Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Brembo jarrut - varaosanumerot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Oho, kerrankin tuli jotain ostettua oikeaan aikaan.

    Comment


      #62
      kävisköhän noi cubran/leonin brembot miten suoraan -00 4B A6 2,7bi turbon vakkarisatuloiden tilalle?
      Kutosessahan on samat jarrut kuin B5 S4?
      zimmermanin 321mm levyt jo on, mutta noi satulat on aivan kauheet.. kuva
      jos nämä brembot käy suht suoraan mun autoon.. olen valmis ostamaan parin niitä välittömästi.. keneltä voi kysyä lisää? Joo, ja taakse tarvitaan kanssa vähän päivitystä.. linkkivinkit tervetulleita =)

      Comment


      • #63
        Kannakkeet teettämällä ja letkuja muuttamalla. Noi pikkubrembot jää aika reilusti vajaaksi vaan sisäreunasta noilla levyilla, et ehkä sinne samantein kannattais hankkia vaikka jotkut isommatkin satulat. Varsinkin nyt kun noi ei enää ole edes mitään halpoja, ni tolla rahalla saa jo käytettyjä porschen satuloitakin...

        Brembo
        Porsche

        Comment


          #64
          ok, onkohan noi porschen tai brembon muut satulat miten suuritöisiä saada sopimaan tuonne?
          e-baystä näyttäisi saavan ihan järkihintaan käytettyä satulasarjaa.. palat on sit tietty ihan toinen tarina...

          Comment


          • #65
            Tulipahan turattua alle nuo. Eli zimmermanin levy A8 koossa ja cupran satulat:

            Comment


            • #66
              ok, onkohan noi porschen tai brembon muut satulat miten suuritöisiä saada sopimaan tuonne?
              Ei siinä oikein muuta työtä ole kuin kannakkeen suunnittelu ja sitten teettäminen ellei itsellä ole pääsyä metallintyöstö koneisiin. Ite olen teettäny kahdet kannakkeet Tommis biletillä kaarinassa ja hyvät on tullu kummallakin kerralla. Hintaa viimeisille tuli 80?/pari. Mallinsin kannakkeet 3D:nä ja lähetin tiedostot heille ja he työstivät ne työkalualumiinista sen mukaan..

              En oikein tiedä tarkkaan et millaset noi S4 jarrut on, mut eiks ne tuu orkkiksinakin jo aika ulos, et sopivien vanteiden löytyminen on hankalaa. Eli sitten kun siihen tulee vielä leveämmät satulat, niin speissereitä onkin jo pakko käyttää. Et sitte kun hommaat niitä, niin kantsii ekaks mitata miten paljon ne orkkissatulat tulee levyn pinnasta ulos ja sitten kysellä satulakauppiailta tarkempia mittoja satuloista, niin ei tuu ikäviä yllätyksiä ettei vanteet enää mahdukaan paikalleen. Omaan tulee nyt GT3:n satulat ja ne tulee reilu 60mm ulos levyn pinnasta mitattuna, et vanteita ei oo mitään mahiksia saada ilman speissereitä paikalleen. Ennen mulla oli nuo ibizan brembot ja niillä vanteet mahtu.

              Comment


                #67
                oliskohan kenelläkään jo valmista kuvaa kannakkeista jne tarvittavista teetettävistä osista B5 S4/A6 bi turbo jarruihin?
                "Tulipahan turattua alle nuo. Eli zimmermanin levy A8 koossa ja cupran satulat"
                Noi levyt on vissiin ihan samat kun mullakin.. noi cubrankin satulat näyttäs ihan toimivilta..
                A6 orggis satulat tulee jo aivan älyttömästi ulos levyn pinnasta.. kuinkahan monta senttiä nämä Mikan Coupen jarrut tulee ulospäin? mitataan ja verrataan.

                Comment


                • #68
                  oliskohan kenelläkään jo valmista kuvaa kannakkeista jne tarvittavista teetettävistä osista B5 S4/A6 bi turbo jarruihin?
                  Mahtaako nuo samat kannakkeet sitten käydä mistä Tero tuossa ylempänä kirjoittaa?

                  Alajärven autotekniikasta pitäis löytyy a4 b6 kannakkeisiin s4 b5 levyllä.Saattaa sopia b5:een kans

                  Comment


                  • #69
                    AInakin se äijä sanoi säilyttävänsä mitat. 065575704 on numero.

                    Comment


                    • #70
                      Mistäs nyt sais varmuuden käykö nuo yllämainitut B6:n sovitteet myös B5:een?
                      Ainakin joissakin on samoja satuloita, mutta onko kiinnitys sama?

                      Comment


                      • #71
                        Kukaan ei ilmeisesti osaa vastata? Perskeles... pitää varmaan alkaa mittailemaan itse.

                        Comment


                        • #72
                          mitkähän mahtaa olla nykyään hinnat noille seatin seteille.. tai sitten vois suunnitella jotain parempiakin/tehokkaampiakin, porkken tai jotain vastaavia..
                          4*108 jaolle ja t89Q navoille pitäs sit levykin jostain miettiä ja kannake suunnitella..

                          Comment


                          • #73
                            A80 levyt

                            Hinnoista,
                            justiin tilasin 280 x 22 jäähdytetyt levyt eteen, ATE powerdisc oli mielestäni edellisetkin niin otin samanlaiset ja tulee kustantamaan jotain 129 euroa.

                            Enempi on kai zimmermannia nykyään saatavilla...

                            Comment


                            • #74
                              nyt vielä updatea niille jotka haluavat pikkasen enempi jarrutehoa.
                              eli uudemman mallin ibiza(6L) cupran satulat pitäisi olla tukevammat ja maksavat lakkos-tiskillä 302? kpl. Ja hinta sisältää jarrupalat.
                              AP Racingin valmistamat.
                              Huono puoli on että sitten tarvitaan isompaa vannetta.


                              Varaosanumerot:
                              6LL 615 105 VASEN PUOLI
                              6LL 615 106 OIKEA PUOLI

                              Comment


                                #75
                                uudemman mallin ibiza(6L) cupran satulat pitäisi olla tukevammat ja maksavat lakkos-tiskillä 302? kpl.

                                Onko tietoa minkä kokoiset männät noissa Seatin satuloissa on ja minkäkokoiselle (halkaisija x paksuus) jarrulevylle ne on tehty?

                                Comment


                                  #76
                                  Mulla on 312x25 levyjen ympärillä nuo 6L ibizan jarrut, kuten ne alunperin ibiza:ssakin on.
                                  Mitä nyt kerinnyt pari sataa km noilla ajamaan, niin tuosta 312 levystä jää pari milliä molemmista reunoista käyttämättä, joten aika selkeät jäljet jää levyn kumpaakin reunaan.
                                  Männät oli noin 35mm.
                                  17" vanteet riittävät hyvin kehältä, mutta puolat tuppaa ottamaan kaikissa vanteissa kiinni.
                                  Muutama huono kuva jossa vierekkän leon cupra r ja ibiza cupra r satulat.
                                  Satulat 1
                                  Satulat 2
                                  Satulat 3
                                  Autossa kiinni

                                  Comment


                                    #77
                                    Hankaloittaa vaan sovittamista kun noissa on kiinteät kannakkeet...

                                    Comment


                                      #78
                                      mä en taas voi ymmärtää miksi jengi ei arvosta tuon tapaista kiinnitystä, mikään ei voisi olla helpompaa tehdä sopiva adapteri, kun siihen kelpaa lattarauta, joka on vaan sopivan paksunen, siihen vaan 4 reikää, ei koneistusta, aika helppo suunnitella ja vaikka laudan/puulevyn kanssa harjotella.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Helppoa jos levy on tarpeeksi suurella halkaisijalla. Mutta jos levy pieni , niin että levyn et:kin on "huono" , voi satulan valmiit kiinnikkeet mennä "päällekkäin" tolpassa? Tätäkö Teppo ajoit takaa?
                                        Omasta mielestä satula ilman valmiita kiinnikkeitä olis parempi tsi-miehelle.Saadaan siirrettyä paremmin L-adapterilla oikealle kohalle.

                                        Comment


                                          #80
                                          kuka käskee sitä satulaa kiinnittämään tismalleen samaan kohtaan, vaikka osuis reijät samalle halkasijalle, sen 20 tai 30mm ku siirtää kehällä eteen tai taaksepäin. Itse ettisin levyn jossa et mätsää sopivan kaupasta saatavan lattaraudan paksuuden kanssa, ei tartte ku pylväsporakoneen ja done. (toki lisää johonkin väliin annos suunnittelua ;)

                                          Comment


                                          • #81
                                            Marmoritiskillä on näiden hinta ~tuplaantunut.

                                            Comment


                                              #82
                                              Mites tuo pala tilanne näihin Bremboihin? Ferodoa ja alkuperäistä löytyy, mutta löytyykö minkä merkkistä tarviketta ja mihin hintaan?

                                              Comment


                                                #83
                                                Mitää tarvikekurapalaa tuohon ei taida saada. EBC:ltä, greenstuff 205e - redstuff 247e.

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Juu pitänee ostaa alkuperäistä n.90?. Ferodon palat tais olla 150 euroa.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Ite ostaisin luultavasti ferodot, jos niistä vaikka puuttuis se itsetehostava ominaisuus joka vakioita "vaivaa".

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Tarkoitatko Teppo tuolla että kun pidemmässä jarrutuksessa pala lämpenee niin alkaa puremaan tiukemmin ?

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Viime kesänä oli Ferodon DS 2500 palat ja niistä ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa. Melkein tuplahinta verrattuna alkuperäisiin paloihin saa kyllä valinnan kallistumaan originaalien suuntaan.

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          Samppa, juuri tuota tarkoitan.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Parissa edellisessä autossa ollut EBCn greenit ja niissä huomannut samaa ominaisuutta.

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              Kuinka pitkä putki satuloiden puolikkaiden välillä on Rs2 normisatulassa? Entäs liittimet, koko matka kierrettä vai puolet vaan. Kierre näyttäs olevan m10x1.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X