Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Haldex sanoi, että brake light switch implausible signal

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Haldex sanoi, että brake light switch implausible signal

    Mitähän se tuommoinen tarkoittaa? Meneekö Haldex jotenkin pois päältä kun painaa jarrua? Nollasin tuon, ajelin Iisalmesta kotiin tuossa ja ei toistunut moinen.

  • #2
    Käsittääkseni haldex ei ole päällä jos käsijarru on. Siksi se tutkailee tuota käsijarrun kytkintä.

    Comment


    • #3
      Haldex haluaa tiedon jarrun painamisesta ja se saa sen jarruvalokatkaisijan kautta. Tuo vikailmoitus tarkoittaa varmaankin että jarruvalokatkaisija ei toimi tai sen katkaisijan signaali ei kulke haldexin ohjainlaitteelle asti jostain muusta syystä.

      Comment


      • #4
        Tuo on kyllä se jarrupolkimen anturi. Jarrua pitää painaista ennen vikakoodien loggausta virrat päällä, jos tuota ilmoitusta ei halua joka kerta.

        Comment


        • #5
          Jaa, no, ilmankos ei tullut tuossa omalla pihalla mäessä =). Tuli painettua jarrua.

          Comment


            #6
            Tuo on tosiaan jarrupolkimen takana oleva jarruvalokytkin. Mulla temppuili kanssa ajoittain aluksi ja sen jälkeen sano kokonaan sopimuksensa irti (lue valoshow mittaristossa ja ESP pois päältä).

            Toki itselläni ei haldexia ole mutta idea on sama. Löytyy vaan ESP osiosta torsen autoista.

            Nätti vaihtaa
            http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1158315

            Alkuperäinen kirjoittaja Kema Näytä viesti
            Tuo on kyllä se jarrupolkimen anturi. Jarrua pitää painaista ennen vikakoodien loggausta virrat päällä, jos tuota ilmoitusta ei halua joka kerta.
            Kyllä se on rikki/hajoamassa jos pitää jarrua painella, että ei anna vikakoodia. Ei sen pitäisi valitella sitä ollenkaan missään tilanteessa.

            Comment


            • #7
              Itsekkin vaihdoin tuon kyseisen anturin kun haldex sitä itki, taisi olla 15e marmorilla ja meniko 10min vaihtamiseen. Uusi anturi oli huomattavasti isompi kuin vanha ja muutenkin paremman oloinen.

              Comment


              • #8
                Mulla ei tuota koodia tule vaikka en jarrua poljekkaan käynnistettäessä, eli vahvistus edellisiin.

                Comment


                • #9
                  Eipäs mutuilla...

                  Ross-Tech sanoo seuraavaa: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00526

                  FAQ 2.7. Many Automatic Transmission Control Modules will show a DTC 00526 or 17087 that indicates a faulty brake light switch. This can be ignored and will not appear if you press the brakes once before checking for Fault Codes.

                  Comment


                  • #10
                    Ei tuota mulla ole esiintynyt ennen kun kytkin oikeesti meni rikki ja valot jäi syttymättä. Sitä ennen katsottu vikakoodeja vaikka kuin monta kertaa ja ei tuota koodia näkynyt.
                    Ja kuinka monta automaatti haldexia on olemassa? Itse en äkkiseltään muista sellaista olevan, vasta dsg uudemmissa.

                    Comment


                    • #11
                      Tuo jarrupedaalin painamatta jättämisestä seuraava vikakoodi taitaa olla tosiaan vain automaagien ominaisuus.

                      Comment


                      • #12
                        Juu, nyt se on vaihdettu. Onnistui muuten kokonaan ilman työkaluja, oli heleppo kierros. Saapa nähdä alkaako tuo haldexikin pelaamaan nyt paree, vai onko pumppu sökötti todellakin.

                        Comment


                        • #13
                          Itellä -00 TT:ssä sama vikakoodi. Löytyykö osanumeroa tälle anturille? Vai mitä nimeä käyttäen olette osan hankkineet?

                          Comment


                          • #14
                            1C0945511A RDW myytiin mulle vanhan tilalle. Oli väri ja koko muuttunut uudessa mallissa, kuulemma pitäisi nyt kestää yhtä pitkään kun autokin.

                            Comment

                            Working...
                            X