Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 madallus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mitäs pultteja tuossa jousien vaihdon yhteydessä (eteen ja taakse) kannattaa uusia? Tietää hommata kaiken tarvittavan valmiiksi.
    Viimeksi muokannut Jatama; 9.10.2012, 12:27.

    Comment


    • Itse vaihdoin kaikki kun suurin osa taitaa olla venyvää mallia..

      Comment


      • Onnistuuko rs4 jousien vaihto irroittamatta drc järjestelmää?

        Comment


        • Tämä oli pakko kokeilla itse kun kuulin väitteitä ettei jousten vaihto onnistu ilman drc:n purkua.. Ei mitään ongelmia asennuksessa vaikka drc paikoillaan.

          Comment


            Sattuisiko kenelläkään olemaan tuohon profiilin kulkineeseen sopivien audin omien sportti-iskareiden varaosanumeroita tiedossa? Alan jo saamaan sen verta tarpeeksi tuosta kolinasta että pitää alkaa katsomaan tuollaista kiinteää vaihtoehtoa madallusjousilla. Ja sitten vielä semmoinen kysymys että onko jollain kokemusta h&r:n cup-kit alustasta? Onko kuraa, vai..?

            Comment


              Mulla on H&R B6:ssa, ei kolise eikä mitään muutakaan ylimääräistä. Kaikin puolin ihan jees alusta, suosittelen.

              Comment


              • Itellä on H&R CupKit -45mm odottamassa tallissa asennusta. Odotellaan nyt ensin enimpien lumien sulamista. Tuossa paketissa tulevat iskarit ovat Bilsteinin valmistamat kaasuiskarit. Kaverilla tuommoinen CupKit oli samanlaisessa B6 quattrossa ja olivat todella miellyttävät ajossa. Ja ulkoisesti auto oli hyvin balansissa.

                Nuo H&R CupKit:n iskarit jo vaihdoin taakse ja sen huomion tein, että takapää käyttäytyy myös kovalla pakkasella neutraalisti verrattuna FK Highsport tai vakioiskariin verrattuna. Kylmällä kelillä nuo halppisiskarit "nypyttää" pikkuisessa epätasaisuudessa ennen kuin "lämpenevät".

                Comment


                • http://www.rennsport-technik.de/prod...udi-a4-ii.html

                  Sopiiko nuo b7 2.0tdi vajaavetoon?

                  EDIT: Onko kukaan laittanut noita B5:sen lautasia?
                  Viimeksi muokannut freed; 22.3.2013, 08:23.

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja Jatama Näytä viesti
                    Ok =).

                    Näyttää siltä, että Eibachin Pro-kit jouset lähtee tilauskeen ja samalla vaivalla, jos laittaisi eteen madaltavat jousilautaset. Jos sitten tuntuu, että iskaritkin on pakko vaihtaa, niin ruuvaillaan keväällä uudestaan. Eihän tuossa mene hukkaan kuin kulmien säätö :P

                    Mistä porukka on nuita lautasia hommannut?

                    8.10.: Ilmeisesti B5:sen jousilautaset sopivat heittämällä paikalleen? Onko korkeudessa eroa bonrathin vastaaviin? Nuita varmaan saisi ainakin helpommalla ihan marmoriltakin.. liekkö hinnassa sitten eroa?

                    9.10.: B5:en jousilautaset tilattu marmorilta (63€ muistaakseni) ja Eibachin Pro-Kit saksasta (190€ sis. postit. Liekkö jossain halvemmalla vielä, mutta ei jaksanut enään etsiä).
                    Joko b5 lautaset on käsillä? Itselläkin tarvetta madaltaville lautasille kun hivenen, noin 5mm keulii edestä. Auto on A4 B7 2.0 tfsi avant, ja HR -45 satsi alla. Muuten mukavan pehmeä mutta just kun sentin sais keulaa tiputettua. Bonrathia ei tunnu saavan mistään, B6 sopivia lautasia löytyy mutta holkin joutuis itte sorvaamaan. Minkä kokonen on b5 lautasen keskireikä? Itse mittasin että alkup. iskarin halkasija on 46mm mihin se lautanen tulee paikalleen, ja b6 iskari on 50mm.. Vastauksia KIITOS! :))

                    Comment


                    • Itsellä hiukan asennus venähtänyt. Jouset ja lautaset tuli hankittua kaaauan sitten, mutta alle ne menee ylihuomenna :). Sittempäs näkee, että minkä verran madalsivat. (tosin aivan suoraa vertailua ei voi tehdä, koska jousetkin vaihtuvat. Jousien toki pitäisi olla yhtä korkeat).

                      Comment


                      • http://www.audizine.com/forum/showth...out-the-stance

                        Tuossa hieman juttua noista B5:sen kupeista, ainakin sport-alustaiseen käypi suoraan tuon mukaan.

                        Comment


                        • osaiskohan kukaan suositella edullista (miel. kork.säädettävä) alustaa? autona B7 avant vajaavetonen

                          Comment


                          • Mites menee B7 3.0TDIq alle B7 1.8tq:n s-line alustasarja? Riittääkö kantavuus? Hiton sekavia lukea eri valmistajien eri mallien vertailut eri alustasarjoista...

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja Jatama Näytä viesti
                              Itsellä hiukan asennus venähtänyt. Jouset ja lautaset tuli hankittua kaaauan sitten, mutta alle ne menee ylihuomenna :). Sittempäs näkee, että minkä verran madalsivat. (tosin aivan suoraa vertailua ei voi tehdä, koska jousetkin vaihtuvat. Jousien toki pitäisi olla yhtä korkeat).
                              Tässäpä ois, että miltä näyttää nyt lautaset alla. Pitää ottaa hiukan edustavampaa kuvaa uudesta lookista, kunhan kelit sallii auton pesun. Omaan silmään kattokaiteiden dippaus + uudet vanteet oli oikea valinta :)

                              Joka nurkka on 330mm vanteen keskeltä lokasuojan reunaan. Sinne katosi keuliminen.

                              Comment


                                H&R:n jouset olis tarkotus ens viikonloppuna veistellä alle. Onko jotain pultteja, mitkä kannattaa kasatessa vaihtaa? Elsa nyt tietenkin käskee vaihtamaan kaiken, mutta onko siellä mitään, mikä oikeasti kuluu/muuten menee huonoon kuntoon? Mukavampi ostaa etukäteen kun sitten ihmetellä :)

                                Comment


                                • Ainakin ne ylätukivarsia olkavarressa kiinnipitävät pultit ja mutterit kannattaa hommata ehdottomasti.

                                  Comment




                                  • Siitä lähti kesärengaskausi.
                                    Stance aika jees. Alustana coilit ja takana säädöt tapissa. Edessä jenkaa puoli tolppaa vielä.
                                    Kuvanlaatu paska ipad.
                                    235/35 19 on aikasta nafti 35et:llä tuolla pudotuksella, joten tilaa piti taakse raivata.

                                    Comment


                                    • Mulla näyttää B7 A4 3.0tdiq:ssa olevan tuo 1BE alusta. Iskarit vaihdettu viime syksynä joten ajattelin tarjota autoon vaan jousta alle.
                                      Mitä raati suosittelee?
                                      Eibach prokit ja jousilautaset?

                                      Comment


                                      • ^ itsellä oli tuo kys. Setti ennen.
                                        Suosittelen. Keulii ilman jousilautasia...

                                        Comment


                                        • pilkun nuskutusta...eihän se varsinaisesti keuli, auto on kyllä yhtä korkea edestä ja takaa. Ainoastaan etulokarin aukko/pyöräkaari on korkeammalla edessä mitä takana => kosmeettinen asia/optinen harha.

                                          Comment


                                          • Kyllä. Niinhän se menee...
                                            Mutta joka tapauksessa siitä keulimisefekti tulee, eikä ainakaan miellytä mun silmää.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja dr_ink Näytä viesti
                                              Mulla näyttää B7 A4 3.0tdiq:ssa olevan tuo 1BE alusta. Iskarit vaihdettu viime syksynä joten ajattelin tarjota autoon vaan jousta alle.
                                              Mitä raati suosittelee?
                                              Eibach prokit ja jousilautaset?
                                              Tuossapa on pari viestiä ylempänä viestini, että miltä näyttää prokit + jousilautaset.

                                              Prokitit meni alle sen takia, että en pitänyt s-linen jousien pintakovuudesta. Varsinkin, kun olin vaihtamassa kesävanteet 17" -> 18". Jousien vaihto toimi juuri niin kuin pitikin. Pienet pompautukset vaimenivat pois, mutta ajettavuus säilyi jämäkkänä (itselläni oli tosin alla s-line alusta (1BV), josta siis iskarit jäivät).

                                              Comment


                                              • Katsoppas vaan, millään ei olis taaskaan nähnyt paremmin kun silmällä.
                                                Mulla on myös s-line alusta, tosin toi 1BE, eli samoilla jousilla mutta eri iskareilla (mulla punaiset).
                                                Täytyykin pistää eibachi tilaukseen, mistäs hommasit lautaset?

                                                Comment


                                                • Marmorilta hain B5:sen lautaset. Hinta oli joko 40€ tai 60€. Ei muista enään :)

                                                  Comment


                                                    Mulla olis muuten supersportin lautaset ylimääräisenä.

                                                    Comment


                                                    • Mun B7:ni 1BE alusta ja on S-linevarustuksella. pikkasen olis haluja myös tuo etupää laittaa samaan "tasoon" takapään kanssa, oliko jollakin noiden alkuperäisten B5:n jousilautasten vara-osanumeroa tallessa, säästäisi vara-osamyyjän aikaa osien etsimiseltä ;) . Vai käykö nuo nimimerkki piden supersportin lautaset ???

                                                      -Hannu

                                                      Comment


                                                        Supersportin lautaset käy. Minun lautaset tosin meni jo aikoja sitten.

                                                        Ainakin tämmönen numero löytyi b5:n lautasille ihan ensimmäisellä google haulla, joka ohjasi tälle foorumille: 8D0 412 066F. Takuuta en tietysti anna, että on oikea.

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja pide Näytä viesti
                                                          Supersportin lautaset käy. Minun lautaset tosin meni jo aikoja sitten.

                                                          Ainakin tämmönen numero löytyi b5:n lautasille ihan ensimmäisellä google haulla, joka ohjasi tälle foorumille: 8D0 412 066F. Takuuta en tietysti anna, että on oikea.
                                                          Kiitos Kari

                                                          Tsekataas huomenna toi numero, yks kaveri Laakkosella vara-osamyynnissä...infoon kyllä tänne jos osui ja uppos ;)

                                                          Comment


                                                            Mä laitoin omaan B7 quattroon 1BE alustan Monroen iskarien ja Eibach pro kit -jousien kaveriksi 8D0412103B -jousilautaset, jotka viestin #431 linkissäkin on.

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja 0501880 Näytä viesti
                                                              Mä laitoin omaan B7 quattroon 1BE alustan Monroen iskarien ja Eibach pro kit -jousien kaveriksi 8D0412103B -jousilautaset, jotka viestin #431 linkissäkin on.
                                                              ja mää tilasin tänään nämä: 8D0 412 066F , katotaas mitä tulee....

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X