Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

High Power - tuunaajat älkää vaivautuko

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kesto riippunee käytöstä melko vahvasti. Mihin käyttöön pannu on tulossa? Mailille, vartille, radalle..?

    Comment


    • Jonkin verran rata käyttöä. Muuten kadulle. Täys veristä kisa autoo siitä ei tulla tekemään koska se pitäisi välillä ajossakin olla.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Skull_Eye Näytä viesti
        Seuraava moottori setuppi tulisi itselle varmaankin olemaan 2.5 tdi lohkosta stroukattu AAN. Mikä on "järkevä" teho lukema mitä lähtee hakemaan, jotta edes jotkus paikat kestäisi jonkun aikaa? Ajattelin tuon 6 lovisen manuaalin pitää. Mistä pitäisi Ursiin hakea vahvennettuja vetareita? Mikä turbo olisi hinta/laatu suhteeltaan paras/hyvä. Itsellä ajatus noin 700 heposen tehoista mutta mitään ei ole kiveen hakattu tässä kohtaa. Lohko ja kytkin on hommattu.
        Ei vetareille tarvitse tehdä mitään. Yli tonnin tehoillakin on vakiovetareilla vedetty.

        700hp pääset esim. BorgWarner S300SX tai Holset SX40

        Comment


        • Hyvä kuulla, että vetarit kestää. Yks huolenaihe vähemmän.

          Tuo BorgWarner näyttää mielenkiintoiselta. Tarvii vaan tutustua tuohon pakopuolen koon valintaan. Näistä olen vielä täysin pihalla mihin vaikuttaa ja minkä kokoista mille moottorille.

          Mutta netti on pullollaan ohjeita tarvii alkaa lueskelemaan ja ihmettelemään.

          Mitäs mieltä raati on riittääkö 1kpl 3" putkea yhdellä vaimentimella kuinka pitkälle ennenkö pakopaine nousee liialliseksi?

          Comment


            kalsket Rapeesta oli joskus joku noin 700 hp penkkilappu, jossa tejokäyrä oli kuin viivottimella vedetty. En nyt toki muista, mistä kohtaa kierrosaluetta se alkoi. Että kai siitäkin ihan käytettävän saa. Kestänee vielä nipussakin kohtuudella.

            Comment


              3" putkistolla en yli 400-500 hevosta lähtisi hakemaan, vaikka sen voi sieltä saada aikaiseksi. Mulla aikanaan tulppasi 4" DP:n jälkeen läpivirtaava 3" ränni jossain reilussa viidessä sadassa täys seinän, eikä mikään enää auttanut. Putkistosta mitattiin silloin muistaakseni puolen barin vastapaine ja se riitti.

              Tuotahan voi kiertää laittamalla DP:n jälkeen cut-out.

              Comment


                Mistä olette löytänyt 3.5" tai 4" putkikoon katalysaattoreita?
                Mulla on yksi 3.5" katti tallissa, 200cell eikä sisällä e-koodia.
                V-koneeseen tarvitsee kaksi kattia enkä haluaisi 3" katilla ahdistaa menoa. Hinta ehkä yleensä aika sama on se sitten 3" tai 3.5" joten senkin takia suoraan isompaa.
                Nyt vaan jostain syystä en googlella löydä 3.5" katteja.

                Comment


                  Yleensä katin halkaisia on reippaasti isompi kuin 3". Katkaisee vaan kartiot sopivasta kohtaa niin saa isomman katin :)

                  Comment

                  Working...
                  X