Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 90 2.2kv -> 20vtq Nyt maalattu!

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Kestääkö 10v vakioveivit tosiaan niin kovat tehot? Entäs jos ne kiillottaa...? =P
    Taitaa täälläkin foorumilla olla +700hv 10V, jossa vakioveivit paikallaan. Vaikkakaan eihän se teho niitä tapa, vaan vääntö. Mut ne on ilmeisen vankkaa tekoa.

    Comment


    • #92
      No ohhoh. :o

      Noh, onpas ainakin yks asia lisää mikä ei heti niinkään maksa..
      Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:51. Perustelu: Palautettu

      Comment


      • #93
        Kannattaa myös miettiä 20V:tä kone vaihtoehdoksi. Tulee halvemmaksi siitä ottaa tuo 400 kaakkia kun 10V:stä. Onhan 10V:ssä parempi soundi, mutta jos budjettivirilä mennään, niin 20V tulee edukkaammaksi.

        Comment


        • #94
          Minkälaiset on kestävämmät laakerit ja eikös v6 coupessa ole kans "pienet" jarrut? Eikä taida tuo 4000e riittää vielä lähellekkään.

          Comment


          • #95
            VilleP: 20v olis joo sinällään parempi, mutta olis nyt tuossa lähellä 10v turbotekniikka irrallaan jo niin se on sama ostaa.

            playmaker: No kestävemmät laakerit, paremmat kuin vakiot. Pitää kysellä minkälaisia on saatavilla. Ja kyllä 4000€ riittää helpostikkin.. Laskelmat on jo tehty. Ota huomioon että autoa ei viedä pörhölle ja käsketä siellä rakentaa ;)

            Edit: Ja muistaakseni coupeissa oli isot jarrut, korjatkaa joku kellä on tietoa jos olen väärässä?
            Joka tapauksessa jarrutkin järjestyy, saksasta löytyy kaikellaista :)
            Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:52. Perustelu: Palautettu

            Comment


            • #96
              No tuota juuri yritin kysyä ,että mitkä ovat vakioita kestävemmät. Olin kerran ostamassa v6 coupea ja ainakin siinä oli pienet jarrut ,entiedä sitten onko vuosimalli eroja?

              Itse huonolla matikkapäällä varustettuna laskin tuosta sinun listasta ,että moottorinohjaus+pa-puoli ,turbo ,välijäähy+letkut ,putksto+dp ja kytkin+vautis ,niin ollaan hyvinkin 4000 eurossa(ellet hanki halvalla käytettyjä). Ja nythän ei sitten vielä perusmoottoriin olla koskettukkaan :)

              Comment


              • #97
                Laitahan tänne laskelmasi esiin niin voidaan palauttaa maan pinnalle.

                Comment


                • #98
                  Ei ole laskelmia tässä muistissa missään, mutta sen laskin että kyllä sen 4000 euroon saa tehtyä. Jos satkuja menee yli niin ei mahtane olla niin justiinsa.
                  Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:52. Perustelu: Palautettu

                  Comment


                  • #99
                    Jos kymppiveetä lähdet rakentamaan, niin alakerta ei tarvi mitään varsinaisesti "kestävämpää". Jos koneen kunto on arvoitus, niin korkeintaan remontti vakio-osia käyttäen. Kannelle sitten täyshoito, koska se on tuossa kuitenkin pullonkaulana. Perä on sisuksistaan sama kuin ässämallissa, ainoa ero on ässän isommat vetarin laipat. En nyt niitäkään enshätään lähtisi muuttelemaan.
                    Kannattaa silti harkita tarkkaan tuo 20vt osasto, vaikka 10vt aihion saisit ilmaiseksi. Noin niinkun pitkässä juoksussa tullee halvemmaksi ja käyttöominaisuuksiltaan mukavampi peli.

                    Comment


                    • Jos laitat uudet männät ja poraat mikä noille tehoille olisi suotavaa(iloa pidemmäksi aikaa) ,niin pelkkä alakerta jo se 1000e töineen.

                      Comment


                      • Joo, koneen kunto on täysi arvoitus. Remontti siihen tehdään, ja jos 10v vakiohilut kestää niin kasataan sitten pelkästään uusilla laakereilla. Kannen kanavat olis tarkoitus kiillottaa ja kansi käyttää oikaisulla kun ei kuitenkaan suora ole.. Mielessä käynyt jos kiillottaisi kangetkin, ei kai siitä haittaakaan olisi.

                        Tuo 400hv nyt on vain tavoitteena ottaa irti, käytännössähän teho ei tule olemaan ajossa kuin jotakin 200hv luokkaa. Mutta ratapäivillä voisi sitten herkutella hieman :)

                        Hyvää joulua!
                        Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:54. Perustelu: Palautettu

                        Comment


                        • Roni (en muista sukunimeä) osaisi varmaan kertoa tuosta budjetista tuon 400hv 10V:n suhteen. Jos en nyt ihan väärin muista niin 411hv mentiin suhteellisen pienellä budjetilla.

                          Joko sulla siis on se MC-motti hankittuna?

                          edit:
                          http://www.kolumbus.fi/etelanlampo/ tuossa on Ronin sivut.
                          Viimeksi muokannut Pete I; 28.12.2009, 16:52. Perustelu: linkki löydetty

                          Comment


                          • Jees, olen jotakin penkityslappuja ynnä muuta löytänytkin.

                            Käyn nyt ns."pyhien" jälkeen ostamassa koneen pois, se on nyt varattuna.

                            Mitähän sähköjä kannattais ottaa mukaan kun se koko auton loppu on siellä myös, ja on mahdollisuus viedä siitä mitä vain tarvitsee..
                            Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:55. Perustelu: Palautettu

                            Comment


                            • Varmaan kaikki mahdollinen, mitä nyt vaan jaksaa irti ottaa. Itse pyrkisin irrottamaan ikään kuin käyntikuntoisena.

                              Comment


                              • et sä mitään k-jetin sähköjä tarvi,kuitenkin joudut heittämään koko k-jetin huitsin nevadaan,jos oikeasti olet sieltä tehoja kaivamas.

                                Comment


                                • Et taida tarvia muutaku imusarjan sen perusmoottorin lisäksi ,jos saisit vaikka vähän tingittyä. Mitä muuten vems kaikkine tarpeineen tulee maksamaan?

                                  Comment


                                  • K-jetin sähköjä en kyllä tosiaan tarvi..

                                    Vems:ille taitaa tulla sen verran hintaa että siinä vaiheessa sama laittaa hestec. Saa paljon laajemmasti laitteistoa...
                                    Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:55. Perustelu: Palautettu

                                    Comment


                                    • Itsehän laittaisin vemssin hestecin sijaan mitään kyselemättä, mutta se taas olenkin vain minä. Vemssissä on ominaisuuksia sisällä "riittävästi" vaikka vähän isompaankin viriin ;)

                                      Valinta ecun suhteen kannattaa tehdä ominaisuuksien ja paikallisen osaamisen välillä (jos ei oma osaaminen säädössä riitä riittävän pitkälle)...

                                      Comment


                                      • vemssin kyllä unohtaisin,jos tieto/taito ei piisaa säädettävien boksien kanssa.

                                        hestecin kanssa löytyy tietoa taitoa valkeakoskelta ja muualtakin

                                        Comment


                                        • Joo ei ole kyllä kokemuksia itsellä noiden palikoiden kanssa leikkimisestä..

                                          Hyvää uutta vuotta!
                                          Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:56. Perustelu: Palautettu

                                          Comment


                                          • Ostat multa S2 Avantin riittävän tehokkaana ja minä voin ottaa tuon projektisi vaihdossa :)
                                            Myyntiosastolta löydät jos kiinnostaa.

                                            Comment


                                            • Taidan tällä kertaa passata vaihtokaupat.. :)
                                              Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:56. Perustelu: Palautettu

                                              Comment


                                              • Hommat nyt kyllä venyy hieman.... Porsi vaihdelaatikko.

                                                Passaakohan tuosta 2.0 16v sport quattrosta laatikko suoraan ysikymppiin?
                                                Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:56. Perustelu: Palautettu

                                                Comment


                                                • Ei passaa, eri perävälitys.

                                                  Comment


                                                  • No kerkesin jo varmistaa tuon Tepolta..

                                                    Eihän se perävälitys nyt koko hommaa kaada?
                                                    Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:57. Perustelu: Palautettu

                                                    Comment


                                                    • Ei toki jos vaihdat perämurikankin 4-sylinterisestä. Itse kyllä jättäisin moisen homman tekemättä, koska tiheä perä on hanurista. Makuasia toki.

                                                      Comment


                                                      • Pahoittelen antamaani disinformaatiota. Perävälläriä ei jaksanut silloin muistaa.

                                                        Comment


                                                        • Noh, ei tuo nyt niin vakavaa.. paikallaanhan tuo on jo ja pelaa..
                                                          Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:58. Perustelu: Palautettu

                                                          Comment


                                                          • Rahoitus pissii, projekti nyt jäissä, tekniikat ostamatta.. Kevättä suunnitellaan.. 20v kone alkanut pyörimään mielessä...

                                                            Ja että homma olisi kruunattu, veti kaveri tuon penkkaan jääradalla : puskuri, oikean puolen umpio yms pientä paskana. wuhuu. =)

                                                            Positiivista sentään sen verran että ruuvailin alkup. spoilerin kontin päälle niin voi sitä nyt ajaessa taustapeilistä vilkuilla.. =D
                                                            Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:58. Perustelu: Palautettu

                                                            Comment


                                                            • No jo on ollu röyhkiä kaveri! :O

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X