Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AUDI A4 B5 Avant 1.8 vm:1996 ei puhalla kuumaa sivukanavista

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• AUDI A4 B5 Avant 1.8 vm:1996 ei puhalla kuumaa sivukanavista

Eli otsikon mukainen Audi kyseessä
    Kennon olen putsannut konetilan kautta, ja kaikki OK.
    Noista kolmesta keskimmäisestä puhaltaa kuumaa kunnolla (myös jalkatilaan), mutta sivulla olevat, laseille puhaltavat vain haaleaa, kuin myös tuulilasille tuleva. Tänään putsasin raitisilmansuodattimen ja tuntuu että sen jälkeen puhaltaa sivuille vieläkin haaleampaa.
    Kokeilin kun pistää sisäilmankierron päälle niin kaikista tulee oikein kuumaa ja kunnolla.
    Osaisiko joku auttaa?

Entä jos laitat keskimmäisiä räppänöitä pienemmälle?

Comment

Sama juttu, puhaltaa haaleaa. Ehkä ihan ihan vähän lämpimämpää. Kokeilin tässä aamulla kun käytin autoa tyhjäkäynnillä 40min, niin puhalsi vähän kuumempaa sivuilta. Ajon aikana sitten tulee taas viilentyy sivuilta, keskeltä kuumaa.

Comment

Säädön ollessa tuulilasille ja jalkotilaan, ei keski ja sivu suuttimista pitäisi tulla mitään. Entä jos kääntää puhalliksen pelkästään "kasvoille"?

Kennossa voi olla ilmaa tai osittain tukossa. Aiheuttaa omituista toimintaa.

Comment

Kyllä se mulla puhaltaa ihan kunnolla tuossa asennossa tuulilasiin/sivuille/jalkoihin ja keskelle. Kasvoille kans sama homma (haaleaa). Pitää vielä kokeilla kennoa putsata, oon puhdistellu sitä jo tässä 4kk aikana 5 kertaa :D. Paikallaan ollessa tänään tosiaan tuli kuumempaa sivuilta, ajoon kun lähti niin haaleni. Ottaako se sitten sieltä raitisilma puolelta noille sivuille ja tuulilasiin? En tiedä yhtään miten noi kanavat menee tuolla. Sisäilman kierrollahan se tukkii raittiin ilman? Koska sit tuli kuumaa ja kunnolla mutta vetää pidemmällä ajolla mulla huuruun
          Viimeksi muokannut Timppaduuda; 11.1.2026, 23:07.

Comment

Working...
          X