Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi e-tron GT

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viesti
    Siinä sitä onkin, kun nyrkkipajat alkaa akkuja/tekniikkaa vaihtamaan/korjaamaan, mukaan vielä romuäijä niitä irrottamaan :)
    Ongelmaahan ei tule jos henkilökunta on koulutettu ja seurataan valmistajan ohjeita. Meilläkin on jo SFS6002 ja ensi kuussa jatkuu jotta tulee luvat myös tehdä autot jännitteettömäksi ja vaihtaa korkeajännite osia.
    Se on selvää että kaikki ei näin tule toimimaan ja toiminta on sitten sen mukaista, koskee myös autotalliraneja.

    Comment


      #62
      Juuri näin, sitä en kiellä etteikö koulutetut osaa mutta ne muut, joita varmaan on se valtaosa :)

      Comment


      • #63
        e-tron GT & RS e-tron GT -mallit ovat nyt rakennettavissa audi.fi sivujen konfiksessa.

        Comment


          #64
          Kemora-harmaa värivalikoimassa, torille :D

          Comment


            #65
            Olisko tän video-linkin paikka täällä... Siitä fiilistelemään millasia noi on rempata syys-sateessa taivasalla 2035.

            2021 Audi e-tron GT PRODUCTION ( e tron German Car Factory )

            https://youtu.be/JUt-Er237FU (4K)


            Comment


              #66
              Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
              Mikähän tuon hinta mahtaa olla, 120ke?
              edit: yli 50 etronia nettiautossa. Toki osa on uusia tai todella vhän ajettuja mutta minusta silti erikoisen paljon. Onkohan se vaan niin p#ska että ostajat on kyllästyneet 10tkm kohdalla?

              Edit2: huvittava lisäys Länsiauton ilmoituksessa:
              Tämä auto on sähköauto. Myynti-ilmoituksen tekniset tiedot, kuten kulutus- ja käyttösädetiedot ovat valmistajan ilmoittamia ja mitattu uudesta vastaavasta autosta. Pyydämme huomioimaan ostopäätöksessä, että auton todellinen latausaika, sähkön kulutus ja/ tai sähkökäyttöisen ajon toimintasäde saattavat erota huomattavasti valmistajan ilmoittamista arvoista. Talviolosuhteissa auton sähkömoottorin käyttö voi olla rajoitettua tai erittäin kylmällä säällä jopa mahdotonta.
              Varmaan osuit oikeaan yhdistämällä nuo kaksi asiaa. Toimintasäteen pienuus ja pakkasen sitä pienentäessä entisestään yhdessä pikalatausasemien olemattomaan verkostoon on saanut osan e-tronisteista luovuttamaan.
              Jos ei tarvitse suurta toimintasädettä on e-tronissa paljon hyvää. Brake-by-wire -järjestelmällä on saatu moottorijarrutus ja jarrut toimimaan aivan saumattomasti yhteen. Lisäksi moottorijarrutuksen kontrollointi vaihdeviiksillä on hyvin loogista. P#ska tuo auto ei mielestäni ole, käykää ajamassa! Varsinkin takavetopainotteisuus on mieleeni.

              Comment


                #67
                Paska on ihan yhtä ruskeaa muuten aidan toisellakin puolella. Menkääpä katsomaan BMW liikeeseen montako käytettyä 530e siellä on rivissä. Ei oo vissiin ihan täysin vastannu tosimaailman kokemukset 2,9L/100km markkinoitua kulutusta. Sinänsä tarvii kyllä ihmetellä miten ihmiset voi olla niin tyhmiä ettei ota etukäteen selvää. Tai että miten tuollaista seikkaa ymmärtämätön ihminen on päässyt niin paljon varoihinsa että on varaa ostaa esmes 50k€ tai 100k€ maksava uusi auto.

                Comment


                  #68
                  Melko pieni akku yhdistettynä hitaaseen lataukseen voi olla yksi syy miksi autoon kyllästyy. Jos reilu 10kWh akun lataaminen kestää tuntikausia ja sillä sen jälkeen pääsee parhaimmillaankin 60-70 km, niin voihan se olla ostajalle pettymys. Kauppiashan tämän ohittaa nopeasti koska hänen on saatava se auto kaupaksi.

                  Comment


                    #69
                    Nämä uutukaiset sähkö Audit ovat aika houkuttelevan näköisiä. Tarpeeksi konventionaalista gt-autoa, luksusta ja ”sähköä”. Jos parin vuoden päästä käytettyjä katselisi :) tosin silloin taas uusia houkutuksia esiltety.

                    Comment

                    Working...
                    X