Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Varoitus tukivarsista (mm. Meyle, Herzog..)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • andre_
    vastasi
    https://webcat.zf.com/?SPR=4 Tuosta osoitteesta löytyy lisää infoa Lemförderin tuotteista.

    Leave a comment:


  • Jultsu_
    vastasi
    ETKA näkyy kertovan että vajaavetoiselle sopisi juuri tuo linkissä oleva. Mutta ennenkuin kliksuttelet ostoskoriin, mulla sattuisi olemaan juuri tuollaiset uudet ja asentamattomat RS6 varret, ovat eri varaosakoodilla mutta myös 16mm nupilla, taitaa vaan olla pikkaisen jämäkämpää seosta ja puslat vähän tukevampaa tekoa. Jos kiinnostaa kokeilla niin laita yv:tä?

    Leave a comment:


  • kimble86
    vastasi
    Lainaan tätä ketjua hieman. Olen hankkimassa Audi A4 B6 -2004 autoon etummaisia alatukivarsia. Esim. Mister-auto myy kahta eri kokoa olevia alatukivarsia autooni; 16 tai 20 mm kierrekoko. Näitä ole esim katsonut: http://m.mister-auto.fi/fi/tukivarre...522815!01.html. Kumman kokoiset minä valitsen autooni?

    - Kimble

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Kyllä se sarjana näyttää jos se on saatavana. Eikö tuon mallin A8 käy jonkun muun mallisen Audin sarja? Lemförderiltä sitten vastaava?

    Leave a comment:


  • Arpakuutio
    vastasi
    Yksittäisinä osina löytyy. Onkohan näihin sarjoja?

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    https://webcat.zf.com/

    Leave a comment:


  • Arpakuutio
    vastasi
    A8 tukivarret

    Mistä löytyy lemförderin tukivarsille luettelo tai haku? Täytyis löytää A8 2,5tdi 110kw vm2000 tukivarsisarja.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Jos autoa on tarkoitus pitää niin suosittelen ehdottomasti Lemförderin varsia.

    Leave a comment:


  • hakanto
    vastasi
    Audi A4 B6 2002 tukivarsisarja..

    Mistä kannattais tällä hetkellä hankkia tukivarsisarja,eli mikä ois laadultaan
    hyvä ja edullinen...tarjontaa tuntuu riittävän eripituisilla taakuajoilla?

    Leave a comment:


  • Coupevesqu
    vastasi
    Jos pystyy itse vaihtamaan ja kilometrejä tulee n.10tkm vuodessa nii itse en näe järkeä maksaa 2x hintaa orggis osasta.Tilannehan muuttuu jos maksaa korjaamolle vaihdosta ja kilometrejä tulee vaikka 40tkm vuodessa.Lisäksi se kuinka kauan olettaa pitävänsä autoa vielä vaikuttaa valintaan.Erimerkkisiä tarvikemalleja olen laittanut aina, ihan tuurissaan on kesto.Osa on kestänyt 5v ja osa vuoden noilla omilla 10tkm vuodessa olevalla ajosuoritteilla.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Tuolta alkuperäinen varsi ~130€ + 8€ epäkeskopultti ja aluslevy. Varren sisäpäässä on tavallinen pultti.

    Leave a comment:


  • icemii
    vastasi
    Jos lemförder tarjoaa kyseistä osaa niin laita ne. Ovat hyviä tarvikeosia

    Leave a comment:


  • Ju_Ke
    vastasi
    Audi a4 b6 quattro. Taka-akselin ylätukivarressa vähän väljää. Camberinsäätö päässä. Minkälaista vartta tuonne kannattaa laittaa? Korjaamon tiskillä sanoivat pultteineen hinnaksi 218e +työt. Ebayssä hinnat murto-osan tuosta, mutta kannataako tarvikeosaan sekaantua tässäkään?

    Leave a comment:


  • canu78
    vastasi
    Audi a6 c5 tukivarret

    Eli ois tarvetta alusta jumpalle omassa audissa. Aattelin hankkia febi/bilstein tukivarsi sarjan. Auto on a6 c5 -03 2.4 etuveto. Meinaa itellä mennä sormi suuhun oikeeta febin sarjaa ettiessä ku joka sarjassa tuntuu olevan maininta et passaa tuohon, mutta ei tuohon jos jne jne. Jos joku pystys kertoo käypäsen febin sarjan numeron ni olisin erittäin kiitollinen.
    Viimeksi muokannut Killeri; 22.9.2016, 18:11. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

    Leave a comment:


  • Hallikainen
    vastasi
    Onkos porukalla kokemusta juuri tuosta Febi 39404 Prokit sarjasta?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • tolvajar
    vastasi
    a5 alusta

    onko kenelläkään tietoa mistä vahvistetut tukivarret audi a5 3.0 tdi quatroon 2008 alusta on s-line madallettu tilasin nykyiset alvadi autosta etupää täristää .
    Viimeksi muokannut tolvajar; 20.8.2016, 12:43.

    Leave a comment:


  • pta
    vastasi
    FEBI vs SWAG

    Onko SWAG 30 92 1502 laadullisesti sama kuin FEBI 21502? Samaa konsernia lienevät ja numerotkin päättyvät samoin.

    Potilaana minulla on A6 4B C5 tällä vanhemmalla tukivarsikonstruktiolla. Ei ihan päässyt 300 000 km alkuperäisillä raidetangonpäillä (kummallakaan kuutosella). Samalla ajattelin ostaa koko tukivarsisetin. Yhden FEBIn setin olen jo viime vuonna asentanut, mutta puntaroin muitakin vaihtoehtoja.

    Leave a comment:


  • VilleP
    vastasi
    Puol vuotta ja about 20tkm ollut febin alaetuset paikallaan, ja tänään huollossa kertoivat että oikealla puolella välystä. Se siitä laadusta. Sparetolta ostettu, saas nähdä miten takuu pelaa.

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_254.pdf

    B6:n SSP.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Mutta tekstissä sanotaan että pusla on suunniteltu uudestaan. Eipä tuo jäykistetty Lemförder maksa mahdottomia netissä jos asiaa rupeaa haittaamaan.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Tuossa Antin laittamassa B7-pdf:ssä näyttäisi kyllä olevan se vahvike siinä taka-alavarressa. Löytyisikö B6:lle vastaavaa itseopiskelu-materiaalia?
    Täytyy nuo pelkät puslat sitten vaihtaa AG-päättellisiin, jos tuntuu vetelevän liikoja.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Omaan B5:een saatiin kulmat kohdalleen kyllä tuolla "väärällä" varrella joten voisi olettaa ettei mitoissa ole eroa.

    Urissa vetely voisi nimenomaan selittyä sillä että takavarsi pääsee elämään tarkoitettua enemmän kun puslaa ei ole jäykistetty. Mutta se että miksei B7 vetele uutena onkin eri juttu.. Etualavarsi on ainut mikä on täsmälleen sama B6:ssa ja B7:ssa.

    Tuo Antin .pdf kertoo hyvin noiden varsien eroista.
    Viimeksi muokannut horch; 5.2.2016, 19:12.

    Leave a comment:


  • haraldh
    vastasi
    Onko mitoissa eroa? Voisiko siis B7:aan asentaa tuo AG-loppuinen varsi?

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Erikoista kyllä, kun tuota 16-31913 sarjaa myydään kuitenkin niin monessa paikassa eikä missään ole mainintaa vahvikkeesta (tai siis sen tarpeellisuudesta). Varmasti useammassa b6:ssa on tuo sarja alla. Kai tuo AL-päätteinen pusla sitten väsyy nopeampaa vaikka olisikin kovempaa materiaalia.
    On se perhana, kun tuon rotiskon kanssa ei mene yksikään remppa kohtuudella ja tule kerralla ns. kuntoon :D

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Mulla on sellanen fiilis että omassa 12/2001 valmistetussa B6:ssa ei ollut tukivarsissa tuota vahviketta. Muistaakseni B7:ssa on käytetty B6:n S-line (S4)tukivarsia ja muutenkin B6 S4 alustanosia.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Omassa ja emännän autossa (molemmat B6 -04) on nuo vahvikkeella olevat ja Audin merkki näyttää olevan. Omien kokemuksien perusteella en kyllä uskalla tuota B7:n vartta laittaa enää kun kumminkaan vahvikkeella oleva varsi ei korvaudu tuolla B7:n varrella.

    Myös ylävarsille Etka antaa eri osanumerot kun vertaa B6:ta ja B7:aa. Tarkemmin sanottuna puslille on eri osanumerot. Eli jotain on B7:n alustassa muutettu.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Ojanperän Lemförder 16-31913 satsi meni omaan b6:seen alle joulukuun alussa eikä siinä ollut taaimmaisten alavarsien sisäpäässä tuota vahviketta. Eikä liioin ollut vanhassa varressakaan. Lienee jo kertaalleen vaihdettu väärään, jos siis b6:ssa kuuluisi aina olla tuo vahvike? Vai olisiko tuossa AL-päätteisessä osassa jo kauttaaltaan jäykempi pusla (eli vastaa jäykkyydeltään AG-päätteistä, jossa vahvike)? Selittäisi AL kalliimman hinnan, jos siis päivitetty puslarakenne. Joku syyhän siihen on, että b7:ssa käytetään tuota AL-päätteistä osaa.
    Olisiko muilla tuon Ojanperän sarjan asentaneilla b6-kuskeilla kokemuksia?
    Vielä en ole paljoa vetelyihin kiinnittänyt huomiota, koska alla on vanhat ja kuluneet nastattomat, joilla mennään enempi poikittain kokoajan :)

    E. Sen kuitenkin jo huomasin, että raidetangon sisäpäät olisi pitänyt vaihtaa samalla. Pyöränsuuntauksen tehnyt asentaja arveli hammastangossa olevan välystä, mutta eiköhän ne alkup. sisäpäät ole syylliset...
    Viimeksi muokannut vV8m5; 5.2.2016, 10:39.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Jos hintaa haluat niin laita väärä varsi :)

    https://www.varaosa24.fi/varaosat/0/...lemf%C3%B6rder

    Leave a comment:


  • iikka
    vastasi
    OK. Hyvä tietää. Hieman vaan kummastuttaa tuo edullisuus ollakseen ihan oikeesti Lemförder.. Pitääpä huomenna soitella/tilailla osat.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Kyllä saa. Siskon miehelle tuli edelliseen autoon kaikki varret ja oli ihan oikeita. Varsissa näkyi yllättäen vingun jäljet kun oli Lemförderin varret :) Omaan autoon pikkuosaa olen tilannut ja oli mitä pitikin. Alle viikossa tuli.

    Leave a comment:

Working...
X