Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AFB/AKN vs. AKE turbon erot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • pta
    vastasi
    Audi A6 C5 vm 2004 AKEsta löytyi GT2052V / 454135-7. Kumpaakohan sukupolvea se on?
    Click image for larger version  Name:	130720206453.jpg Views:	0 Size:	142,0 Kt ID:	1899178

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Saksasta tuli tuo 400€ ahdin. Ollut nyt paikallaan huhtikuusta asti eikä mitää ihmeellistä oo ilmaantunu. Vinkuminenki hävis.

    Leave a comment:


  • _juhis
    vastasi
    Mihin ratkaisuun tässä nyt pääsit? Mistä tilasit ja minkä?

    Leave a comment:


  • MarcusS
    vastasi
    Ebay ei näytä täysin toimivan androidilla, joten en näe linkin sivua. Kuitenkin vanhaa gen. 1 tekniikkaa on molemmat.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Autos oleva 454135-5 (kuva oli melko epäselvä mutta en ainakaa erottanu vitosen jälkeen enää numeroita), myytävä 454135-6.

    e: Mahtaako olla täyttä paskaa? :) http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-Au...item35c3314161
    Viimeksi muokannut horch; 28.3.2013, 19:40.

    Leave a comment:


  • MarcusS
    vastasi
    Garretin numero on tarkempi, saatko vielä sen. 454135-????

    Leave a comment:


  • diffas
    vastasi
    Toki uudempi teknologia on parempi, mut ei siin käytännössä toiminnan kannalta eroa ole. Tokihan ahtimia pystyy kuulemma vähä entraaki vaik olis jotain isompaaki kakkaa menny läpi. :D

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Selvis autos olevan turbon numero. 059 145 701F. Myytävä ahdin on garretin mukaan GT2052V ja autos oleva GTA2052V.

    Leave a comment:


  • MarcusS
    vastasi
    Vnt sukupolvet 1. ja 2. Kakkonen parempi.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Nojoo, justihi :) Ei ny oo hirviän kiva selitellä siskon miehelle jos siinä onki jotain merkittävää eroa, niin ku tos edellises viestis mainittiin gen. 1 ja 2. Netistä koitin kattella mutta on niin kovin ristiriitasta tietoa ettei oikein ota selkoa. Pyysin siskon miestä kattoon numerot turbon kyljestä josko ne auttas jotain.

    Leave a comment:


  • diffas
    vastasi
    Juu ei kannata, rikkihän se menee, kun laittaa toimivan osan tilalle.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Eli ei ilmeisesti kannata laittaa?

    Leave a comment:


  • MarcusS
    vastasi
    orkkis 150hp malli, jonnekin 02 seudulle saakka gen 1. tekniikalla, 180hp malli pitäisi olla aina gen. 2. Liitännät samat, siipikoot samat. Sisäisiä eroja VNT:ssä ja rungon mitoissa. Ahtimia on todellisuudessa ollut sekä että, loppua kohden aina gen. 2 tekniikalla.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Onko _täysin_ varma tieto? Meinaan saan siskon mieheltä varmaan huutoa jos ei sovikkaa :) Osanumeron ero vain pani epäileen. Täytyyhän jokin ero olla jos numero on eri :D

    Leave a comment:


  • diffas
    vastasi
    Samathan ne nois on.

    Leave a comment:


  • horch
    aloitti aiheen AFB/AKN vs. AKE turbon erot

    AFB/AKN vs. AKE turbon erot

    Olis edullisesti tiedos uus alkuperänen ahdin V6:een. Osanumero 059 145 701G joka on siis nykyään on 059 145 702D. Ahdinhan on 110kW moottoriin. Mitä eroa sillä on AKEn ahtimeen? Käykö se suoraa AKEen vai pitääkö unohtaa? Osanumerohan AKEssa on melki sama; 059 145 701S.
Working...
X