Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AFB/AKN vs. AKE turbon erot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    AFB/AKN vs. AKE turbon erot

    Olis edullisesti tiedos uus alkuperänen ahdin V6:een. Osanumero 059 145 701G joka on siis nykyään on 059 145 702D. Ahdinhan on 110kW moottoriin. Mitä eroa sillä on AKEn ahtimeen? Käykö se suoraa AKEen vai pitääkö unohtaa? Osanumerohan AKEssa on melki sama; 059 145 701S.

    #2
    Samathan ne nois on.

    Comment


      #3
      Onko _täysin_ varma tieto? Meinaan saan siskon mieheltä varmaan huutoa jos ei sovikkaa :) Osanumeron ero vain pani epäileen. Täytyyhän jokin ero olla jos numero on eri :D

      Comment


        #4
        orkkis 150hp malli, jonnekin 02 seudulle saakka gen 1. tekniikalla, 180hp malli pitäisi olla aina gen. 2. Liitännät samat, siipikoot samat. Sisäisiä eroja VNT:ssä ja rungon mitoissa. Ahtimia on todellisuudessa ollut sekä että, loppua kohden aina gen. 2 tekniikalla.

        Comment


          #5
          Eli ei ilmeisesti kannata laittaa?

          Comment


            #6
            Juu ei kannata, rikkihän se menee, kun laittaa toimivan osan tilalle.

            Comment


              #7
              Nojoo, justihi :) Ei ny oo hirviän kiva selitellä siskon miehelle jos siinä onki jotain merkittävää eroa, niin ku tos edellises viestis mainittiin gen. 1 ja 2. Netistä koitin kattella mutta on niin kovin ristiriitasta tietoa ettei oikein ota selkoa. Pyysin siskon miestä kattoon numerot turbon kyljestä josko ne auttas jotain.

              Comment


                #8
                Vnt sukupolvet 1. ja 2. Kakkonen parempi.

                Comment


                  #9
                  Selvis autos olevan turbon numero. 059 145 701F. Myytävä ahdin on garretin mukaan GT2052V ja autos oleva GTA2052V.

                  Comment


                    #10
                    Toki uudempi teknologia on parempi, mut ei siin käytännössä toiminnan kannalta eroa ole. Tokihan ahtimia pystyy kuulemma vähä entraaki vaik olis jotain isompaaki kakkaa menny läpi. :D

                    Comment


                      #11
                      Garretin numero on tarkempi, saatko vielä sen. 454135-????

                      Comment


                        #12
                        Autos oleva 454135-5 (kuva oli melko epäselvä mutta en ainakaa erottanu vitosen jälkeen enää numeroita), myytävä 454135-6.

                        e: Mahtaako olla täyttä paskaa? :) http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-Au...item35c3314161
                        Viimeksi muokannut horch; 28.3.2013, 20:40.

                        Comment


                          #13
                          Ebay ei näytä täysin toimivan androidilla, joten en näe linkin sivua. Kuitenkin vanhaa gen. 1 tekniikkaa on molemmat.

                          Comment


                          • #14
                            Mihin ratkaisuun tässä nyt pääsit? Mistä tilasit ja minkä?

                            Comment


                              #15
                              Saksasta tuli tuo 400€ ahdin. Ollut nyt paikallaan huhtikuusta asti eikä mitää ihmeellistä oo ilmaantunu. Vinkuminenki hävis.

                              Comment


                                #16
                                Audi A6 C5 vm 2004 AKEsta löytyi GT2052V / 454135-7. Kumpaakohan sukupolvea se on?
                                Click image for larger version  Name:	130720206453.jpg Views:	0 Size:	142,0 Kt ID:	1899178

                                Comment

                                Working...
                                X