Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

punaset takavalot typ 44:ään

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ei ole Luxenburgin valoissa merkkiä ei. Tuskinpa katsastusmiestä ihan hirveästi kiinnostaa koko asia, jos et sille mene sanomaan että kato, nääksä näis E-merkkiä?

Comment

OK.Eli laitetan kiinni ja nautitaan näkymästä.Hiukan jatkoa ko. korille eli mikä ET vanteille? Ajatuksena 205/16 gummit alle?

Comment

Koska e-tyyppihyväksymättömät on jo ostettu,niin tulee myöhään. Eli E-hyväksytyt V8 valot ovat myös punaiset, saa vaikka mistä varaosaliikkeestä kovaan hintaan Hellan numerolla, tai saksasta Wotanilta halvemmalla kuin varaosaliikkeestä.

Comment

Jos haluaa hankaluuksia: asenna valot ja mene katsastukseen kyselemään, onko nämä lailliset, kun en löydä e-merkkiä. Itselläni parit katsastukset läpi. Jos oikein olen käsittänyt, noista puuttuu heijastimet, kuten Treserin mustista takavaloistkin.Klik
          Vastaava tapaus viime syksyltä: kysyin katsastusmieheheltä, että saako kaksisataseen, jossa on tehtaalta lähtiessä 205/60R15 rengastus, asentaa kuvassa näkyvän 225/50R15 rengastuksen, kun rekisteriotteessa kuitenkin lukee 185/65R15?
          Katsastusmies totesi, että itsepähän otit asian puheeksi, ei häntä kiinnosta, ellei virkavaltaa tien päällä sitten. Vaikenimme asiasta yksissä tuumin ja ajoin pois tuoreen leiman kanssa.

Comment

100 Avantissa on 15" 4x108 vanteella 443 601 025F ET45. Sama vanne on mm. cq:ssa jossa on vakiorengas 205/60R15. 16" vanteelle rengas olisi siis 205/55.

Comment

itse lakkasin omasta audi satasesta takavalot punaisiksi ja tuli todella hyvät! ja lakka maksoi 18e..

Comment

Minä tein samoin. Ei huolia konttorilla. Nyt parin vuoden päästä täytys lakata uudestaan. Alkaa keltanen tulla läpi :(

Comment

Miten ja millä aineella tuo lakkaus tapahtuu? Keskipaneelina teillä on sitten ilmeisesti ollut sellainen puna-keltainen sen alkup. mustan sijaan.

Comment

Siis ihan spraylakka. 85% lakkaa 5% tummaa punasta maalia ja 10% vähän kirkkaampaa punasta maalia, minä otin tuommosen sekoituksen ja tuli erittäin hyvä. Eikös se puna keltainen keskipaneeli oo ihan alkuperäinen..?

Comment

Ulkopuolelle tuota lakkaa sitten vaan? Tarviiko valot mitään käsittelyä ennen lakkausta? Ja täytyykö vilkkuun vaihtaa sitten keltainen polttimo vai käykä kirkas edelleen? Minulla ainakin tuo keskipaneeli on musta, en tiedä onko joissakin ollut vakiona se puna-keltainen.

Comment

Mulla on ihan kirkas poltin. Vilkkuu punaisena niinkuin jenkeissä..:) Niin ihan vaan pintaan OHUITA kerroksia. Ensin puhdistat valot ja vesihiomapaperilla vähän hiot niitä että tulee parempi jälki ja lakka pysyy paremmin.

Comment

ja varmaan silikoninpoistokäsittely kannattaa tehdä. -ihan niiku aina noissa maalaus/lakkaushommissa.

Comment

Sitten vinkki siltä varalta, jos lakka pitää jostain syytä saada joskus pois: Jarruneste ei liuota lasia harmaaksi kuten tinneri mutta poistaa maalin ja lakan tehokkaasti, joskin toimii vähän hitaammin. Kannattaa tosin suojata maalipinta valojen ympäriltä. Lopuksi pesu kuumalla vedellä.

Comment

Nyt on uudet punaiset valot paikallaan.Vaihto-operaatio todella helppo.Oikeestaan ainoa mitä tarvii on silikonia tiivistykseen.Teki todella paljon auton ulkonäköön varsinkin kun auto on musta.Suosittelen lämpimästi kaikille lötkön omistaville.Tilaushommakin meni kivuttomasti auto-craftilta ja toimitus oli mukavan nopea.Tietäiskö joku millä korvata noi keltaiset lokarissa olevat sivuvilkut savuharmailla tms.

Comment

Motonetistä löytyy mk2 golffin nimikkeellä kylkivilkkuja jos jonkin väristä. Kyseessä siis saimainen osa kuin audissa.

Comment

Silikoni ei välttämättä ole autohommissa oikein peliliike. Itse käytän sitä butyylinauhaa mitä tehdaskin.

Comment

Marko, onko auto-craftin valoissa pakki valo punainen vai vaolkoinen? Oon nähny kahtakin erilaista.

Comment

Se on melkeimpä pinkki.

Comment

Butyylinauhaa???Eipä ole tommosesta ollut hajuakaan.Onko ihan tarviketori-kamaa vai mistäs sitä tollasta saa?
                                        Panulle:Pakkivalot ovat valkoiset jossa on vaakasuoraan punainen raidoitus päällä.Onko sivuvilkut tällä butyylinauhalla kiinni?
                                        Jarkolle:Vilkut on ehkä pinkkiin vivahtavat ; )

Comment

Takavaloissa sitä kuuluisi olla. Saa tarvikelliikkeistä. Tatttuu joka paikkaan :)

Comment

Kiitti vinkistä porkkis.Taidan käydä ostamassa ko. nauhaa ja ottaa vielä ne valot pois ja laittaa tolla nauhalla.Oikeestaan laitoin ainoostaan keskiosaan silikoonia ja sovelsin noihin kulmapaloihin sen wanhan nauhan joka yllättäen lähti miltei ehyenä irti.Saakohan noita rekkariruuvien valkoisia täppiä ARK:lta?Ne kun hajosi tomuksi kun otti laatan irti.

Comment

Eipä kestä. Kannattaa uusia, koska vanha ei välttämättä tiivistä enää.
                                              Itse olen ostanut ihan pulttikaupasta rek. kilven asennusruuvit. Ne myy ruuvisarjaa, jossa tulee mukana ko. suojat.

Comment

katastuskonttorilta pitäis saada muovisia pultteja tuohon kilven kiinnitykseen, eipähän ainakaan ruostu :D

Comment

Alkuperäistä butyylinauhaa voi muovata, kun sitä hieman lämmittää. Sopivaksi nauhaksi saaminen teettää hieman muovailuhommia. Kannattaa myös pitää tehokasta käsienpesuainetta saatavilla.
                                                  Itse olen vaihtanut useampaan vehkeeseen rekkariin valkomuoviset ruuvit. Tarvikeliikkeestä löytyy. Jos auto ei muuten ruostu, taemman rekisterikilven ruuvin alta varmasti...

Comment

Ja bityylinauhaa kannatttaa kysellä varaosaliikkeestä nimillä "koiranpaska" tai "lokasuojan kiinnike/tiivistenauha" Metritavaraa ja toimii kuin se kuuluisa vessa...

Comment

Ymmärsinkö oikein että nuo on vain 3 osaisia sarjoja? Eli takaluukkun tulevat valot on kiinteästi heijastinpaneelissa? Tuohon 80:seen oon vähän vilkuillut kokopunaisia valoja ja siihen kun en haluaisi sitä paneelia keskelle. Sopineeko edes se satkun paneli tuohon?

Comment

Muistaakseni satasen keskipaneeli on 1,5 cm leveämpi.

Comment

Satasen paneeli ei ainakaan sopinut suoraan typ89:n valojen väliin. Korkeussuunta ok, mutta pituus ei.

Comment

Nostetaanpas vanhaa ketjua. Eli onko näitä punaisia takavaloja saatavilla enää mistään muualta kuin satunnaisesti ebaysta?

Comment

Custom Auto Craft?

Comment

Working...
                                                              X