Elikkä haluaisin tietoa viisaimmilta, ostin s4 b5 audin jossa oli rs4 turbot,suuttimet,pakosarjat,tulpat ja puolat. Karalan tekemällä ohjelmalla. penkitys lappuja ei ole mutta voimaa n.380hv seuraavaksi pitää tarkistaa/ostaa että autossa olis myö rs4 välijäähyt ja paremmat downpipet. itse ongelma on että auto menee vikatilaan kovalla poletuksella (oisko maf tapissa?) ja muutenkin vedätyksessä tuntuu "nykäsyjä" ahtopaineet vaihtelee aika paljon välillä ahtaa 1.0-1.5 joten nyt tarvitaan kaikki tiedot mitä kannattaa tehdä ynm. ?? välillä tuntuu että auto vetää paremmin ja taas joskus huonommin??
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 biturbo nykii välillä, menee vikatilaan
Collapse
X
-
Comment
-
sama ongelma
jep mulla kanssa vastaava auto ja samoilla spekseillä ja itse huomasin yhden kerran kun nyki vedätettäessä, että luistonesto puuttui peliin ja kone alkoi "tökkimään" 5500 kierroksella, no sit ESP pois päältä eikä nykinyt enää...sattumaa vai onko espin toiminta herkkää?
Comment
-
Itsellä oli aina joku ihme nykäsy - pätkäsy noin 3500 kohdalla.
Hävisi kun vaihdoin tulpat.
Vaatis tietenkin koodien luvun, muuten on vaikeaa arvella.
Y-haara: otin varaosist t-haaran, mut ei ihan käynyt putkikoot, mut lisä letkun pätkä muistaakseen yhteen niin tuli tiukka.
Audeissa ahtopaineet vaihtelee, ihan "normaalia" mut miks en tiedä?
Mitä tarkoitat et menee vikatilaan?Viimeksi muokannut jukrav; 5.9.2013, 18:56.
Comment
-
Siis moottorista häviää tehot voi kyllä ajaa mutta tehoton. Sitten kun käyttää virtoja pois niin on taas normaali.
Ja tulpat kyllä pitäis vaihtaa.. Rs2 olis vissiin hyvä vaihto ehto?Viimeksi muokannut okkim; 6.9.2013, 08:25. Perustelu: Viestit yhdistetty, älä tee heti uutta perään vaan editoi vanhaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja redbull Näytä viestiSiis moottorista häviää tehot voi kyllä ajaa mutta tehoton. Sitten kun käyttää virtoja pois niin on taas normaali.
Comment
Comment