No laitetaanpas nyt sitten tännekin vähän esittelyä omasta rinkelikeulasta.
Eli kyseinen 2003 mallinen laitos ollut mulla nelisen kuukautta ajossa. Mittarissa pyörähti juuri kahdeksas maailmanympärimatka käyntiin... joten vasta sisäänajettu AWX-pata on keulilla. Vetäviä pyöriä vamma-gekko-tyyliin kaksi, vaihteita 5, varusteltu perinteiseen suomitapaan eli suurta listausta ei siitäkään ole tehtäväksi. Väri on ming blau mica (LZ5L), helmat on joku joskus suihkinut korin väriin, mutta yläsavon soratiet ovat olleet niille hieman vähemmän armollisia...
Ei mitään suurta harrastemenopeliä olla tekemässä, mutta pikku päivittelyjä ja siistimistä. Kyseessä siis täysiverinen käyttöauto jolla kerätään kilsoja se +30tkm/vuosi. Sen verran suunnitelmista, että olen erään linttafoorumin heavy-user ja imen pahoja vaikutteita... Myös erinäistä siistimistä tuossa on vielä edessä ja paljon.
Alustaan heitetty eibachin jouset ja sachsin tiukemmat iskarit. Alaspäin tekee mieli, jos vaikka eteen vielä -10mm jousilautaset niin voisi talven yli selvitä... Alla kieppuu günther-maan ihmettä: Schmidt CF-linet 19" x 8.5" ja 9,5" 225 ja 235/35 profiilisiin nakkikanirenkaisiin käärittynä.
Sitten parit heikohkot kuvat, uusia ja jopa parempi sitten joskus.



Kaikenlainen kommentointi, opastus, arviointi ja muu v*ttuilu on tervetullutta!
Eli kyseinen 2003 mallinen laitos ollut mulla nelisen kuukautta ajossa. Mittarissa pyörähti juuri kahdeksas maailmanympärimatka käyntiin... joten vasta sisäänajettu AWX-pata on keulilla. Vetäviä pyöriä vamma-gekko-tyyliin kaksi, vaihteita 5, varusteltu perinteiseen suomitapaan eli suurta listausta ei siitäkään ole tehtäväksi. Väri on ming blau mica (LZ5L), helmat on joku joskus suihkinut korin väriin, mutta yläsavon soratiet ovat olleet niille hieman vähemmän armollisia...
Ei mitään suurta harrastemenopeliä olla tekemässä, mutta pikku päivittelyjä ja siistimistä. Kyseessä siis täysiverinen käyttöauto jolla kerätään kilsoja se +30tkm/vuosi. Sen verran suunnitelmista, että olen erään linttafoorumin heavy-user ja imen pahoja vaikutteita... Myös erinäistä siistimistä tuossa on vielä edessä ja paljon.
Alustaan heitetty eibachin jouset ja sachsin tiukemmat iskarit. Alaspäin tekee mieli, jos vaikka eteen vielä -10mm jousilautaset niin voisi talven yli selvitä... Alla kieppuu günther-maan ihmettä: Schmidt CF-linet 19" x 8.5" ja 9,5" 225 ja 235/35 profiilisiin nakkikanirenkaisiin käärittynä.
Sitten parit heikohkot kuvat, uusia ja jopa parempi sitten joskus.



Kaikenlainen kommentointi, opastus, arviointi ja muu v*ttuilu on tervetullutta!
Comment