Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Varoitus tukivarsista (mm. Meyle, Herzog..)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hartsi
    vastasi
    Jos jollain on tarvetta niin minulta löytyy uusi Lemförder alatukivarsi, sopii a4-a8,superb ja passat

    Leave a comment:


  • ramiv
    vastasi
    Olisko Saksan tuotevastuu niin kova että sen takia haluavat olla ehdottoman varmoja että saat oikeat osat?.

    Ts. jos 'sattuu Juhaa leukaan' niin osatoimittajaa ei voida vetää missään tapauksessa vastuuseen.

    Leave a comment:


  • peekoo79
    vastasi
    Ei tuo saksan kieli ole oikein hallussa, mutta eikö tuollakin kysellä samojen numeroiden perään? http://cgi.ebay.de/LEMFORDER-Querlen...item19ba9f6c60

    Leave a comment:


  • peekoo79
    vastasi
    En tiedä mihin tarvitsee. Kaveri yritti tilailla ja sanoi ettei saanut tilausta lähtemään jos jätti ne tiedot tyhjiksi. Onko muiden tarvinnut ilmoittaa noita numeroita?

    Eipä taida skeptisyys olla edes turhaa. Tämän(kin) topicin perusteella monet sarjat ovat silkkaa jätettä jos kestoikä alle vuoden. Vaikka hinta on paljon orkkisten alapuolella voisi silti olettaa pidempää kestoikää. Japsiautoilleena tuntuu vuosittainen tukivarsiremppa muutenkin oudolta. Mikä on päivän hinta tuolle Febin sarjalle?
    Viimeksi muokannut peekoo79; 14.3.2010, 22:36.

    Leave a comment:


  • kontio
    vastasi
    Mihin ne sitä KBA nummeria tarvii? Senkun ostat pois vaan.

    ps ja osta ennemmin Febin tekeleet... anteeksi skeptisyyteni kaikki muita (paitsi TRW) merkkejä vastaan.
    Febejähän saa myös kerhon kautta edullisesti, ei tarvi ihmetellä mitä kauppaehdoissa lukee

    Leave a comment:


  • peekoo79
    vastasi
    Täytyisi Audiin (A4 1,8T -95) tilata Ebay:sta täydellinen etupään tukivarsisarja. Kaikki(?) myyjät taitavat vaatia tuon Saksan rekisteriotteen alusta löytyvän "KBA-nummern". Mitähän nuo numerot mahtavat olla ja mistä ne saisi selville?

    Esim. tuolla vasemmassa laidassa, vanhassa otteessa kentät 2 ja 3. http://cgi.ebay.de/MEYLE-HD-Querlenk...item4cee1cabbe


    Motonetin sivun mukaan "A4 Etuylätukivarsi/taka vasen" on erilainen -95-97 ja 97-> Mitä eroa niissä on?

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Jos saa kysyä ni mikä maa niitä tarkkaan ottaen tekee? Eikä millää pahalla :)

    Koiranluuta? Nehän on puslilla nykyään ja taitaa olla viimeset jokka antaa periks pyöräntuennas. Ensimmäisethän oli nivelillä, eli -95.

    Leave a comment:


  • Slamit.net
    vastasi
    Pakko kommentoida kokemuksia täältä myyntikonttorin puolelta:
    Meidän (Slamit.net) tukivarsisarjojamme on myyty viimeisen 3 vuoden aikana liki 500 sarjaa ja olemme vaihtaneet takuuseen ehkäpä maksimissaan 30 koiranluuta samana ajanjaksona.


    500 x 14 osaa = 7000 niveltä/tukivartta

    Karkeasti virheellisiä tukivarsia 30/7000 x 100= 0,42%

    Muutamia rikkoutuneita suojakumeja on tullut vastaan, samoin kuivia niveliä. Tässä yleisimmät syyt ongelmiin sarjamme kanssa.
    Sarja saapuu meille ruotsalaisen varaosatukkurin kautta ja on kauko-idän valmiste. Sarjalla on takuu luonnollisesti ja takuuaikana tulleet ongelmavarret vaihdetaan luonnollisesti uusiin ja välillä takuuajan jälkeenkin, kunhan ajokilometreista on joku uskottava selitys. :)
    Viimeksi muokannut Slamit.net; 18.12.2009, 09:48.

    Leave a comment:


  • MR
    vastasi
    Omasta -00 ensirekisteröidystä olen takalaakerien vaihtojen yhteydessä molemmilta puolilta ottanut kolmena palana pultin irti.

    Siinä pultin keskiosassa on ohennus, joka tuntuu keräävän melko huolella likaa ja ruostetta, eikä pultti ihan itsellään sitten irtoakkaan. Rälläkällä ainakin kanta suosista poikki ja sen jälkeen paineilmataltalla molempiin suuntiin niin kauan että irtoaa. Mahdollisesti jossain vaiheessa kun saa liikkumaan niin pitkältä että tuo ohuempi kohta näkyy niin pultti vielä poikki ohennuksen kohdalta.

    Leave a comment:


  • haraldh
    vastasi
    Omassa -98:sissa oli kuin hitsattuna.

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Epäkeskopultti lähtee irti ihan painamalla jos ei ole jumissa. Jos on, niin sitten voipi mennä hermot ym.

    Leave a comment:


  • haraldh
    vastasi
    Tuossa hommassa saa käyttää lämpöä, rautasahaa, talttaa ja prässiä. Prässi on ehkä paras.

    Leave a comment:


  • Jumppakuutio
    vastasi
    Tätä kyselinkin jo aiemmin tuolla b5 alustahommia...

    Onko kukaan vaihdellut nelivetoon taakse, alatukivarren ulompia puslia, vinkkejä?

    Puslat olkavarren alapäässä kiinni. Lähteekö se puslien epäkeskopultti ihan lyömällä irti?

    Leave a comment:


  • Mika
    vastasi
    Onks ne puslat kuin hinnoissaan?
    Takapuslat on halpoja, ja aika helppo vaihtaa. Ei tarvise taka-akselia irrottaa, vaan pusla kerrallaan vaihtoon. Niissä on sitten pitkämäiset reiät eli säätö menee helposti pieleen. Itse taisin pistää korin pukille, ja ankkuroida myös takapyörän kiiloilla lattiaan paikoilleen. Mittauksessa oli paikoillaan.

    Leave a comment:


  • Mr.Crossfire
    vastasi
    mutta muuttuukohan ohjaustuntuma/alustan tärinät paljonkin, kellään kokemusta?
    "paljon" on tietysti aika subjektiivinen käsite, mutta väittäisin että niin kauan kun kumipuslissa pysytään niin mukavuusaste ei merkittävästi kärsi. Uretaanipuslienkin kanssa ääntä tulee vain vähän lisää.

    Leave a comment:


  • mikok
    vastasi
    En tiiä mistä se hakeminen johtuu. Useemman kerran on ollu auto nosturilla ja raudan kanssa käyny sitä läpi. Mutta ei sieltä ikinä oo mitää outoa löytyny. Nyt kyllä oli toinen takarengas kulunu eniten, Eli jotain siellä varmaan on viturallaan. Näkeeks sen joteki hyvin jos se kumi on irronnu? Katsastuksessakaan ei oo ikinä ollu mitää sanottavaa... Onks ne puslat kuin hinnoissaan?

    Leave a comment:


  • Mika
    vastasi
    Taka-akselin puslat kannattaa kans uusia jos ajossa jotain epämääräistä, vanhemmiten kumi irtoaa rungosta.

    Leave a comment:


  • mikok
    vastasi
    Hitto mielenkiintoinen ketju. Mä oon kans miettiny pitkkään että mistä tuo mun auton rauhattomuus tielä johtuu, menee ku ajokoira harhailee reunaviivojen välissä... Kaks kertaa tehty 4-pyöräsuuntaus mutta ei apua. Autolla on ajettu ny 170tkm. Nyt on ruveenu kuuluu terävässä montussa pieni kolina edestä. Kaikki nivelet ovat alkuperäisiä. Varmaan vois auttaa jos vaikka vaihtais ton tepon setin ja suuntais sit.

    Leave a comment:


  • jamietti
    vastasi
    Arvaan, että ovat astetta jymäkämpää tavaraa.

    Lähtökohta, että tarvikevarsissa ja kumipuslissa laatu vaihtelee. Osscan kumit ovat pehmeämmät, jousijalan pultti painaa Passatissa (290tkm) kumin melkein varteen kiinni ja niiden kestosta on paha mennä sanomaan. A6 (160tkm) on kaikki varret vielä alkuperäiset (kampanjavaihto tehty), laitettu rasvanipat kaikissa palloissa ja kerran vuoteen laitan painalluksen Polariksen vedenkestävää rasvaa.

    Nyt vaihdettava takimmaiseen etualatukivarteen sisempi pusla, näkyy että pusla kestäisi paremmin 90ast. käännettynä vrt vakioon, mutta muuttuukohan ohjaustuntuma/alustan tärinät paljonkin, kellään kokemusta?

    Leave a comment:


  • wayne
    vastasi
    millähän lailla nuo allroadin alatukivarret eroaa noista tavan A6 ym. tukivarsista? Omalla numerolla ovat 4z7... alkuisia.

    Nivelet olis vielä ehjät, mutta kumipuslat alkaa hapertua-> kannattaako vaihtaa puslia näihin varsiin(ja rasvailla uusiksi pallot)?

    Leave a comment:

Working...
X