Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8/1997 Mittariongelmaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Uuden anturin kokeilu ei liene kallis projekti.

    Comment


    • #32
      Kyllä noissa noita antureita on mennyt.Uutta anturia vaan peliin.

      Comment


        #33
        Ja jos varmuuden haluaa ni ulkoinen painemittari anturin kierteille ja kokeilemaan mitä sanoo. Ittellä oli taannoin anturin johto huonossa hapessa ja vilkutteli valoa sillon tällön.

        Comment


        • #34
          Nyt kun on jo aikaa vioista vierähtänyt niin kosteushan se taisi syynä olla tähän kenkkuiluun.. Ei ole ilmennyt mitään ongelmia sen jälkeen kun olen hoitanut auton pesun itse. Pesukoneessa ilmeisesti kosteutta pääsee kerääntymään boxiin jostain syystä ja mittarit alkaa pelleilemään että tällain..

          Comment


            #35
            Lainataan topicia, miten A8:issa pitää tuon öljyvalon käyttäytyä ?
            Eli kun laittaa virrat päälle, pitäisikö mittaristoon syttyä öljyvalo tai öljykannun kuva ennen kuin käynnistää ?Mulla ei ainakaan näy mitään ?

            Comment


            • #36
              S8 vm 2001 öljynpainevalo - alkaa loimottaa lämmettyään.

              Harrasteautona 2001 vm S8 perus 4.2 koneella. Kesällä toimi ihan ok öljynpaineen osalta.

              Nyt kun ajattelin hiukan herkutella joulunpyhillä quattro kyydillä niin vartin ajon päästä alkaa öljynpainevaroitus ilmoitella itsestään. Ajelin varovasti valosta huolimatta ja varoitus poistui itsestään - mutta tuli kohta uudestaan.

              Öljysihti putsattu ja sen jälkeen pyöräytetty yhdet puhtaat öljyt jollain pesulisäaineella varustettuna. Sisässä siis puhtaat 5w-40 täyssynteettiset.

              Olisiko öljynpaineanturissa vikaa? Sellaisen olin jo hankkinut varalle kun muistaakseni viime keväänä joidenkin rassailujen yhteydessä valo
              toimi samaan tapaan. Ongelma silloin kuitenkin poistui itsestään.

              Oliko jollain jotain kuumia vinkkejä mihin ja miten tuo anturi vaihdetaan?
              Viimeksi muokannut okkim; 22.12.2018, 21:49. Perustelu: Korjattu rivityksiä, älä tee sitä itse vaan anna softan hoitaa se. Kaikilla ei ole saman levyinen näyttö.

              Comment


              • #37
                Mittari ongelmaa. 2001 S8 nopeus mittari ei näytä mitään ja polttoaine mittari seilaa miten sattuu. Ehkä jopa kierrokset saattaa vaikuttaa. Edellisenä päivänä pesty pesurilla konehuonetta. Mistä lähtee etsimään?

                Comment

                Working...
                X