Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Skyline r33 gtst timeattack modified

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Skyline r33 gtst timeattack modified

    Kirjotellaas vähän tällekin alustalle tästä laitoksesta. Projektitopikki löytyy jo dnsf ja sau (aussien vastaava) foorumilta. Instagramista @tsnmotorsport
    Projekti on kestänyt jo neljän vuoden ajan, eli kiinniotettavaa on paljon. Auto itsessään ollut omistuksessa jo viisi vuotta.
    Lähtötilanne oli vuonna 2009 japanista suomeen uitettu musta nissan skyline r33 gtst vuosimallia 1994 eli spec1 malli ilman turvatyynyjä ja abs jarruja. Autoa oli joskus aikanaan rakennettu paljonkin ja myös driftailtu suomessa. Tämän jälkeen lähes vakioitu ja sen jälkeen hieman rakenneltu uudestaan perusmuutoksin. Auto on myös joskus aikanaan kolaroitu vasemmasta etukulmasta ja oikea takaposki myös vaihdettu ilmeisesti kolarin seurauksena. Mitään timanttia siis ei lähdetty museoinnilta pelastamaan.
    Tässä siis lähtötilanne.
    Click image for larger version  Name:	20160730_175605.jpg Views:	0 Size:	107,6 Kt ID:	1904063 Click image for larger version  Name:	20160811_192409.jpg Views:	0 Size:	98,7 Kt ID:	1904064
    Click image for larger version  Name:	20160508_124018.jpg Views:	0 Size:	517,2 Kt ID:	1904066 ​​​​

  • #2
    Ekat askartelut tehtiin heti kun auto saapui omistukseeni syksyllä 2015.
    Etulokarien aluset hieroin puhtaaksi ja maalattiin ruosteenestomaalilla. Päälle vedin kiveniskumassan. Tein myös sisälokarit millisestä kulutusmuovista. Samaan lähtöön kauppasin vakiopenkit pois ja laitoin sparco evo2 penkit, sekä 6-pistevyöt tilalle. Vakiopenkit kun jäi auttamatta liian ylös ja kattoluukullisen katto oli niin matalalla, että jopa 175cm kuskilla oli pää lähes katossa. Uudet penkit asennettiin niin alas kun vaan mahdollista. Eli penkin ja lattian väliin jäi tasan sen verran tilaa, että turvavöiden silmukkapultit mahtuu olemaan. Samaan lähtöön riisuttiin verhoilut penkkien takaa ja loput äänieristeet ohjaamosta sai kyytiä. Ohjaamon maalailin mustalla vasaralakalla ja ratin vaihdoin uuteen, kosla vanha mokkaratti oli kulunut. Näillä ajettiin sitten talvi.
    Click image for larger version

Name:	20151121_113259.jpg
Views:	3501
Size:	244,8 Kt
ID:	1904076 Click image for larger version

Name:	20151121_153804.jpg
Views:	3525
Size:	83,8 Kt
ID:	1904070 Click image for larger version

Name:	20151212_133249.jpg
Views:	3536
Size:	219,2 Kt
ID:	1904074 Click image for larger version

Name:	20151212_145011.jpg
Views:	3516
Size:	245,2 Kt
ID:	1904075 Click image for larger version

Name:	20151122_201634.jpg
Views:	3517
Size:	61,0 Kt
ID:	1904069 Click image for larger version

Name:	20160910_190600.jpg
Views:	3515
Size:	289,9 Kt
ID:	1904073 Click image for larger version

Name:	20160506_055117.jpg
Views:	3516
Size:	151,1 Kt
ID:	1904071
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Talvella ehdin asentamaan hicas (takapyöräohjaus) delete kitin alkuperäisten raidetankojen väljyyden takia.
      Sitten siirrytään toukokuulle 2016.
      Alkoi käyntiongelmat. Auto sammuili eikä ottanut kierroksia kunnolla. Vikaa haettiin maffista ja kaasuläpän asentotunnistimesta. Myös hieman lämpövauriota ottaneen moottorin johtosarjan paikkasin ja suojasin kunnolla. Lopulta kyllästyin vian hakuun ja päätin vaihtaa kuluneen vakioahtimen uuteen. Ahtimen irrotettuani totesin, että hukkaportti jumittaa ja aiheuttaa käyntihäiriöitä. Samaan lähtöön totesin myös, että vakio valurautainen pakosarja oli ainakin 5 kohtaa halki. Eli uusi satsi tilaukseen. Pakosarjaksi tuli kiinalainen toyosport, jolla ahdin asettuu vakiopaikalle ( no eihän asettunu ). Ahdin, pakosarja ja uudet jakopään rojut kiinni. Ja taas rokkaa. Aikaa ehti kulua 3kk vian hakuun ja asennuksiin. Samalla laitoin myös laajakaista lamdan näyttämään seoksia. Mikä osottautuikin järkeväksi, sillä uuden ahtimen hukkaportissa oli jäykempi jousi ja ahdot nousi 0,8 ->1,0 bar ja kone veti laihalle isoilla kierroksilla täyskaasuvedossa.
      Hieman muuttuneen ahtimenpaikan takia myös downpipe täytyi askarrella uudestaan.
      Näillä ajettiinkin sitten loppukesä ja syksyllä auto seisontaan. Talvella piti vain vaihtaa imusarja, välijäähy ja tehdä muita pikku muutoksia. Kunnes keksin, että rakennetaan turvakaaret ja mopo oli valmis karkaamaan käsistä....
      Click image for larger version

Name:	20160710_094517.jpg
Views:	3596
Size:	159,1 Kt
ID:	1904079 Click image for larger version

Name:	20160803_145002.jpg
Views:	3515
Size:	64,6 Kt
ID:	1904080 Click image for larger version

Name:	20160807_193137.jpg
Views:	3534
Size:	58,0 Kt
ID:	1904081

      Comment


      • #4
        Noniin, ei kun lisää juttua. Mielenkiintoinen projekti ja nämä on kyllä aina omaakin silmää miellyttäneet, joten mielenkiinnolla seurataan.

        Comment


        • #5
          Koitetaan päivitellä tätä ajantasalle sitä mukaa kun ehtii tarinoida. =)
          Viimeksi muokannut Killeri; 14.11.2020, 10:16. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

          Comment


            #6
            Mielenkiintoinen prokkis, itselle tuo R33 on aina ollut se hienoin kyllikki. Tämmöisten projektien etenemistä on aina kiva seurailla.

            Comment


            • #7
              Turvakaaret oli päätetty tehdä niin ei muuta kun tavaraa purkamaan kaarienntieltä. Ja kaaret kun tehdään niin laitetaan myös tuet etutolppiin asti samaan lähtöön. Näin saadaan lisää turvaa ja koria jäykemmäksi.
              Eli kori rullaavaksi ja lasit pois. Myös kattoluukun mekanismi oli tiellä, koska halusin kaaret mahdollisimman lähelle kattoa ja päätilan maksimiin. Myös kattoluukun vikaantuessa korjaaminen olisi mahdotonta, jos edessä olisi turvakaaret. Toki myös katonrajasta tapahtuva kevennys on erityisesti hyvästä.
              Purkaminen sinällään sujui kommelluksitta. Aikaahan tähä vaiheeseen toki meni, koska kuvia täytyi ottaa paljon kasaamisen helpottamiseksi ja johtoliittimiä merkitä. Tässä vaiheessa ei vielä ollut tiedossa kuinka paljon alkuperäistä pistetään takaisin niin koitin dogumemtoida mahdollisimman paljon varsinkin niitä kohtia mitkä eivät olisi itsestään selviä.
              Skylinessä lukkopelti on kiinteä, joten leikkasin keskeltä valojen välisen alueen irti moottorin nostoa helpottamaan. Tästä tein myöhemmin pultattavan mahdollisia tulevia remontteja helpottamaan. Click image for larger version

Name:	20161030_151106.jpg
Views:	3329
Size:	240,2 Kt
ID:	1904137 Click image for larger version

Name:	20161102_152140.jpg
Views:	3308
Size:	235,6 Kt
ID:	1904136 Click image for larger version

Name:	20161105_162041.jpg
Views:	3326
Size:	200,7 Kt
ID:	1904135 Click image for larger version

Name:	20161109_153314.jpg
Views:	3320
Size:	214,9 Kt
ID:	1904138 Click image for larger version

Name:	20161105_191748.jpg
Views:	3321
Size:	282,8 Kt
ID:	1904139

              Comment


              • #8
                Pää- ja etusivukaaret ja kasan suoria putkia hommasin marteliukselta valmiiksi taivutettuna. Niitä hieman mallailin paikoilleen ennen auton siirtoa kaverin tallille, missä hitsaushommat suoritettaisiin.
                Skylinessä on tulipellin ohjaamonpuolella koko tulipellin kattava lisäpeltikerros ja peltien välissä on bitumi. Nämä täytyi poistaa ennen kaarijumppaa. Samalla lähti kaikki tulipellissä olleet kiinikkeet. Eli uusia täytyisi tehdä.
                turvakaaria rakennettiinkin kuin Iisakin kirkkoa. Oviputket jouduin tekemään kahdesti, kun ensin tehtyjen suorien putkien kanssa ei penkit mahtuneet kunnolla haluttuihin paikkoihin. Pääkaaren olisin halunnut myös hieman taaemmas takapenkin korotuksen päälle, mutta marteliuksen etusivukaarissa ei pituus riittänyt. Riittävän takana se toki on noinkin.
                Kaaret liitettiin koriin mahdollisimman monesta kohtaa. Tulipellin läpivientien tukkiminen oli aika haastavaa tilanahtauden takia.
                Samaoihin hitsaustalkoisiin tehtiin myös lisää tilaa takakaariin kaarilevikkeitä ja isompia renkaita varten. Myös hattuhyllyä modattiin ja koko kori vahvikehitsattiin akseleiden väliseltä alueelta ikkunalinjan korkeuteen asti. Myös katalysaattorin kohdalla ollutta pattia lattiassa pienennettiin penkin sovittamiseksi repsikalle. Penkkien kiinnitys tulee akk ratasännön mukaisilla lapuilla lattiaan. Sisäpuolen laput tein vähän yliampuvat ja hitsasin kiinni koriin.
                Osa kuvista oli näköjään liian isoja enkä niitä saanu tähän nyt litettyä.Click image for larger version

Name:	20170115_144003.jpg
Views:	3324
Size:	174,4 Kt
ID:	1904141 Click image for larger version

Name:	20170114_160335.jpg
Views:	3324
Size:	348,0 Kt
ID:	1904142

                Comment


                • #9
                  Tuossa lisää kuvia.
                  Myös parista paikkaa täytyi korlailla hieman ruostetta, jota oli päässyt pesiytymään. Auto seisoi ulkona aina kun sitä ei tehty ja pyörillään ollessa ei aina päässy suojaamaan pohjaa hitsauskohdan alapuolelta.
                  Turvakaarien teon jälkeen ja muutamien muutamien pikkumuutosten jälkeen auto siis nostettiin grilliin loppujen koritöiden tekemiseksi.
                  Click image for larger version  Name:	20201115_070056.jpg Views:	0 Size:	132,9 Kt ID:	1904144 Click image for larger version  Name:	20201115_070038.jpg Views:	0 Size:	160,4 Kt ID:	1904145 Click image for larger version  Name:	20201115_070016.jpg Views:	0 Size:	203,0 Kt ID:	1904146 Click image for larger version  Name:	20201115_070145.jpg Views:	0 Size:	115,3 Kt ID:	1904147 Click image for larger version  Name:	20201115_070114.jpg Views:	0 Size:	63,4 Kt ID:	1904148 Click image for larger version  Name:	20201115_070206.jpg Views:	0 Size:	171,4 Kt ID:	1904149 Click image for larger version  Name:	20201115_070216.jpg Views:	0 Size:	181,7 Kt ID:	1904150 Click image for larger version  Name:	20201115_070232.jpg Views:	0 Size:	206,7 Kt ID:	1904151

                  Comment


                  • #10
                    Auto siis röhnötti grillissä ja kävin pohjankin puolelta vahvistettavat saumat läpi. Tulipellistä tukin ilmastoinninputkien reiät ja vahvistin jarru- ja kytkimen pääsylintereiten kiinnityspaikat.
                    Ennen grilliin laittamista tein myöskin uudet törmäyspalkit ja lukkopellin alle paikan öljynjäähdyttäjällle.
                    Hitsauspaikkoja putsailin teräsharjalaikalla ja suojasin aina lopuksi ruosteenastomaalilla, kosla auto on ollut tähän päivään asti ulkosäilytyksessä pressu alla ja nyt viimeiset 2 vuotta pressutallissa.
                    Hiekkapuhalluksen jälkeen vedin ruiskulla koko auton happopohjamaalilla. Tämän jälkeen vedin pintaan 2komponenttisen polyuretaanimaalin, saumamassan. Saumamassa siis vasta tuon jälkimäisen maalin jälkeen, koska happomaalissa se ei pysy. Sitten vielä lopuksi kotelosuojat koteloihin ja pohjaan ohuesti ruiskutettavaa kiveniskumassaa. Polyuretaanimaalin vetelin pensselillä (hitto mikä talkoo). Ohjaamon ja konehuoneen maalasin vasta, kun auto oli pyörillään.
                    Maalin kuivuttua pääsi asentamaam alapuolen komponentteja paikoilleen.
                    Välissä olin myös vahvistanut apurunkoja ja alatukivarret. Apurungot käytin pulverimaalattavana ja tukivarsiin vedin vasaralakan paukkupullosta. Takakelkka ja perä saivat myös alumiinipuslat ja loput vakiopuslat vaihdettiin jäykempiin.
                    Myös vanhat vuotavat teinin coiloverit vaihdoin uusiin driftworksin tuotteisiin.
                    Viimeksi muokannut tusa91; 24.11.2020, 06:18.

                    Comment


                    • #11
                      Click image for larger version

Name:	20201119_073526.jpg
Views:	2934
Size:	305,4 Kt
ID:	1904523 Click image for larger version

Name:	20201119_073324.jpg
Views:	2963
Size:	218,6 Kt
ID:	1904522 Click image for larger version

Name:	20201119_073516.jpg
Views:	2935
Size:	149,4 Kt
ID:	1904521 Click image for larger version

Name:	20201119_073335.jpg
Views:	2941
Size:	77,0 Kt
ID:	1904520 Click image for larger version

Name:	20201119_073540.jpg
Views:	2951
Size:	174,9 Kt
ID:	1904519 Click image for larger version

Name:	20201119_073345.jpg
Views:	2939
Size:	94,9 Kt
ID:	1904518 Click image for larger version

Name:	20201119_073553.jpg
Views:	2958
Size:	61,1 Kt
ID:	1904517

                      Comment


                      • #12
                        En tiä, miksei näy noi kuvat tuossa edellisessä päivityksessä. Click image for larger version

Name:	20201119_073420.jpg
Views:	2611
Size:	110,8 Kt
ID:	1904943 Click image for larger version

Name:	20201119_073311.jpg
Views:	2589
Size:	232,4 Kt
ID:	1904944 Click image for larger version

Name:	20201119_073259.jpg
Views:	2584
Size:	262,5 Kt
ID:	1904945 Click image for larger version

Name:	20201119_073504.jpg
Views:	2608
Size:	135,7 Kt
ID:	1904946 Click image for larger version

Name:	20201119_073246.jpg
Views:	2589
Size:	203,0 Kt
ID:	1904947 Click image for larger version

Name:	20201119_073454.jpg
Views:	2590
Size:	285,3 Kt
ID:	1904948 Click image for larger version

Name:	20201119_073442.jpg
Views:	2603
Size:	215,9 Kt
ID:	1904949

                        Comment


                        • #13
                          Seuraavaksi auto tipautettiin pyörilleen.
                          Viimeksi hitsailin vielä antenninreiän umpeen ennen siirtoa takaisin porukoitten tallille.
                          Tähän väliin laitettiin alle myös uudet cosmis racing vanteet federalin semeillä ja heitettiin yleismalliset kaarilevikkeet hollille.
                          Kattoskuuppi löysi paikkansa ja konehuone sai pintavärin ja saumamassat. Ennen maalausta ehdin leikkaamaan ahtoputkille riittävät aukot runkopalkkien viereen. Click image for larger version

Name:	20201124_062451.jpg
Views:	2590
Size:	129,4 Kt
ID:	1904951 Click image for larger version

Name:	20201124_062503.jpg
Views:	2604
Size:	179,8 Kt
ID:	1904953 Click image for larger version

Name:	20201124_062517.jpg
Views:	2601
Size:	242,5 Kt
ID:	1904952 Click image for larger version

Name:	20201124_062552.jpg
Views:	2583
Size:	46,5 Kt
ID:	1904954 Click image for larger version

Name:	20201124_062605.jpg
Views:	2593
Size:	170,8 Kt
ID:	1904956 Click image for larger version

Name:	20201124_062617.jpg
Views:	2593
Size:	92,4 Kt
ID:	1904955 Click image for larger version

Name:	20201124_062535.jpg
Views:	2607
Size:	180,3 Kt
ID:	1904957

                          Comment


                          • #14
                            Ennen ohjaamon maalausta askartelin alumiinista hattuhyllyyn ja takaposkiin verhoilulevyt siistimmän ulkonäön saamiseksi. Painoahan nuo vähän tuo, mutta halusin siistimpää ilmettä hyttiin. Ja hattuhyllyn aukot oli muutenkin hyvä ummistaa, koska takavaloissa on tuuletusaukot konttiin ja näistä loistaa valot pimeällä häiritsevästi peiliin. Auto kuitenkin tulee katukilvissä pysymään ja mahdollisesti myös pimeällä tulee joskus ajettua.
                            Teko aloitettiin ottamalla pahvimallit autosta ja nämä siirrettiin pellin pintaan ja siitä leikeltiin sopivat kappaleet. Takaposkiin ja hattuhyllyn isompaan palaan täytyi tehdä taivutukset ja kanttikoneen puuttuessa sovellettiin lankunpätkällä ja vinkoilla pala pöytään kiinni ja taivutettiin toisen lankun avulla. Vielä pienet sikkaukset sikkikoneella räminän vähentämiseksi ja siistimmän ulkonäön saavuttamiseksi.
                            Sitten palat poraruuveilla paikalleen. Sitten palat irti ja reiät pop-niiteille sopiviksi ja maali päälle. Maalin ja ohjaamon saumamassojen jälkeen pellit niiteillä lopullisille paikoilleen. Click image for larger version

Name:	image_72382.jpg
Views:	2477
Size:	79,3 Kt
ID:	1905026 Click image for larger version

Name:	image_72385.jpg
Views:	2466
Size:	136,6 Kt
ID:	1905029 Click image for larger version

Name:	image_72384.jpg
Views:	2480
Size:	140,8 Kt
ID:	1905028 Click image for larger version

Name:	image_72387.jpg
Views:	2481
Size:	146,8 Kt
ID:	1905031 Click image for larger version

Name:	image_72386.jpg
Views:	2498
Size:	56,1 Kt
ID:	1905030 Click image for larger version

Name:	image_72383.jpg
Views:	2485
Size:	49,9 Kt
ID:	1905027 Click image for larger version  Name:	20201125_061932.jpg Views:	0 Size:	210,1 Kt ID:	1905032 Click image for larger version  Name:	20201125_061946.jpg Views:	0 Size:	108,0 Kt ID:	1905033
                            Viimeksi muokannut tusa91; 25.11.2020, 06:46. Perustelu: Kuvien säätämistä

                            Comment


                            • #15
                              Kattoluukun poisto meinasi aiheuttaa haasteita, sillä valmiita peitelevyjä löytyi vai bemareihin ja evo mitsuihin yms. Ensin mietin, että olisin tehnyt kuidusta levy ja muotinkin ehdin ottaa ennen auton purkua. Kuitenkin muotin epäonnistuttia ja vielä väännyttyä säilytyksen aikana päätin vaan lätkästä ohuen alumiimilevyn reiän päälle possuliimalla ja poppareilla. Click image for larger version  Name:	20201208_061113.jpg Views:	0 Size:	145,9 Kt ID:	1905906 Click image for larger version  Name:	20201208_061128.jpg Views:	0 Size:	98,2 Kt ID:	1905905

                              Tuosta vielä kuva ohjaamon takapäästä maalissa ja peitelevyt paikallaan.
                              Click image for larger version  Name:	20201208_061102.jpg Views:	0 Size:	96,7 Kt ID:	1905910

                              Kun on maali päällä hytissä niin voi ruuvailla osia paikoilleen. Akun päätin laittaa vakiopaikalle, koska on hyvin akselin päällä. Akkutelinettä vain hieman kevenneltiin hieman. Varoin kuitenkin heikentämästä akun kiinnitysrakennetta. Tuo alkuperäinen sulakeboksi toki vielä tuosta akun vierestä lähtee. Click image for larger version  Name:	20201208_060957.jpg Views:	0 Size:	146,4 Kt ID:	1905909

                              Polkimetkin löysivät paikoilleen. Ruuvailin noihin uudet pparemmat pinnat paikalleen. Poljinpintojen asentoa mallaillessa huomasin, että joskus kaasujalka saattaa asettua polkimelle siten, että jalka jää turvakaaren etutuen taakse jumiin kaasua nostettaessa. Tämän vuoksi päätin hitsailla polkimen reunaan pienen sivutuen, jolla ongelma ratkesi. Click image for larger version  Name:	20201208_061049.jpg Views:	0 Size:	196,2 Kt ID:	1905907 Click image for larger version  Name:	20201208_061011.jpg Views:	0 Size:	100,6 Kt ID:	1905908

                              Myös konehuoneeseen liimailin pakopuolelle kevyttä kultateippiä heijastelemaan lämpöä pois auton rakenteista. Lämpöä kuitenkin tulee olemaan downpipen ja ahtimen ympärillä riittämiin vetojen aikana. Konehuoneen ilmanvaihtoakin tullaan parantamaan ja ilmaa pyritään ohjaamaan konepellin läpi auton yläpuolelle, kun noissa vakioratkaisuissa ilma pakenee poikkeuksetta auton alle ja aiheuttaa nostetta kovemissa vauhdeissa.
                              Tuossa kuvassa näkyy tuolla iskaritornin edessä vanhat kolarikorjaus jäljet. En niitä tökeröitä jälkiä lähtenyt enempää siistimään, koska se olisi vaatinut uuden etukulman tekemistä ja kori kuitenkin muodossaan, eikä tuo alua kuitenkaan ole kovin kovalla rasituksella.Click image for larger version  Name:	20201208_061030.jpg Views:	0 Size:	327,0 Kt ID:	1905911

                              Comment


                              • #16
                                Vedetääs pikakelauksella tähän päivään loput.
                                Kojelaudasta otin muotin ja tein lasikuituversion. Vakio painaa ilman irtohilppeitä 7,5kg ja kuitunen on ilman katkaisijapaneelia siinä hiukan vajaassa 3 kilossa. Kojelautaan tulee napit, mitä ei ajon aikana paljoa tarvitse. Rattiin tein hiilikuitulevystä panelin, mihin asensin napit vilkuille, pitkille, tuuliasin pesurille ja äänitorvelle. Johdotus toteutuu "puhelinjohdolla" eli spiraalille kieputetulla johdolla.
                                Ajovlot viahtui hiilikuitukuoriin, mihin asennettu kevyet projektorit. Lisäksi kuitukuoriin upotan 18mm halkasijalla olevat prätkän vilkut ja parkit.
                                Lukkopellistä tehtiin irrotettava, jotta moottorin veivaaminen helpottuu.
                                Korisähköt toteutetaan sp-leinosen PDM boksin kautta ja ne tehdään kokonaan uusiksi sähköjen selkeyttämiseksi ja keventämiseksi. Vain sähkölasit toimivat vanhaan malliin, koska niiden toteuttaminen näin on helpompaa. Mietin myös veivimodia, mutta nissanin ratkaisun takia tämä on todella haastavaa. Ikkunamoottori on "väärin päin" ja aika hyvin piilotettu mekanismekanismin alle.
                                Ovipahvit taiteilin tylsästi 1mm alumiinpellistä.
                                Kaikkea pikkujuttuja en nyt muista mitä olen nyplännyt, mutta eiköhän ne tässä ollut pääpiirteittäin.

                                ​​​​​​​Nyt on auto myös muutettu omaan talliin, missä askareita jatketaan enemmissä määrin, kunhan kelit lämpeää. Tallissa on kevyet eristeet seinissä, mutta lämmitys puuttuu. Ideana on askarrella korihommia ja sähköjä seuraavaksi.

                                Comment


                                • #17
                                  Tuosta vielä fotoo omassa tallissa. Click image for larger version

Name:	IMG_20210407_161357.jpg
Views:	1367
Size:	221,9 Kt
ID:	1914844

                                  Comment


                                    #18
                                    Kyllähän se alkaa jo kilpurilta näyttää. :)

                                    Comment


                                    • #19
                                      Kiitoksia. Moottorin ja sähköt kun sais tehtyä niin olis jo lähellä ajokuntoo, mut varsinkin moottorin osalta budjetti jarruttaa tällä hetkellä. Haluan tehdä kerralla hyvän enkä ruveta ettiin uutta moottoria ekojen ratapäivien jälkeen. Maksaa kuitenkin jokusen tuhannen euroa noi moottoriin tarvittavat osat ja perheellisellä asuntovelallisella on jotain muitakin kuluja. Toisaalta eipä tällä ole mitään erityistä aikataulua.
                                      Viimeksi muokannut Killeri; 8.4.2021, 07:58. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X