Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Öljynpaineet A4 2.0 TDI

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Öljynpaineet A4 2.0 TDI

    Autoon vaihddettiin Egr ja pakkopoltettiin Dpf. On oireillut jo kauan. se saatiin kuntoon niin Sitten vaihdettiin termari ,öljyt ja suodatin. Alkoi herjaamaan "LOW oil Pressure" kuumana tyhjäkäynnillä .Vaihdettiin paineen tunnistin,ei auttanut..
    Mitattiin öljynpaineet mittarilla ja oli n 1 kg kylmänä eli vähän.... Onko näissä ollut esim öljypumppu vikaa,Pumpunakseli vikaa tai sihdin tukkeutumista ?
    Mitähän n kustantaa pumpun ja akselin vaihto ,sihdin puhdistus. ..?Uudet öljyt ja ö-pohjan tiiviste tietenkin myös..
    Auto on A 4 allroad 2013 2.0 Tdi moottorikoodi CGLC.

  • #2
    Ei ainuttakaan vastausta....Nyt autoon on vaihdettu ölynpaine anturi, öljypumppu,pumpunakseli ja sihti puhdistettu...aina vaan kuumana herjaa satunnaisesti matalaa öljynpainetta...
    Onko näissä 2 eri öljynpaine anturia ? Onko jokin öljyn paineen säädin olemassa näissä ? Mikä helvata tätä vaivaa....
    Viimeksi muokannut Killeri; 18.12.2025, 08:33. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

    Comment


    • #3
      Yksi varteenotettava vaihtoehto öljynpaineisiin on venttiilien nostajat jotka laskee läpi.

      Comment


      • #4
        Maailmalla tästä on raportoitu enemmän jos jaksaa googlailla. yksiselitteistä vaustausta ei ihan taida olla. Oma auto clglc moottorilla oli vuosi sitten isommassa kone remontissa juurikin matalan öljynpaineen takia. Eli aina kun moottori oli 90 asteen lämmössä low oil pressure ilmoitus syttyi. Kone remontissa nyt uusittiin vähän mäntää ja porattiin sylintereitä ylikokoon, kahdessa runkolaakerissa vaurio jne mutta luulen että lopullinen ongelma oli kannessa. Se oli uusittava. En tarkalleen ymmärrä mikä siitä oli kulunut mutta näin korjaamo ilmoitti.

        Comment

        Working...
        X