Noniin elikkäs jos vihdosta viimein sais jonkun aiheen tyngän alotettua tänne kun pikkuhiljaa alkaa osia oleen nurkissa sen verran että kohta vois alottaa tosissaan ropaamaan tota kattilaa.
Lähtökohtana on vuosimallia -96 oleva farmari s6 joka on varmalla AAN moottorilla,6v aski jatkeena ja entisen omistajan toimesta on lastutettu,putkisto laitettu (3" katilta takappäi),PLX dm-6 seosmittari ja tietysti suhinasuodatin.
Tavoitteena on se +400hp ja näin aluks ainakin koitan vakio kytkimellä mennä.Löytyy huoneen nurkasta jo holset hx35 8#pesällä ja boschin vihreet 440cc suuttimet.
Pakosarjan laippa lähti tänään postiin ja pakosarja saapuu varmaan tammikuun puolessavälissä ,Bensapumpuks tulee boschin 044.
Jahka se aika koittaa niin ohjelmointia olen miettinyt tuonne lappeenrannan suuntaan.
Myös säädettävät nokkapyörät on varmaan järkevä hommata!?kö?
Ensimmäinen kysymys mikä heräsi niin se että kun tuossa ahtimessa on imulähtö n.4" niin mitenhän saa järkeviten liitettyä sen tuohon vakio massamittarin kanssa?täytyykö tehdä joku järjetön supistaja vai onko jotain valmiita konsteja tuohon ?jos jollain olis esim kuvia omista ratkaisuista niin olis jees:) ps.autossa on rajusti humpannut tyhjäkäynti ja kun leikkinyt lumilla niin auto sammuillut useesti,purin entisen omistajan tekemät letkuviritykset ilmanputsarin ja ahtimen välistä niin olihan sielä yks N75 anturin letkulähtökin aivan tyhjänä,laitoin varaosa s4;sta vakio imuletkun ja ja kytkin sen anturinkin oikein niin nyt ei kierrokset humppaa ja toimii ihan erilailla !
ja tyhmä kysymys lopuks;kuinka saan tänne lisättyä kuvia vai saanko ollenkaan?:D
Lähtökohtana on vuosimallia -96 oleva farmari s6 joka on varmalla AAN moottorilla,6v aski jatkeena ja entisen omistajan toimesta on lastutettu,putkisto laitettu (3" katilta takappäi),PLX dm-6 seosmittari ja tietysti suhinasuodatin.
Tavoitteena on se +400hp ja näin aluks ainakin koitan vakio kytkimellä mennä.Löytyy huoneen nurkasta jo holset hx35 8#pesällä ja boschin vihreet 440cc suuttimet.
Pakosarjan laippa lähti tänään postiin ja pakosarja saapuu varmaan tammikuun puolessavälissä ,Bensapumpuks tulee boschin 044.
Jahka se aika koittaa niin ohjelmointia olen miettinyt tuonne lappeenrannan suuntaan.
Myös säädettävät nokkapyörät on varmaan järkevä hommata!?kö?
Ensimmäinen kysymys mikä heräsi niin se että kun tuossa ahtimessa on imulähtö n.4" niin mitenhän saa järkeviten liitettyä sen tuohon vakio massamittarin kanssa?täytyykö tehdä joku järjetön supistaja vai onko jotain valmiita konsteja tuohon ?jos jollain olis esim kuvia omista ratkaisuista niin olis jees:) ps.autossa on rajusti humpannut tyhjäkäynti ja kun leikkinyt lumilla niin auto sammuillut useesti,purin entisen omistajan tekemät letkuviritykset ilmanputsarin ja ahtimen välistä niin olihan sielä yks N75 anturin letkulähtökin aivan tyhjänä,laitoin varaosa s4;sta vakio imuletkun ja ja kytkin sen anturinkin oikein niin nyt ei kierrokset humppaa ja toimii ihan erilailla !
ja tyhmä kysymys lopuks;kuinka saan tänne lisättyä kuvia vai saanko ollenkaan?:D
Comment