Reipasta. Siirsitkö yhtään sisäänpäin, ts. lisää camberia? Tuossa on vähän kehnohkot säätövarat muuten.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 dirty & Typ 89
Collapse
X
-
Joo, kyllä se selkeän eron tekee. :) Tuo sentti on karkeasti asteen verran lisää camberia, eli todennäköisesti sulla on nyt jossain 2-3 asteen hujakoilla se. Löysää nilkan ja tolpan välistä pultit, käännä siitä ulos kaikki mitä pystyy ja sitte ota alapallo niin ulos kun saat niin saattaa riittää säätö.
Comment
-
Noita kahta pulttia, millä tolppa kiinnitetään nilkkaan eli olka-akseliin. Joku 2,5 astetta mulla on edessä.
Comment
-
Niin juu tuossahan on soikeet alapallon kiinnitysreijät.
http://mrcrossfire.kuvat.fi/kuvat/90...pallot+001.jpg
Comment
-
Tuollanen tipahti postiluukusta.
http://www.ahtoja.com/product/404/ae...lttoainepumppu
Voi tarvittaessa pumppailla etanoliakin. Korkeimmilla ahdoilla ihan syystäkin.
Nuo aijemmin hankitut dekathan sopii myös etanolille.
Comment
-
Enpä ole varma noista antureiden tyypeistä, veikkaan vr. Siellä taitaa kutosessakin olla 2 anturia, toinen lukee startin hammaskehää ja toinen vauhtipyörältä 0-kohdan tappia.
Comment
-
Aftermarket-ecut on vahvasti ulkona meikäläisen ydinosaamisalueelta, mutta eikös esim. Vems toimi noiden Audin orkkisantureiden kanssa? Tosin eihän se sitä kerro että silti mega toimisi.
Comment
-
Ensimmäiset rata päivät suoritettu tällä autolla. Todella tyytyväinen olin tuohon 80€ patentti alustaan. Tiukoissa kurvissa tosin puskemista esiintyy armottomasti.
Rata oli Ahvenisto ja ajat pyörivät siinä 1.46.5 kesärenkailla.
Action kuva:
http://gallery.zbxt.net/k/10372
Seuraavaksi sitten megaa väsäämään tämän projektin osalta.
Tuli myös hankittua käyttöautoksi järkimiehen valinta eli audi urs6 automaatilla ja kasilla tietysti.Viimeksi muokannut Hermann; 7.7.2015, 09:57.
Comment
-
Minkälainen VR-muunnin megassasi on? Ihan kaikki kun ei toimi kunnolla. Oikeastaan ainoa joka on toiminut moitteettomasti on MAX992x-piiriin perustuva VR-muunnin.
Tai sitten Cherryn GS100502 hall-anturi.
Näin niinkun tässä vaiheessa kun ei ole vielä anturi kiinni. Ei tule niin suurta pettymystä sitten kun ei mega luekkaan triggeriä.
Comment
-
Suurin osa noista anturiasennuksista mitä netissä nähny, niin on aivan liian heiveröisiä… Meillä on ihan perusprotopartsin tarjoama halli riittävän järeästi kiinni. Alle 1mm väliä kehään. Nokkaa taas lukee vakio jakajan halli. Ei ongelmia.
Hienoin ranetus on tainnu olla että dampperin ulkokehään oli laitettu hammaskehä ja kumivaimennus edelleen välissä. Anturi jossain pellin lirvakkeessa kiinni.Viimeksi muokannut ^^BeBe; 11.1.2016, 22:37.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ^^BeBe Näytä viestiSuurin osa noista anturiasennuksista mitä netissä nähny, niin on aivan liian heiveröisiä… Meillä on ihan perusprotopartsin tarjoama halli riittävän järeästi kiinni. Alle 1mm väliä kehään. Nokkaa taas lukee vakio jakajan halli. Ei ongelmia.
Hienoin ranetus on tainnu olla että dampperin ulkokehään oli laitettu hammaskehä ja kumivaimennus edelleen välissä. Anturi jossain pellin lirvakkeessa kiinni.
No kunhan kokeilee niin selviää. Itse olen omat oppirahani jo maksanut enkä luota kuin niihin osiin joita olen menestyksellä käyttänyt. Aika monenlaista anturia ja muunninta on tullut kokeiltua.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hermann Näytä viestiSittenhän meillä on ongelma tai minulla.
Mitä levyä suosittelette VR-anturin kaveriksi?
Tai voishan tuosta ottaa jokatoisen piikin pois jolloin olisi 18 piikkinen vai onko siinä joku sääntö ettei toimi 18-1 jaolla?
http://www.protoparts.fi/catalog/pro...roducts_id=555
Se että joku kytkentä jollain toimii ei minun mielestä riitä vaan komponenttien ja kytkentöjen tulee olla sellaisia jotka toimii aina, kaikilla ja kaikissa olosuhteissa ja moottoreissa. Osa megan huonosta maineesta on sekalaisten kytkentöjen ja niiden aiheuttamien ongelmien syytä ja itselläkin meni pitkään löytää toimivat yhdistelmät.
Comment
-
Eli arvassa ei voittoa. Senkin saa toimimaan mutta on työn takana. Voi toimia sellaisenaan tai sitten ei ja voi jäädä kierroslukualueita jossa ei sitten toimikkaan.
Voit kokeilla jos haluat mutta kuten totesin tuo MAX-piiri on ainoa jonka minä tiedän toimivan moitteettomasti megan ja vr-anturin kanssa.
Comment
Comment