Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 1.8tq B5 Avant

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Sen vähän mitä ecu-markkinoita olen viime aikoina seurannut niin Maxxecu näyttäisi olevan sieltä kärkipäästä. Kannattanee verrata Link:n tarjontaan.

    Comment


      #32
      Ecu tosiaan löytyy jo hyllystä niin sillä mennään. Sen hankinta tapahtui jo neljä vuotta sitten. Maxxecu oliskin varmaan vaihtoehtona ensimmäisenä jos tänä päivänä hankinta ois aiheellinen.

      JM:n kanssa aika samanlaisia kokemuksia huohotinsäiliön täyttymisestä. Oli kohtuuttoman reilusti aina tavaraa. Tästä ei kuitenkaan E85:n kanssa aikoinaan vertailukohteita ollut niin en sitä osannut kyseenalaistaa. Tulppina toimi FD5POR:it. Koittanut vähän noita suutinlaskentaohjelmia apuna käyttäen katsoa sopivaa suutinta. Jos ylärajana pitäisi max 500hv/600nm ja sitä ajatellen ne hankkisi.

      Mihin asti nuo 900CC EV14 riittää etanolilla?

      Comment


        #33
        Näillä mä ajoin 4 bar säätimen kanssa, eikä oltu vielä ainakaan 85% DC:n yli päästy 420hv nurkilla. Tuostahan on ollut paljon juttua,mikä sitten olis se järkevä max. DC. Ei nuo ainakaan millään tavalla limitillä olleet.

        https://www.ebay.de/itm/4-Stuck-Orig...oAAOSwVPFfW0oL
        Viimeksi muokannut JM; 28.2.2021, 09:49.

        Comment


          #34
          Hiljaa hyvä tulee, vai miten se menikään.
          Tullut haalittua osia pikkuhiljaa ja nyt tuli aktivoiduttua tallissakin.

          Bosch EV14 1200 suuttimet tuli sitte hankittua ja turbokin meni juuri alkuviikosta huoltoon ja palautuu takasin vakiokokoon alkuperäisellä pakosiivellään ja 8# pesällä. Uusi imusarjakin on tekeillä johon hyödynnetään vakio imusarjan laippaa runnereineen.

          Kaiken maailman huolto-osaa moottoriin ja sen ulkopuolelle tullut kans tilattua repullinen ja vielä varmasti saa tilata lisää viimeistään kun kasaus alkaa.

          Lähti vähän mopo lapasesta ja tuli purettua alusta aika nippeleiksi. Tarkoitus oli toimittaa nyt lähiviikkoina kaikki alustan rautaosat puhallettavaksi ja maalattavaksi. Strongflexin puslia meinasin tilailla alustaan. Onko ajatuksia kumpi kovuus olisi järkevämpi vaihtoehto. 80ShA vai 90ShA? Kuitenkin 99% tullaan ajamaan ihan normiajoa. Tai muita vaihtoehtoja?






          Attached Files

          Comment


            #35
            Verkline tekee myös puslia, itsellä ässässä semmoset jäykempanä ja pärjää ihan katuajossakin. Rehellisesti pehmeempi pusla on varmasti kadulle kivempi, jos arvostaa mukavuutta.

            Comment


              #36
              Alustan isoimmat osat ois pääosin puhallettu ja toisin kuin oli alunperin tarkoitus ne kävi tutun mukana hänen työpaikan jonkinlaisessa automaattipuhalluskoneessa. Puslat tuli tilattua strongflexiltä ja saapunee postin ilmoituksen mukaan loppuviikosta. Tilasin nyt kaikki tukivarsien puslat 32kpl sekä taka-apurungon ja perän taaemman tuen puslat.

              Vähän tiedustellut maalaus vaihtoehtoja ja sain pulverimaalauksen suhteen yhdestä pintakäsittely yrityksestä infoa että olisi uunituksen suhteen aika tarkka jos on vähänkään ruostetta saumoissa tai muualla että kuplisi herkästi läpi. Mennään sitten varmaan ihan märkämaalauksella.

              Tuli purettua myös tankki ja kaikki muu perästä vetkokoukkuineen. Tankin kannakkeita ja suojapeltejä joutuu askartelemaan kun oli osa ottanut vähän korroosiota itseensä. Katoin että takaiskareiden kotelot olisi molemmat ihan hyväkuntoisia mutta kyllä se puhallus paljasti totuuden. Sai kuitenkin tehtyä vanhoista.
              ​​​​



              Attached Files

              Comment

              Working...
              X