Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RVS

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    RVS

    No niin nyt olisi suoritettu eka kokeilu tuota ainetta. Ensin laitoin Audiini ohjaustehostimeen ja perjantaina suoritin käsittelyn moottorillekkin. Moottoria käsiteltäessä joutuu tekemään semmoisen 2 tunnin ajosuoritteen ja tuona aikana olin havaitsevanani hiukan auton kulkupuolen kevenemistä. Sitä en tiedä että oliko se vaan puhdasta luuloa vai toimiiko aine :)
    Odotukset on korkealla ainakin että saan positiivisiä tuloksia ja sen verran täytyy myöntää että moottorin mekaaniset äänet hiukan vaimenenivat. Tuo mun auto ei varmaankaan ole oiva mittauksen kohde kyseisille tuotteille koska sillä ei ole vielä niin kauheasti ajettu että moottori olisi kulunut jo liikaa. Kenties enemmän ajetuilla saisin parempia tuloksia jo heti kättelyssä.
    Toinen käsittely moottorille on tulossa kun teen autoon huollon kohta. Samalla laitan tökötin vaihdelaatikkoon jolloinn pääsen kuuntelemaan paremminkin tuotteen vaikutusta.

    Vielä jäi ainakin hyvä kuva, kun auto jäi ainakin ehjäksi ja katsotaan mitä toinen käsittely tuo vielä tullessaan. Odotukset ovat ainakin positiiviset.

    #2
    Nyt on sitten toinen käsittely tehty moottoriin ja samalla laitoin tökötit tuonne vaihdelaatikkoon ja takaperään. Muijan pistin ajamaan autoa ohjeiden mukaan :D Katsellaan viikonloppuna jos se on vielä ehyenä että minkälaista tulosta on odotettavissa.

    Ei muilla ole kokemuksia tai edes mielipiteitä aineesta?

    Comment


    • #3
      Ihan kelpo ainetta. Hiljensi isän -74 MB 206n vaihdelaatikon lähes ajokelpoiseksi. Jotkut rallikuskitkin käsitelleet koneitaan ja viimeksi kuullu iskareiden käsittelystä aineella.

      Jossain joskus lukenut jonkun tekun/amiksen opettajan raportin aineen vaikutuksesta Talbotin koneeseen. Oli ihan mitattua tietoa ohivirtauksista ja puristupaineista.

      Comment


      • #4
        Kertokaas nyt joku, mihin sen aineen "teho" perustuu!? Olen aina ollut sitä mieltä, etä minkäänlaista moottori/vaihteisto ym ym. remonttia ei myydä muovipullossa. Ei edes kaikissa korjaamoissa osata niitä tehdä, vaikka oven päällä lukee että vuosikymmenet on alalla oltu. Ainoa "ihmeaine" jonka tehon tähän mennessä olen joutunut tunnustamaan, on forté motor flush.
        Itse seurasin öljykorkin reiästä, kun Maserati sai liuotushoitoa. Tukos lähti, toisellekin nokka-akselille alkoi tulla öljyä kunnolla (V6 kone). -Varsinainen koneremontti tehtiin kohta sen jälkeen.
        =>Oli liottanut kampuran sisältäkin paskoo irti, ja tukkinut "ison" runkolaakerin öljyreiät. Laakerista suli tietysti pinta jne jne...
        Tiedän, tai olen tietävinäni ettei toi RVS ole pesuainetta, vaan jotain tyyliin takavuosien Motor Up. "Onko vaihteistosi veltto"!!! Tiivistää paikat, eli puristuspaineet nousee, öljynkulutus lakkaa, perät lakkaa huutamasta, anoppi nalkuttamasta, sokeat saa näkönsä takaisin, ja muutenkin olo on kuin kaanaan häissä. Vielä kun se muuttas veden... Ainoo ihmeaine taitaa olla siis hiiva. Se muuttaa "veden" viiniksi ;?... Menipäs taas huumoriks. No, kun kerran mielipidettä kysyttiin

        Comment


        • #5
          RVS

          RVS

          Comment


          • #6
            Oma mielipiteeni (ja vain se, tietoa ei ole ) on jotain tuolta väliltä. Vanhassa pösössä (-90 1.6 Gli) syttyi mootorin huolto merkkivalo ja päästöistäkään ei mennyt. Korjausarviot olivat pöyristyttäviä auton jo lähes olemattomaan arvoon nähden. teetin öljynvaihdon Fortekäsittelyllä lisäten bensasysteemin puhdistusmömmön. Hiukan ajettuani valo sammui ja auto katsastettiin no problems ja sillä ajettiin vielä 3 vuotta ennen myyntiä 400 eukalla. Luulen (en siis tiedä), että tuolla aineella saa "jatkoaikaa" kuluneisiin vekottimiin.
            -00 mallinen S4 kyllä vaan kuulostaa hieman tyyriiltä peliltä kokeilla.....

            Comment


              #7
              Vai tyyriiltä peliltä kokeilla :D

              Yritänkin tässä osoittaa ettei aine ainakaan vahinkoa tee vain päin vastoin :) Toivottavasti :)

              Katsellaan nyt miten aineet vaikuttaa vaihdelaatikossa ka perässä. Moottorissa se laski jo öljynläpötilaa noin 5 astetta ja auto pyörähtää herkemmin käyntiin. Puhumattakaan mekaanisien äänien hiljentymisestä.

              Tuoltä RVS:n sivuilta löytyy myös video jossa Fordin OHC koneella ajettiin 160km ilman öljyä tuon RVS käsittelyn jälkeen. Eikä koneessa senkään jälkeen ollut moitittavaa.

              Halukkaille ja rohkeille voitais hommata ja sopia edullisesti joitain kokeilueriä niin pääsisi enemmän tuote leviämään :)

              Comment


                #8
                Ajoihan ne Puskuri ohjelmassa Sierralla ilman öljyjä Helsingistä Tampereelle, kaipa se jotain auttaa. Ei se ihan täydellisesti pelannut lopussa, mutta kun öljyt pistettiin takaisin niin alkoi taas toimia.

                Edit: niin tuossahan se tuli edellä olikin.

                Olen kyllä miettinyt tuota itsekin jos vaikka kokeilisi, mitähän se maksaa kun en noista rvs-sivuilta sitä löydä?

                Comment


                  #9
                  Luulen (en siis tiedä), että tuolla aineella saa "jatkoaikaa" kuluneisiin vekottimiin.
                  Jos fortea tarkoitat, niin kulunut on kulunut ja sitä ei korjaa moinen mömmö, mutta kun saa esim. pikeentyneet männänrenkaat paremmin liikkumaan, niin seuraavat paremmin sylinterin seinämää, varsinkin, jos se ei enää ole kovin pyöreä.

                  Hydraulisella välyksensäädöllä olevat venttiilinpainimetkin toimivat puhtaana paremmin.

                  Polttoainepuolellakaan ei ylimääräinen karsta hyväksi ole ja sen poisto yleenä parantaa toimintaa.

                  Molemmissa on vaarana, että irronnut lika menee väärään paikkaan ja jokin menee tukkoon.

                  Comment


                  • #10
                    viittasin arveluni tuohon RVS:ään

                    Comment


                      #11
                      Oli siellä www.rvs.fi sivuilla hinnatkin kun vaan ettii ne :)

                      G4 39,90 €
                      G6 59,95 €
                      D6 79,90 €
                      T3 38,70 €
                      P2 25,00

                      Noi on hinnat muistaakseni.

                      Siellä sivuilla on aika hyvin selvitetty miten noi aineet toimii.
                      Viimeksi muokannut peiponen; 13.2.2012, 12:41.

                      Comment


                        #12
                        No niihän olikin kun otti silmän käteen! :)

                        Elikäs S4:seen menee varmaan kaksi tuollaista G6 pakettia ja laatikkoon vielä T5? Mites perä, T3? Plus tietysti kaksi kertaa moottoriöljynvaihdot ja suodattimet?

                        Eli hintaa tulis 2x60? (G6) + 2x30? (öljyt + suodatin) + 60? (T5) + 39? (T3) = 279? jos ymmärsin oikein.

                        Tuolla hinnalla kyllä pitäisi saadakin jotain hyötyä, uskoako tuohon vaikutukseen vai ei? Ainakin se Sierra toimi ihmeen pitkään ilman öljyjä, tuskinpa se normaalisti pitkään olisi toiminut.

                        Comment


                          #13
                          S4:een menee tosiaan 2 pakkausta tuota G6 ja yhden kerran vain öljynvaihto. Se toinen oli vaan suositus tai mahdollisuus vaihtaa öljyt normaaliin vasta n.3000km ajon jälkeen. Itsekkin lantrasin tuotteen Castrolin RS:n sekaan :) Laatikkoon laitoin kans sen T3 aineen samoinkuin peräänkin.
                          Öljy 2* 38?=76
                          Suodatin 15?
                          G6*2= 119,9?
                          T3*2=77,4

                          YHT 288,3?

                          Halpaa kuin saippua :)

                          Mutta aineiden vaikutuksesta voin tarkemmin ja paremmin kertoa vasta viikonloppuna kun saan auton takas kotiin. Jos saan :)

                          Comment


                            #14
                            Joo, kyllähän tuo varmaan hintansa puolustaa jos siitä todellakin on nin paljon hyötyä kuin väitetään. Sitä vaan kun ei oikein usko ennenkuin itse näkee... :)

                            Miten sitten nuo tasauspyörästön "esivoitelut" kun auto pitäisi olla ilmassa ja ajaa eteen ja taakse ym. Menee nelivetoisessa hankalaksi?

                            Comment


                            • #15
                              Yleensä olen todella skeptinen tämätekeesitätätäjatuota -aineita kohtaan. Mutta tuo RVS vaikuttaa kyllä kokeilemisen arvoiselta. Itselläni on ollut ajatuksena kokeilla, josko nuo vaihteiston ujeltavat poski- tahi pinjonilaakerit yhtään tuosta käsittelystä tokenisivat. Kokemuksia / arvauksia toimiiko?

                              Comment


                              • #16
                                En muista mitä merkkiä olivat, mutta vastaavaa tavaraa (paljon edullisemmin=ei niin hyviä?) ostin hieman paremmin varustetusta varaosaliikkeestä (SEO Kuusaantie, Kuusaankoski). Ehkä se hieman herkisteli paikkoja vanhassa Audissa. Moottorille ja vaihteistolle oli omat töhnät. Ehkä kokeilen joskus tähän uudempaankin. Mitään suuria odotuksia ei noista aineista ole, joten satasia en niihin tuhlaa.

                                Comment


                                  #17
                                  Kokeile sitä T3 ainetta sinne laatikkoon :) Jos ei auta niin olet vain 38.7? köyhempi. Mutta entäs jos auttaa??

                                  Jos multa kysyt niin sanon että on todella hyvä mahdollisuus ja uskon että auttaa. Mut tämä on mun mielipide.

                                  Eikä sitä tartte välttämättä esiajaa. Panee töhnät sisään ja suuntaa maantielle jotta aine alkaa kiertämään. Se menee ajaessa jokapaikkaa ja hoitaa homman kotiin :)

                                  Comment


                                  • #18
                                    Tommi: Arvaan, että laakeräänet hiljenee => osittain vaikutus on psykologinen,osin (todellinen). Kyllähän siinä jotain "tilkettä" joukossa tarvii olla, ei se muuten tekis kauppaansa.
                                    Käväisin äkkiseltään noilla RVS:n sivuilla. Pätkän luettuani tuli mieleen se kaikille tuttu elastinen poliisi Terminaattorista! ; )
                                    Omassa quattrossa huutaa takaperä ja mietinkin että vois kans kokailla. Kuitenkin hetken tuumittuani päätin, että puran koko murikan. Laakeroin jos hammaspyörissä ei tunnu yhtään "jojoa", muussa tapauksessa vaihdan koko perän ehjään osaan. Sinne kun laittaa oikeat öljyt, niin varmaan kestää. -Ilman mitään ihme "liljementtejä".

                                    Comment


                                      #19
                                      NO niin nyt on ajettu ensimmäiset omat tyypitykset omalla autolla RVS aineiden laiton jälkeen. Vaihdelaatikko vaikuttaa ainakin kevyemmältä. Vaihteet kytkeytyy helpommin ja sujuvammin verrattuna aikaisempaan. Tottakai määrätietoinen pitää olla vaihteen vaihdossa. Mutta seurataan tilanteen kehittymistä aika ajoin.

                                      Ei varmaan ole kallis kokeilu laittaa aineet ja testata jos saa huutavan ja vollottavan perän tai rutisevan vaihdelaatikon korjattua. Skeptisyyshän se aiheuttaa sen ettei mitään uskalleta kokeilla ja kaikki haukutaan valmiiksi lyttyyn ennenkuin tiedetään asiasta yhtään mitään.

                                      Sen kyllä tiedän että asiantuntemattomia asiantuntijoita löytyy asiaan kuin asiaan mutta itsellä on tapana ollut että en puhu skeidaa vaan kokeilen ja sanon sitten rehellisesti.

                                      Comment


                                        #20
                                        Paiskaa Tommi mua osoitteellas niin pistän paketin sulle tulemaan pilkka hinnalla niin saat kokeilla.

                                        Comment


                                        • #21
                                          No jos sinä kerran myyt noita aineita, niin olkoon menneeksi. "Asiantuntemattomana" pidän sitten suuni kiinni ja syvennyn eliminoimaan tasauspyörästön ääniä vanhanaikaisella konstilla.

                                          Comment


                                            #22
                                            Joskus kannattaa vain kokeilla ennenkuin tuomitsee.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Itsellä on mietityttänyt että miten lie vaikuttaa torseniin jos tuollaisen käsittelyn laatikolle antaa koska senhän pitäisi pienentää kitkaa. Muuttuuko torsenin toiminta?

                                              Comment


                                              • #24
                                                Turussa olisi minua lähinnä oleva jälleenmyyjä....voiko RVS:ää tilata jostain?

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Mitenkähän tuollainen n. 460 000 km tahkottu kone ja vaihteisto? Jokohan laakeripinnat on kuluneet liian sileiksi, jotta aine toimisi?

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Tarttuu metalliin oli mitä enemmän ajettu moottori se otollisempi kohde.

                                                    Sporttiauto sielläpäin myy ainakin ja asentaakin.

                                                    Pari viikkoa sitten laitettiin 450000km ajettuu Hiaceen tuo D6 aine ja omistaja on tyytyväinen ainakin toistaiseksi ollut. Kertoili jo että tankillisella ajaa huomattavasti pidemmälle mutta rauhoittelin ja neuvoin vielä muutaman tankillisen tutkailemaan tilannetta ja ilmoitelee sitten uudelleen.

                                                    Täyttä paskaa vai apua ongelmiin ja suojausta sen päättäköön jokainen itse. Testit ja tulokset on ainakin puolella mutta jokainen sen viimekädessä ratlkaisee kehenkä uskoo.

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman
                                                      Sporttiauto sielläpäin myy ainakin ja asentaakin.
                                                      Espoo on n. 50 km lähempänä :-)

                                                      Eipä tuossa varmaan kauheasti häviä vaikka kokeilisi. Täytynee harkita seuraavan öljynvaihdon lähestyessä. Montako purkkia suositellaan 4,5 litran öljytilavuuteen?

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Jos vähän ajettu niin kaksi G4:sta tai jos ikäloppu raakki kone niin sitten viisainta laittaa kaksi G6:sta. Ja postin tai matkahuollon kauttakin noita voi tilata jos se auto ei enää edes kestä sitä hakureissua :)

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Nyt on sitten hinnat nousseet noille RVS:n aineille. NOususta huolimatta hyvin on mennyt ainetta markkinoille.

                                                          Comment


                                                            #30
                                                            RVS:llä alkaa syystarjou 1.10 -30.11.2005 ajalle

                                                            G4+G4+T3 paketti hintaan 90?, norm 144,9?

                                                            Jos mielenkiintoa kokeilla niin nyt ei ainakaan hinnankaan pitäisi olla esteenä.

                                                            Myös muut paketit edullisesti.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X