Morjens!
Joko olen sokea tai en osaa käyttää hakua kyllin hyvin kun en löytänyt samankaltaista aihetta.
Joten, 2000-vuosimallia oleva 1,6L a3 kyseessä, joka ei ilmeisesti ota tarpeeksi kierroksia ja tuntuu hieman nuhapumpulta kiihdyttäessä, kierrokset rajoittuu n. 5 tonniin, hieman päälle.
Mutta joskus taas sitten on niin että ottaakin kierroksia yli 6 tonnin hujakoille ja jokaisella tehoalueella on huomattavasti enemmän potkua, elikkäs vastaa paremmin kaasuun eikä jää tuhnuttelemaan matkanvarrelle. Ja eron huomaa joskus jo autoa käynnistäessä, minne kierrokset rajoittuu.
Joskus myös käynnistyksessä pyörittää vain ja kun polkaisee kaasua niin yleensä on auttanut käynnistymään.
Jos en ihan väärin katsonut niin ohjekirja näytti, että tämän koneen pitäisi ottaa kierroksia 5600.
Mistähän tälläistä hommaa pitäisi lähteä purkamaan?
Joko olen sokea tai en osaa käyttää hakua kyllin hyvin kun en löytänyt samankaltaista aihetta.
Joten, 2000-vuosimallia oleva 1,6L a3 kyseessä, joka ei ilmeisesti ota tarpeeksi kierroksia ja tuntuu hieman nuhapumpulta kiihdyttäessä, kierrokset rajoittuu n. 5 tonniin, hieman päälle.
Mutta joskus taas sitten on niin että ottaakin kierroksia yli 6 tonnin hujakoille ja jokaisella tehoalueella on huomattavasti enemmän potkua, elikkäs vastaa paremmin kaasuun eikä jää tuhnuttelemaan matkanvarrelle. Ja eron huomaa joskus jo autoa käynnistäessä, minne kierrokset rajoittuu.
Joskus myös käynnistyksessä pyörittää vain ja kun polkaisee kaasua niin yleensä on auttanut käynnistymään.
Jos en ihan väärin katsonut niin ohjekirja näytti, että tämän koneen pitäisi ottaa kierroksia 5600.
Mistähän tälläistä hommaa pitäisi lähteä purkamaan?
Comment