Lähestyn asiaa strokerin rakentamisen suunnasta. Tallissa molempia lohkoja vertaillessa en huomannut suuria eroja lohkojen osalta, huohotus/öljynsuodattimen jalka oli suurin eroavaisuus ja muutama kiinnityskohta lohkossa. Lähinnä mietin miksei TFSI-lohkoja käytetä strokerin pohjana 1.8t virityksessä? Onko joku asia mikä on itseltä jäänyt huomiotta?
Suodatinjalan paikasta joutuisi tukkimaan yhden vedentulon ainakin, TFSI-lohkossa jalassa kiertää vesi lohkon kautta. Lisäksi yksi ylimääräinen öljy/huohotuskanava on tuossa jalan paikassa. Onkohan muita eroja öljy/vesikanavissa?
Etuna tuossa lohkossa olisi jytkymmät runkopukit ja suoraan oikea poraus 82.5mm männille.
Suodatinjalan paikasta joutuisi tukkimaan yhden vedentulon ainakin, TFSI-lohkossa jalassa kiertää vesi lohkon kautta. Lisäksi yksi ylimääräinen öljy/huohotuskanava on tuossa jalan paikassa. Onkohan muita eroja öljy/vesikanavissa?
Etuna tuossa lohkossa olisi jytkymmät runkopukit ja suoraan oikea poraus 82.5mm männille.
Comment