Olen huomenna menossa maalaamolle kiillottamaan, vahaamaan sekä pesemään autoa, joten yritän muistaa katsoa samalla. Vanteet on jo hiottu uudelleen maalausta varten.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
"Museo"-Urkki
Collapse
X
-
Jos tarkoitit noita nyt alla olevia niin ne ovat 1999 V6 syncro Passatin, sopivat paikoilleen heittämällä ilman sovitteita. Toki niistäkin voin katsoa huomenna numeron jos tarvitset.Viitsitkö Mikkoh laittaa noiden vanteiden osanumeron näkyville?
Täytyy pitää vauhtia yllä ettei pääse kiinnostus lopahtamaan :) Eikä voi aloittaa uusia projekteja ennen kuin vanha on tehty alta pois.On kyllä nopeaa toimintaa :D Kiva nähdä tämä auto Lahdessa.
Comment
-
-
Ehkäpä yritetty korjata jotain...Eli mitä tuolla on sit haettu ku on tinattu tuohon?
Tuosta vannenumerosta vielä, eli jonkin lähteen mukaan värikoodi olisi V7Z old-silver.
Ja ilman numeron C:täkin on vanne, joka ei ole Urkin (Härskille tiedoksi).
Comment
-
-
Ei tuo kiinnitys ainakaan alkuperäinen ole, mutta kuvittelisin komponentin kuitenkin kuuluvan siihen, tuskin sitä siihen olisi turhaan lisätty ja tuo hetkellinen toimiminen viittaisi siihen, että ottaa välillä kontatia. Täytynee jatkaa ihmettelyä tuon suhteen huomenissa.
Altsilberin värikoodi vuonna 1982 oli LV1Y, tuolla nimellä siis haettuna, täytyy tutkia asiaa.
Comment
-
Tuo värikoodi on 90-luvun tuotoksia. Veikkaisin, että molemmat koodit tuottavat 99% saman värin, mutta tuon tuoreemman valmistus on ollut konsernille edullisempi ja väri on muutettu jossain välissä. Ainakin tuo LV1Y sisälsi erittäin harvinaisia seosaineita....Etkakin ilmoittaa tuolle vanteelle värikoodiksi V7Z...
LV1Y on ollut audilla käytössä vain vuoden 1982.
Niin tai näin, huomenna värit päälle ja uudet kumit ylle.
Comment
-
Lahden messuilta palauduttu ja muiden messu-autojen tutkiminen lisäsi kyllä omaakin motivaatiota. Nyt kun se on julkisesti esitelty niin nyt voi sitä palautettakin antaa vankemmin perusteluin.
Melko lähtemättömänä mieleen jäi Vännin kanssa käyty keskustelu kattoluukun tiivisteestä, niin kuin luvattu niin pitää säätää se milli-puolitoista alemmas heti kun taas tallille kerkeän :)
Etuvalot sain melkein hommattua... eräs coupen omistaja lupasi jo vaihtaa omat tuplavalonsa noihin, mutta peruutti lupauksensa puolituntia harkittuaan moisen aiheuttavan liikaa vaivaa. Toivottavasti kuvan ottanut ei pahastu, mutta kun linkki löytyi jo toisesta topickista niin uskaltaudun sen tähänkin laittamaan:
Comment
-
Ei pahastu, taisin toisenkin kuvan urkista messuilla ottaa. Jos on tarvetta kuville paremmalla resolla ni laittele privaa. Vähän suttusia ne kyl molemmat on ku ei tuol ehtiny paljoa asetuksia säädellä, hyvä ku löytys joku väli et ehtis saada koko auton näkyviin ennenku joku käveli taas eteen...Toivottavasti kuvan ottanut ei pahastu
Comment
-
Kojetaulu menee uusiksi, korjaus ei kestänyt helteitä vaan pinta irtosi osittain. Nopeusmittarinvaijerin tilasin motonetista, ainakin pitäisi olla sopiva koska pituus on sama ja kiinnitys vanhemman mallinen kierteinen, tulee kait ensiviikolla ja hinta noin kympin.
Kesän alkaessa aika harrastaa käy vähiin ja uudet projektit tunkee jo pikkuhiljaa päälle, joten jos on tarvetta lähipiirissä urkille niin nyt kannattaa soitella :)
Comment









Comment