Oho, kerrankin tuli jotain ostettua oikeaan aikaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Brembo jarrut - varaosanumerot
Collapse
X
-
kävisköhän noi cubran/leonin brembot miten suoraan -00 4B A6 2,7bi turbon vakkarisatuloiden tilalle?
Kutosessahan on samat jarrut kuin B5 S4?
zimmermanin 321mm levyt jo on, mutta noi satulat on aivan kauheet.. kuva
jos nämä brembot käy suht suoraan mun autoon.. olen valmis ostamaan parin niitä välittömästi.. keneltä voi kysyä lisää? Joo, ja taakse tarvitaan kanssa vähän päivitystä.. linkkivinkit tervetulleita =)
Comment
-
Kannakkeet teettämällä ja letkuja muuttamalla. Noi pikkubrembot jää aika reilusti vajaaksi vaan sisäreunasta noilla levyilla, et ehkä sinne samantein kannattais hankkia vaikka jotkut isommatkin satulat. Varsinkin nyt kun noi ei enää ole edes mitään halpoja, ni tolla rahalla saa jo käytettyjä porschen satuloitakin...
Brembo
Porsche
Comment
-
ok, onkohan noi porschen tai brembon muut satulat miten suuritöisiä saada sopimaan tuonne?
En oikein tiedä tarkkaan et millaset noi S4 jarrut on, mut eiks ne tuu orkkiksinakin jo aika ulos, et sopivien vanteiden löytyminen on hankalaa. Eli sitten kun siihen tulee vielä leveämmät satulat, niin speissereitä onkin jo pakko käyttää. Et sitte kun hommaat niitä, niin kantsii ekaks mitata miten paljon ne orkkissatulat tulee levyn pinnasta ulos ja sitten kysellä satulakauppiailta tarkempia mittoja satuloista, niin ei tuu ikäviä yllätyksiä ettei vanteet enää mahdukaan paikalleen. Omaan tulee nyt GT3:n satulat ja ne tulee reilu 60mm ulos levyn pinnasta mitattuna, et vanteita ei oo mitään mahiksia saada ilman speissereitä paikalleen. Ennen mulla oli nuo ibizan brembot ja niillä vanteet mahtu.
Comment
-
oliskohan kenelläkään jo valmista kuvaa kannakkeista jne tarvittavista teetettävistä osista B5 S4/A6 bi turbo jarruihin?
"Tulipahan turattua alle nuo. Eli zimmermanin levy A8 koossa ja cupran satulat"
Noi levyt on vissiin ihan samat kun mullakin.. noi cubrankin satulat näyttäs ihan toimivilta..
A6 orggis satulat tulee jo aivan älyttömästi ulos levyn pinnasta.. kuinkahan monta senttiä nämä Mikan Coupen jarrut tulee ulospäin? mitataan ja verrataan.
Comment
-
oliskohan kenelläkään jo valmista kuvaa kannakkeista jne tarvittavista teetettävistä osista B5 S4/A6 bi turbo jarruihin?
Alajärven autotekniikasta pitäis löytyy a4 b6 kannakkeisiin s4 b5 levyllä.Saattaa sopia b5:een kans
Comment
-
A80 levyt
Hinnoista,
justiin tilasin 280 x 22 jäähdytetyt levyt eteen, ATE powerdisc oli mielestäni edellisetkin niin otin samanlaiset ja tulee kustantamaan jotain 129 euroa.
Enempi on kai zimmermannia nykyään saatavilla...
Comment
-
nyt vielä updatea niille jotka haluavat pikkasen enempi jarrutehoa.
eli uudemman mallin ibiza(6L) cupran satulat pitäisi olla tukevammat ja maksavat lakkos-tiskillä 302? kpl. Ja hinta sisältää jarrupalat.
AP Racingin valmistamat.
Huono puoli on että sitten tarvitaan isompaa vannetta.
Varaosanumerot:
6LL 615 105 VASEN PUOLI
6LL 615 106 OIKEA PUOLI
Comment
-
Mulla on 312x25 levyjen ympärillä nuo 6L ibizan jarrut, kuten ne alunperin ibiza:ssakin on.
Mitä nyt kerinnyt pari sataa km noilla ajamaan, niin tuosta 312 levystä jää pari milliä molemmista reunoista käyttämättä, joten aika selkeät jäljet jää levyn kumpaakin reunaan.
Männät oli noin 35mm.
17" vanteet riittävät hyvin kehältä, mutta puolat tuppaa ottamaan kaikissa vanteissa kiinni.
Muutama huono kuva jossa vierekkän leon cupra r ja ibiza cupra r satulat.
Satulat 1
Satulat 2
Satulat 3
Autossa kiinni
Comment
-
mä en taas voi ymmärtää miksi jengi ei arvosta tuon tapaista kiinnitystä, mikään ei voisi olla helpompaa tehdä sopiva adapteri, kun siihen kelpaa lattarauta, joka on vaan sopivan paksunen, siihen vaan 4 reikää, ei koneistusta, aika helppo suunnitella ja vaikka laudan/puulevyn kanssa harjotella.
Comment
-
Helppoa jos levy on tarpeeksi suurella halkaisijalla. Mutta jos levy pieni , niin että levyn et:kin on "huono" , voi satulan valmiit kiinnikkeet mennä "päällekkäin" tolpassa? Tätäkö Teppo ajoit takaa?
Omasta mielestä satula ilman valmiita kiinnikkeitä olis parempi tsi-miehelle.Saadaan siirrettyä paremmin L-adapterilla oikealle kohalle.
Comment
-
kuka käskee sitä satulaa kiinnittämään tismalleen samaan kohtaan, vaikka osuis reijät samalle halkasijalle, sen 20 tai 30mm ku siirtää kehällä eteen tai taaksepäin. Itse ettisin levyn jossa et mätsää sopivan kaupasta saatavan lattaraudan paksuuden kanssa, ei tartte ku pylväsporakoneen ja done. (toki lisää johonkin väliin annos suunnittelua ;)
Comment
-
Comment