Tässä viestiketjussa on tarkoitus keskustella auton turvallisuuden parantamisesta onnettomuustilanteita silmällä pitäen.
Toisesta viestiketjusta tulikin jo huomattua se, että turvakaaret siviilikäytössä olevassa autossa saattavat olla huono juttu siinä mielessä, että kyydissä olevien kypärättömät päät saattavat osua kaariin ja aiheuttaa sitä kautta pahempia vammoja mitä muuten tulisi. Sen olen itse ymmärtänyt että ns. kuppipenkkejä ei koskaan pitäisi käyttää tavallisten kolmipisterullavöiden kanssa ellei kyseessä ole autonvalmistajan juuri kyseiseen autoon suunnittelemat penkit ja vyöt (esimerkkinä RS-Audien ns. lepakkopenkit).
Muita ajatuksia ja vinkkejä?
Toisesta viestiketjusta tulikin jo huomattua se, että turvakaaret siviilikäytössä olevassa autossa saattavat olla huono juttu siinä mielessä, että kyydissä olevien kypärättömät päät saattavat osua kaariin ja aiheuttaa sitä kautta pahempia vammoja mitä muuten tulisi. Sen olen itse ymmärtänyt että ns. kuppipenkkejä ei koskaan pitäisi käyttää tavallisten kolmipisterullavöiden kanssa ellei kyseessä ole autonvalmistajan juuri kyseiseen autoon suunnittelemat penkit ja vyöt (esimerkkinä RS-Audien ns. lepakkopenkit).
Muita ajatuksia ja vinkkejä?
Comment