Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S4 B6 Avant 2003

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Ei pidä olettaa ei :)

    B6 S4 Cabriossa on sama puskuri kun B6 A4 Cabriossa, vain keskiritiä ja maski on erilainen ässässä. B6 Cabrion etupuskurit eivät ole samanlaiset kun kovakattoisissa, itse asiassa koko keula on erilainen.
    Viimeksi muokannut hoff4; 28.8.2015, 07:27.

    Comment


    • #92
      Niin siis onhan tässä ihan tavallinen B6 S4 etupuskuri? Vai enkö vaan ymmärrä?

      Comment


      • #93
        No niinhän siinä näkyy olevankin kun oikein jaksoin kuuklesta asiaa katsella. En tiiä miksi näytti omaan silmään erilaiselta kuin muut ässät edestä :D

        Comment


        • #94
          Juu kyllä tuo oman käsitykse mukaan ihan normi puskin on. Tiedä sitten hämääkö nuo dipatut maskin ympärykset.

          Comment


          • #95
            Tulipas vihdoinkin hommattua nuo etujarrujen jouset S4-kilvillä :)

            Muutakin pientä remppaa tiedossa. Parasta aikaa matkalla on mm. jarrulevyt (EBC:n turbogroovet) ja palat (EBC:n keltaset) joka kulmaan. Jostain syystä rupeaa täristämään jarrut kun saavat hiukan enempi lämpöä, josko uusilla levyillä pääsis tuosta eroon. Saman jumpan yhteydessä menee nuo uudet jouset jarruihin paikoilleen. Eteen on tulossa myös uudet renkaat, kun nykyset ovat sisäreunasta kuluneet aika ikävästi.

            Comment


            • #96
              Tulipahan turattua taas tunti jos toinenkin noiden jarrujen parissa. Hiukan joutui ihmettelemään kuinka satulat ja kannakkeet lähtee irti, mutta toinen puoli meninkin jo sitten nopeemmin. Vanhat takalevyt vastusti aika paljon, kun olivat ruotuneet aika tiukkaan kiinni, mutta antautuivat lopulta :) Samalla tuli turattua nuo S4-logoilla olevat jouset paikoilleen.



              Comment


              • #97
                Nyt ei sitten uskalla jarruttaa ollenkaan ettei hieno maalipinta lähde pois uusista levyistä. ;)

                Comment


                • #98
                  Mulla oli omissa kokonaan maalatut levyt. Niistä kun sai tuon pinnan jarrutettua auki niin noihin uriin jäi niissä maali.

                  Comment


                  • #99
                    Maali lahti jo melkeen kokonaan testilenkillä kotiin :D

                    Comment


                    • Et sinä ite niitä jousia S4 laatoilla kumminkaan turannu ;)

                      Comment


                      • En niin :D

                        "tuli turattua... paikoilleen" ;)

                        Comment


                        • Venakopan tiivisteet ja venakopan pultit tuli uusittua tuossa kun oli aika märkänä tiivisteistä alaspäin.

                          Tuli myös piipahdettua Nyrrellä kerhoveljien kanssa tällä kulkineella ja hauskaa kyllä oli. EBC:n keltaset ei oikeen edessä kestänyt, eli noin 3-4 viikon ikäset palat loppuun, enkä edes ajanut kuin 15 kierrosta :) Mutta oli kyllä kerta kaikkiaan hieno kokemus. Korkeuserot ei tosiaan erotu videoilta tai pleikkarin ruudulta läheskään sellaisina kuin ne oikeasti on. Suosittelen kyllä lämpimästi kyseisellä radalla piipahtamista :)

                          Autobahnalla tuli myös kokeiltua kulku puolta, mutta huippuja ei päässyt muun liikenteen takia kokeilemaan. 260 km/h kuitenkin mittarin, sekä puhelimen gps:in mukaan tuli ajettua :)

                          Liitteenä vielä kuvaa Kaerusellista ja viime yöltä Porkkalan kärjestä, kun tuli kokeiltua hiukan valomaalausta.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Tutun kuuloista EBC keltaisista. Ei ne huonot ole pidoltaan, mutta motoparkissa kaveri ajoi 200sx nissanistaan palat loppuun vajaassa päivässä.

                            Comment


                            • Joo nyt ds2500 palat kestänyt itsellä huomattavasti paremmin, kuin keltaiset. On nämä pidoltaankin paremmat.

                              Comment


                              • Toimiikos nuo DS:t myös kylmänä? Tarttis varmaan talveks kuitenkin hommata jotkut palat, eikä nyt haittais vaikka ois pitoakin niissä enemmän kun normipaloissa :)

                                Comment


                                • Toimii kylmänä siinä missä tarvikepalatkin ennen noita.

                                  Comment


                                  • Jopa DS3000 voi myös harkita eteen.

                                    Comment


                                    • Tyhmänä kysyn, mitä eroa on 2500 ja 3000?

                                      Comment


                                      • DS3000 on ns. kisasempi. Ei toimi kylmänä ihan niin hyvin kuin DS2500, mutta kuumana hieman paremmin. En tiiä omasta takaa, en oo kokeillu

                                        Comment


                                        • Ds3000 on myrkkyä jarrulevyille kuulemma eli kisa pala.

                                          Comment


                                          • Ehkä siinä tapauksessa vois noita 2500 kokeilla. Oma ajo kun on enempi päivittäistä normi ajoa.

                                            Comment


                                            • DS3000 on sen verta kuitenkin kokemusta kadulla että pitää aika hyvää vinkunaa kylmänä varsinkin. DS2500 taas ainakin nettijuttujen pohjalta olisi se oikein hyvä vaihtoehto katuautoon.

                                              Comment


                                              • Äkkiseltään ei ole edes tarjolla DS3000 vakiosatuloihin. Ainakin Rallyshop.it tarjoaa vain DS2500. Veikkaisin tosiaan että omaan käyttöön toi DS2500 on se passeli.. Ei kuitenkaan niin usein tuu radalla käytyä.

                                                Mistäs noita ferodoita kannattaa hommata?

                                                Comment


                                                • Täältä ostin itse, oli halvat rahteineen ja tuli ihan nopeasti:
                                                  http://www.rallyshop.it/index.php?ma...=0&language=en

                                                  Ds2500 ollut mulla ratakäytössä pääosin ja ajanut asiansa sielläkin hyvin.

                                                  Comment


                                                  • Pistinpä huvikseen myös EBC:lle rekkulan ja tutkivat kuvien perusteella tapausta. EBCbrakeshopin tuomio oli samoin tein, että tuolta palat kuuluvatkin näyttää. Katellaan nyt mitä mieltä itse valmistaja on. Ferodot on joka tapauksessa jo tilattu.

                                                    Comment


                                                    • Tuli tälläset lätäkkövalot eilen vaihdettua. Osa saattaa tykätä ja suurin osa varmaankin vihaa :D

                                                      Comment


                                                      • Siistit, minä ainakin tykkään! Joskus Kasikymppiin suunnitellu samankaltaisia muistaakseni Audin logolla, mutta jäänyt toteuttamatta :)

                                                        Comment


                                                        • Mietin kans aikoinaan niitä Audin rinkuloita. Ei vaan koskaan tullut tilattua niitä. Nuo ässän logot kun näin niin piti tilata samantien :)

                                                          Ja sitten palaten tuohon jarrupala asiaan. Näyttäisi siltä, että EBC:n goodwill:in myötä saan uudet keltaset palat suoraan valmistajalta. EBC:n sivuilla on maininta, että takuu ei ole voimassa kilpakäytössä, mutta mailissa myös mainittiin, että takuu ei myöskään ole voimassa ratakäytössä. Omasta mielestä trackday ja race kuitenkin eroo jonnin verran toisistaan.. saatanpa tuosta vielä kysellä tarkemmin, jos nyt jaksan vaivata enempää EBC:tä.

                                                          Comment


                                                          • Olikos sulla muuten minkämoiset levyt tässä?

                                                            Comment


                                                            • EBC:n levyt myöskin..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X