Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 Avant 2.0TFSI Business Quattro S-tronic

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Kesälomalla kun ei ole muutakaan tekemistä niin päätin asentaa GFB DV+:n. Autopukitkin olin varannut projektia varten, mutta päätin sittenkin olla niitä käyttämättä, koska en ollut aivan varma mihin kohtaan auton alle ne kannattaisi laittaa. Aika paljon näyttää tuota suojamuovia alustassa olevan.

    Käytin sitten vanhoja pihalaattoja ja laitoin niitä renkaiden alle. Toimi varsin hyvin. Tilaa auton tuli just tarpeeksi ja pääsin vaihtamaan osan. Aikaa meni eniten siihen, että sain asennettua venttiilin takaisin. Minulla ei mahtunut kuin yksi käsi kerrallaan pitämään venttiiliä paikallaan ja samalla kädellä vielä kiertää ruuveja kiinni. En ole vielä kerinnyt vertailemaan ahtopaineita DV+:n ja alkuperäisen venttiilin välillä, mutta tämä olisi tarkoitus tehdä.

    Nyt kun on jo tottunut tuohon APR:n stage 1 ohjelmaan niin ajatukset pyörivät uusissa virityksissä. Teho tuolla APR softalla tulee varsin eri tavalla kun vertaa minun vanhaan Motorbitin softaamaan 2.0TFSI:n (toki etuveto vs neliveto). APR:lla meno on aika tasapaksua, eikä varsinaisesti yllätä millään tavalla. Hyvin se kerää vauhtia, mutta tekee sen aika eleettömästi. Ehkä kaipais siihen jotain dramatiikkaa enempi, tosin eipä näillä tehoilla vielä kuuhun mennä. K04 tuntuisi olevan oiva lääke, mutta hinnat noille paketeille on aika kovia.





    Comment

    Working...
    X