Ei ole Luxenburgin valoissa merkkiä ei. Tuskinpa katsastusmiestä ihan hirveästi kiinnostaa koko asia, jos et sille mene sanomaan että kato, nääksä näis E-merkkiä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
punaset takavalot typ 44:ään
Collapse
X
-
marko salomäki
OK.Eli laitetan kiinni ja nautitaan näkymästä.Hiukan jatkoa ko. korille eli mikä ET vanteille? Ajatuksena 205/16 gummit alle?
Comment
-
Jos haluaa hankaluuksia: asenna valot ja mene katsastukseen kyselemään, onko nämä lailliset, kun en löydä e-merkkiä. Itselläni parit katsastukset läpi. Jos oikein olen käsittänyt, noista puuttuu heijastimet, kuten Treserin mustista takavaloistkin.Klik
Vastaava tapaus viime syksyltä: kysyin katsastusmieheheltä, että saako kaksisataseen, jossa on tehtaalta lähtiessä 205/60R15 rengastus, asentaa kuvassa näkyvän 225/50R15 rengastuksen, kun rekisteriotteessa kuitenkin lukee 185/65R15?
Katsastusmies totesi, että itsepähän otit asian puheeksi, ei häntä kiinnosta, ellei virkavaltaa tien päällä sitten. Vaikenimme asiasta yksissä tuumin ja ajoin pois tuoreen leiman kanssa.
Comment
-
KuHaZ
itse lakkasin omasta audi satasesta takavalot punaisiksi ja tuli todella hyvät! ja lakka maksoi 18e..
Comment
-
Minä tein samoin. Ei huolia konttorilla. Nyt parin vuoden päästä täytys lakata uudestaan. Alkaa keltanen tulla läpi :(
Comment
-
KuHaZ
Siis ihan spraylakka. 85% lakkaa 5% tummaa punasta maalia ja 10% vähän kirkkaampaa punasta maalia, minä otin tuommosen sekoituksen ja tuli erittäin hyvä. Eikös se puna keltainen keskipaneeli oo ihan alkuperäinen..?
Comment
-
KuHaZ
Mulla on ihan kirkas poltin. Vilkkuu punaisena niinkuin jenkeissä..:) Niin ihan vaan pintaan OHUITA kerroksia. Ensin puhdistat valot ja vesihiomapaperilla vähän hiot niitä että tulee parempi jälki ja lakka pysyy paremmin.
Comment
-
Sitten vinkki siltä varalta, jos lakka pitää jostain syytä saada joskus pois: Jarruneste ei liuota lasia harmaaksi kuten tinneri mutta poistaa maalin ja lakan tehokkaasti, joskin toimii vähän hitaammin. Kannattaa tosin suojata maalipinta valojen ympäriltä. Lopuksi pesu kuumalla vedellä.
Comment
-
marko salomäki
Nyt on uudet punaiset valot paikallaan.Vaihto-operaatio todella helppo.Oikeestaan ainoa mitä tarvii on silikonia tiivistykseen.Teki todella paljon auton ulkonäköön varsinkin kun auto on musta.Suosittelen lämpimästi kaikille lötkön omistaville.Tilaushommakin meni kivuttomasti auto-craftilta ja toimitus oli mukavan nopea.Tietäiskö joku millä korvata noi keltaiset lokarissa olevat sivuvilkut savuharmailla tms.
Comment
-
Motonetistä löytyy mk2 golffin nimikkeellä kylkivilkkuja jos jonkin väristä. Kyseessä siis saimainen osa kuin audissa.
Comment
-
-
marko salomäki
Butyylinauhaa???Eipä ole tommosesta ollut hajuakaan.Onko ihan tarviketori-kamaa vai mistäs sitä tollasta saa?
Panulle:Pakkivalot ovat valkoiset jossa on vaakasuoraan punainen raidoitus päällä.Onko sivuvilkut tällä butyylinauhalla kiinni?
Jarkolle:Vilkut on ehkä pinkkiin vivahtavat ; )
Comment
-
marko salomäki
Kiitti vinkistä porkkis.Taidan käydä ostamassa ko. nauhaa ja ottaa vielä ne valot pois ja laittaa tolla nauhalla.Oikeestaan laitoin ainoostaan keskiosaan silikoonia ja sovelsin noihin kulmapaloihin sen wanhan nauhan joka yllättäen lähti miltei ehyenä irti.Saakohan noita rekkariruuvien valkoisia täppiä ARK:lta?Ne kun hajosi tomuksi kun otti laatan irti.
Comment
-
Alkuperäistä butyylinauhaa voi muovata, kun sitä hieman lämmittää. Sopivaksi nauhaksi saaminen teettää hieman muovailuhommia. Kannattaa myös pitää tehokasta käsienpesuainetta saatavilla.
Itse olen vaihtanut useampaan vehkeeseen rekkariin valkomuoviset ruuvit. Tarvikeliikkeestä löytyy. Jos auto ei muuten ruostu, taemman rekisterikilven ruuvin alta varmasti...
Comment
-
Ja bityylinauhaa kannatttaa kysellä varaosaliikkeestä nimillä "koiranpaska" tai "lokasuojan kiinnike/tiivistenauha" Metritavaraa ja toimii kuin se kuuluisa vessa...
Comment
Comment