Transporter teki tuossa temput, kun vaimon piti viedä poika futisharkkoihin.
Naks naks sanoi, tyhjä akku. Vaan eipä ole.
Aikani siinä mittailin, kunnes viimeisenä pyysin vaimoa kokeilemaan starttausta samalla kun mittailen/kuulostelen konehuoneen puolella.
Kun virrat laittaa päälle ja kokeilee starttausta (startti ei siis kuitenkaan pyöri), niin starttauksen jälkeen akku alkaa porisemaan. Kun virrat kääntää pois, loppuu porina.
Pelkkä virtojen uudelleen päälle kääntäminen ei aiheuta porinoita mutta starttaus taas kylläkin.
Irroitin sitten pluskengän ja avain käännettiin virrat päälle-asentoon.
Kaapelit on silloin oikosulussa.
Voiko laturi mennä oikoseen?
Kaiken kruunaa se, että meni vaihteeksi itsellä selkä eilen romuksi.
Starttia on turha kuvitella kaivavansa irti, korkeintaan virtalukon pohjan pystyy ehkä vaihtamaan.
Tää sopis siihen että ottaa päähän topicciin...
Naks naks sanoi, tyhjä akku. Vaan eipä ole.
Aikani siinä mittailin, kunnes viimeisenä pyysin vaimoa kokeilemaan starttausta samalla kun mittailen/kuulostelen konehuoneen puolella.
Kun virrat laittaa päälle ja kokeilee starttausta (startti ei siis kuitenkaan pyöri), niin starttauksen jälkeen akku alkaa porisemaan. Kun virrat kääntää pois, loppuu porina.
Pelkkä virtojen uudelleen päälle kääntäminen ei aiheuta porinoita mutta starttaus taas kylläkin.
Irroitin sitten pluskengän ja avain käännettiin virrat päälle-asentoon.
Kaapelit on silloin oikosulussa.
Voiko laturi mennä oikoseen?
Kaiken kruunaa se, että meni vaihteeksi itsellä selkä eilen romuksi.
Starttia on turha kuvitella kaivavansa irti, korkeintaan virtalukon pohjan pystyy ehkä vaihtamaan.
Tää sopis siihen että ottaa päähän topicciin...
Comment