Moro!
Tuli tommonen profiilin kippo ostettua tovi sitten ja jonkinasteisen väännön jälkeen sain kun sainkin korjaamon myöntämään, että vauhtis pitää ääntä. Myyjäliike korvaa vauhtiksen vaihdon. Koneella on ajettu 162tkm ja mietin nyt kun tuota aletaan purkamaan niin olisko noilla kilometreillä kannattavaa vaihtaa jotain muutakin siinä samalla kun on auki? Jotain mihin tulisi samalla kiinnittää huomiota?
Loota on siis S-Tronic automaatti.
Auto ujeltaa maantienopeuksissa ja se riippuu koneen kierroksista. Korjaamolla todettiin hieman klappia apulaitehihnan kiristäjässä. Voisko johtua tästä? Luin myös jotakin jostain vaihteiston päälaakerista, että olisko tuo rikkinäinen vauhtipyörä voinut jo vaurioittaa jotain laakereita sieltä tai moottorista?
Tuli tommonen profiilin kippo ostettua tovi sitten ja jonkinasteisen väännön jälkeen sain kun sainkin korjaamon myöntämään, että vauhtis pitää ääntä. Myyjäliike korvaa vauhtiksen vaihdon. Koneella on ajettu 162tkm ja mietin nyt kun tuota aletaan purkamaan niin olisko noilla kilometreillä kannattavaa vaihtaa jotain muutakin siinä samalla kun on auki? Jotain mihin tulisi samalla kiinnittää huomiota?
Loota on siis S-Tronic automaatti.
Auto ujeltaa maantienopeuksissa ja se riippuu koneen kierroksista. Korjaamolla todettiin hieman klappia apulaitehihnan kiristäjässä. Voisko johtua tästä? Luin myös jotakin jostain vaihteiston päälaakerista, että olisko tuo rikkinäinen vauhtipyörä voinut jo vaurioittaa jotain laakereita sieltä tai moottorista?
Comment