Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Minkä valmistajan venttiilit 1.8t viriin?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    En kaventanut ratasta vaan viistin 45 ast kulmassa vajaan puolet rattaasta niin mahtu ihan hyvin ohi.

    Comment


    • #32
      Elikkäs osaako joku sanoa, että minkälaisia voimia AEB:n alkuperäiset pakoventtiilit kestävät? Jostain luin, että maksimissaan 400 heppaa ja nykyiset tehot ovat 360 heppaa ja tavoitteena on ylittää toi 400... Bilsteinin pakoventtiilit maksavat noin 250e niin olisi hyvä tietää onko järkevä ostos.

      Comment


        #33
        Vakio venttiilien kanssa ei ole tullut itsellä mitään ongelmia oikeastaan minkään viritys asteen kanssa.
        Ainoa on, että pakopuolelle kannattaa laittaa Inconelia tms. materiaalia jos ajaa paukun kanssa ja pakolämmöt ovat kovat.
        Alkuperäiset venttiilit ovat usein laadukkaampia kuin jälkituotanto, eikä Bilstein, tms. valmistaja useinkaan kerro venttiilien materiaali.
        Eli jos varret kunnossa, niin tuskin on tarvetta vaihtaa.

        Itse olen käyttänyt Supertechin venttiileitä, mikäli on ollut tarvetta uusia, tai suurentaa lautasen kokoa, tai vaihtaa mareriaalia.

        Comment


          #34
          Itselläkin oli orkkis imut ja supertech pakovenat. Mä jouduin vaihtamaan jo senkin takia, että kansi oli ADR-koneesta.

          Comment

          Working...
          X