Eli ahdot kun nousee 1 bar tuntumaan niin alkaa ropeltamaan ja pätkimään, ikään kuin sylinteri tai pari jää pois eli sytkäpuolelta haiskahtaa.
- Tulpat kun vaihtoi, niin pätkiminen siirtyi vaan korkeimmille ahdoille (kokeiltu F5DP0R ja FR5DP uudet tulpat)
- Maffi todettu toimivan, kun toisella tuli samat viat.
- Ei tule vikakoodia, eikä missfireä näy Vag-Com:lla
- Suuttimet ja ilmamassa nousee oletetusti, kunnes rupeaa pätkimään, jolloin ilmamassa tippuu tietenkin vajaaksi, kuten myös suuttimet.
Mites nuo sytytyksenvahvistusyksiköt (vai mitkä onkaan ilmansuodatinkotelon kyljessä ?), tekeekö ne moista tai sitten itse puolat ?
Vai mitä kannattaisi logitella/kokeilla ?
Edit: Homma alkanut satunnaisilla nykäisyillä viikkoja sitten ja välillä toiminut normaalisti. Pari päivää sitten rupesi nykimään joka kerta 0.5-0,8 bar kohdilla kaasu pohjassa. Tulppien vaihdon jälkeen nykiin vähän yli 1 bar ja jokaisella vedolla.
Vag-com:sta ei huomaa mistään mitään erikoista.
- Tulpat kun vaihtoi, niin pätkiminen siirtyi vaan korkeimmille ahdoille (kokeiltu F5DP0R ja FR5DP uudet tulpat)
- Maffi todettu toimivan, kun toisella tuli samat viat.
- Ei tule vikakoodia, eikä missfireä näy Vag-Com:lla
- Suuttimet ja ilmamassa nousee oletetusti, kunnes rupeaa pätkimään, jolloin ilmamassa tippuu tietenkin vajaaksi, kuten myös suuttimet.
Mites nuo sytytyksenvahvistusyksiköt (vai mitkä onkaan ilmansuodatinkotelon kyljessä ?), tekeekö ne moista tai sitten itse puolat ?
Vai mitä kannattaisi logitella/kokeilla ?
Edit: Homma alkanut satunnaisilla nykäisyillä viikkoja sitten ja välillä toiminut normaalisti. Pari päivää sitten rupesi nykimään joka kerta 0.5-0,8 bar kohdilla kaasu pohjassa. Tulppien vaihdon jälkeen nykiin vähän yli 1 bar ja jokaisella vedolla.
Vag-com:sta ei huomaa mistään mitään erikoista.
Comment