Mitenkä on käypikö tuohon c4 avanttiin tuo c4 100:en alusta? Entäs minkä kokoset vanteet mahtuu pyörimään alla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 C4 avant alusta
Collapse
X
-
Kyllä käy!
Renkaan ulko halkaisijahan ei muutu vanteen koon mukaan niin omien mieltymysten mukaan vanteen halkasija mutta, -40mm madalluksella menee hyvin 9" levee vanne ETllä 30 q:ssa mutta jos on etuveto niin silloin pitää olla takana säädettävä panhard tanko jottei ota rengas kuskin puolelta kaareen kiinni!
-
-
Iskarit sopii päikseen mutta quattrossa on takaiskarit vaimennukseltaan luokkaa kovemmat koska perä on painavempi. Sama pätee jousiin. Eipä niissä nyt isoja hinta eroja ole mitä nyt parin vuoden taakse muistelen. Sarja kumpiinkin tullut ostettua, jouset+iskarit.
Comment
-
Halvalla saa ylensä paskaa. Korkeus säädettävä tehdään auton omiin tai vastaaviin tolppiin, tolppaa muokkaamalla. Hinnat varmaan sun budjetin verran/kpl.
Comment
-
http://slamit.net/product/4909/weite...-quattro-avant
Weitecin satsi alle 500e, siitä että miten hyvä/laadukas on niin en tiedä.
Comment
-
Tatechnixiltä pyysin tarjouksen niin sanoivat että etuvetosen alusta 320€. Korkeus säädettävä esim A6 alle 400e http://kauppa.completos.fi/Published...e=EVOGWAU03_13 Nuita ei vaa ole c4 malliin. Onhan se varmaan kivireki ajaa tommonen alusta mutta halvemmaksi se tulee ku ostaa uudet vakioiskarit?
Comment
-
Itselläni on kw korkeussäädettävä satsi autossa alla ja radalla testattu toimivaksi. Arki ajossa hieman pinta kova oli alkuun mutta nyt puolen vuoden jälkeen sekin ominaisuus hävinnyt. Vanhalla toimivalla orkkis kokoonpanolla tuli kaarteissa kyytiläisellä pako kauhu, että täähän kaatuu kohta, mutta ei enään tahdo niiata yhtään edelliseen verrattuna. Hintaa tuolle tuli 1100€ ja toimitus/valmistus (vanhat tolpat saksaan) kesti 3vko.
Comment
-
Eipä niitä C4-korisiin taida olla muun merkkistä korkeussäädettävää tarjolla kuin KW. Etupäähänhän se säätö toteutetaan siihen jousijalkaan ja KW:n tapauksessa se tarkoittaa että annat ne vanhat jousijalat sinne ja saat sieltä modatut tilalle. Joku suomalainenkin firma voisi nuo toteuttaa tai jopa itse, mutta lailliset ne sitten ei ole. Taakse korkeudensäätö olisi tosi helppo toteuttaa itsekin.
http://forums.quattroworld.com/a6100/threads/557.phtml
Osta Juuso* minulta eteen sopivat iskarit? http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ighlight=SachsViimeksi muokannut Rusty; 19.1.2012, 06:54.
Comment
-
Onkos Puuhapete miten kova tuo alusta sulla? Täällä kainuussa tiet on ainakin siinä kunnossa et hampaat tippuu suusta tuolla mun alustalla :) Ja toisekseen huomannut että auto alkanut rämisee ja nitisee aivan tautisesti, melkein kuin vanhalla ladalla ajelisi. Mut kesällähän asia tietty on toisin jos vaan hyvä asfaltti. En tiedä mikä vaikutus olisi jos kokeilisi muita iskareita, mulla tais jotku konit olla. Ja tuossa oli viel se et 1be alustaa kun laskee nii joutuu sorvaa iskarin yläpäähän enemmän säätövaraa, meni nimittäin renkaat kaput sisälaidoista viime kesänä.
Voi olla hyvän hintainen tuo KW:n tapaus. Liekkö kukaan koskaan kysynyt?
Comment
-
Ja tuossa oli viel se et 1be alustaa kun laskee nii joutuu sorvaa iskarin yläpäähän enemmän säätövaraa, meni nimittäin renkaat kaput sisälaidoista viime kesänä.
Comment
-
Joo mulla ei siis tullut vingutettua ja camberit jäi edessä siten vähän sinne päin.
Toi vakio alusta on varmaan uudehkonakin vähän lullamainen, ja tällä nykysellä yhditelmällä siihen tuli sellanen uuden nykyauton fiilis.
Eli jämäkkä, muttei silti mikään rata-alusta. Eli voi ajaa suojatiekorotuksien yli rajotusten mukaan,eikä mitenkään isommasti pompauta.
Noilla 40 kesärenkaillakin kesti huoletta ajaa korotuksista.
Noilla 55 sarjan talvikumeilla se on oikeastaan mukavan pehmee maantiellä.
Comment
-
En ole kyllä missään törmännyt jäykempiin esim. polyuretaanisiin. Apurunkoihin, ainakin takapäähän on saatavana polyuretaanisia puslia. Mulla on apurungoissa puslat "lentokonealumiinia" tai jotain hyvintyöstettävää kuiteski.
Comment
-
Etupäässä huomasi hyvin kun vaihdoin paskat orkkikset uusiin orkkiksiin ja siitä taas sitten alumiinisiin kaikkien muiden puskien ja tukivarsien ollessa jo uusia. Ajossa ei huomaa mitään muuta kuin suuntavakavuuden parantuneen.
Takapäästä en osaa sanoa mitään kun samalla uusin kaikki tukiarsien ja perän puslat. Muutos oli todellakin raju parempaan päin mutta siihen olisi jo melkein yksinäänkin riittäny pelkät tukivarsien puslatkin.
Comment
-
Powerflexiltä löytyy nykyään, on vaan listattu t44 alle: http://www.powerflex.co.uk/products/...29-2661/1.html
Tuosta tukivarren sisäpään puslan sopivuudesta en tosin ole varma, näyttää vähän erikoiselta mutta kyllähän se voi periaatteessa sopiakin.
Comment
Comment