Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

V8 3.6 pölläyttelee sinistäsavua

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Mitä ne "ongelmat alakerrassa" on? Mikä kohta sieltä on mennyt väljäksi? Ne mäntien alusil -putkituksetko?

    Comment


      #32
      No tuossa vanhemman generaation moottorissa kyseessä lienee yksinkertaisesti männänrenkaiden kuluminen ja jousivoiman kuoleentuminen, koska omassa sylinteriseinämät oli tarkastuksessa silloin pyöreät ja minimaalisesti kuluneet. En rengastanut silloin konetta uudelleen (rengassarjan hinta ~700e), vaan kokeilin ensin ja sitten ostinkin tuon uuden pannun samalla rahalla Ruotsista kotiintoimitettuna. Uudemmissa koneissa noita männärenkaiden geometriaa on muutettu kokoa kasvattamalla varmaankin juuri tuosta syystä.
      Ohjurithan noissa 4-venttiilikansissa on kanssa kulutustavaraa joten voihan sieltäkin löytyä syyllinen, mutta epäilen kyllä noin kovan kulutuksen johtuvan jostain muusta kuin niistä.

      Comment


      • #33
        Jos sylinteriseinät EIVÄT ole pyöreät, tietääkö se sitten uutta lohkoa vai voiko noita hoonata ollenkaan?

        Comment


        • #34
          venttilivarrenkumien/ohjurien vaihto

          minkälainen operaatio olis vaihtaa mun audin venavarrenkumit? olen vaihtanut japseihin (mazda, toyota, nissan) näitä kumeja ja niihin ainakin helppoa. ei tarvii ku irrottaa venakoppa ja pääsee helposti käsiks tarvittaviin osiin. ja entäs ohjurit?

          Comment

          Working...
          X