Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4 2.7tt

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Huomasitko että tuossa oli raidetankoja muokattu kovalla kädellä?

    Comment


    • #32
      Siltähän tuo näyttää juu.

      Comment


      • #33
        Vakio imuputki ei sovi muuten paikoilleen oikella puolella ainakaan coupen korissa jos käyttää V6 vaparin moottorin kiinnikkeita. Ottaa siihen alumiiniseen kiinnikkeeseen kiinni. Turha siis yrittää muokata sitä, koska se ei vaan mene paikolleen...=)

        Comment


        • #34
          Eikös C4:ssä ole hyvin tilaa tuoda ahtimet johonkin umpioiden taakse asti?

          Comment


          • #35
            Tuo ne ahtimet sitten runkopalkkien päälle. Alapuolella olis kanssa kivasti tilaa, mutta kohtaa sen myötä jänniä ongelmia.

            Comment


            • #36
              Epäilemättä kohtaa esim öljykierron kanssa jännityksiä jos alle pistää :D

              Eiköhän ne tuohon runkopalkkien päälle pidä laittaa.

              Comment


              • #37
                Päin seinää kurssi koneen ominaisuuksien kanssa jatkukoon seuraavat ~pari viikkoa. Tänään tilasin ja maksoin V6 moottorituet, koneen ja laatikon väliin tilasin spacerin, ECUn maksoin perjantaina. Tällä hetkellä siis odotellaan osia, yritetään kaupitella viitoskoneen osia jne.

                Comment


                • #38
                  Mikä ecu sulle tulee? Jos on vakio, niin onhan mittaristo ja virtalukko samassa paketissa?

                  Comment


                  • #39
                    tatechi tais olla tulossa

                    Comment


                    • #40
                      Jepsis, saa nähdä mitä kaikkea tulee mittariston kanssa eteen. "Huonolta" näyttää noin äkkivilkaisulla anturien vastusarvot vertailussa :(

                      Konehan on jo elämää nähnyt, ja forumilta on tullut luettua "hajonneista ketjukiristimistä" kannessa. Onko se tosiaan itse kiristin mikä sieltä menee, vai meneekö se liiaksi venyneen ketjun seurauksena? (Jollain taisi olla niin paha tilanne, että oli ketju syönyt tiensä venakopista läpi) Pientä "peruskunnostusta" siis tarvitsee ja tulee suoritettua, öljyä on tihkunut melkein kaikista klassisista paikoista. Tiivisteitä siis ainakin menee vaihtoon, ja todennäköisesti myös nokkien väliset ketjut. Nostajat taitaa olla näiden koneiden toinen klassinen paikka porsia, nekin varmaankin vaihtolistalla.

                      Comment


                      • #41
                        Mistä hommasit tuon moottorin? Tuliko se tuolta Rovaniemeltä päin?

                        Ne kiristimet voi mennä jumiin, ja ketjut myös venyä. Nostajia ja nokkia voi tosiaan joutua vaihtamaan.

                        Comment


                        • #42
                          Sieltähän se tuli joo.

                          Noh, pitää käyttää ainakin venakopat poissa, hikoillut vähän joka puolelta tosiaan.

                          Comment


                          • #43
                            Mikko täältäpä hyvinki ;)

                            Venakopan tiivisteistä näky hikoilleen joo.
                            Nokkaketjut ei rallattanu ja käydä hyrskytteli nätisti.
                            Toki pientä ennalta ehkäsevää jumppaa kannattaa tehdä, onhan koneella jo 228tkm takana...

                            Comment


                            • #44
                              Mä laitoin säätövastuksen lämpömittariin, jolla hain lämpömittarin näyttämän kohdalleen. Öljynlämpöanturi on ihan just sama kuin vanhassa AAH:ssakin oli ja öljynpaineelle otin vanhasta mosasta anturin. Kierroslukumittariin tarvitsi laittaa ylösvetovastus, ennekuin alkoi rokkaamaan.

                              Laita molemmille puolille laajakaista, jolla säädät kartan. Voi olla yllätyksiä eripuolien seoksissa.

                              Comment


                              • #45
                                Viikonloppuna olisi tarkoitus ruveta arpomaan mekaanista sovitusta keulalle. Moottorituet, spaceri, pakosarjat, turbot ja muuta sälää saapunut eri puolilta maailmaa. Josko sitä saisi viikonlopulta jopa kuvamateriaalia aikaiseksi.

                                Comment


                                • #46
                                  Joko moottori lepää kolossansa?

                                  Comment


                                  • #47
                                    Ei lepää, eikä ole itseasiassa vielä virallisella paikallaan edes käynyt. En ole saanut aikaiseksi ottaa ABS-pumppua pois tieltä, lisäksi jouduin odottelemaan uusia koneen korvia. C4 v6 koneen sivukorvat pulttautuivat lohkoon nätisti, yhden pultin joutuu vaihtamaan. Jotain "kehitystä" lohkossa on tapahtunut, koska nuissa c4 korin korvissa "selkeästi" pakkaspropulle varattu paikka on parisenttiä huti AGB:n propusta. Pitää hioa kolonen sopivaksi, että saa nakutettua lämmitysvastuksen takaisin paikoilleen.

                                    Kasa kaikkea tarpeellista kuten vauhtipyörä ja kytkin on tilattu. Vauhtipyörä on yksiosainen teräsversio, kytkin on S2 3B SRE paketti. Veivit päätyivät sittenkin vaihtolistalle, 650€ kiinaveiveistä oli liian houkutteleva. Nokkien lukituskalut, kampuran lukituskalu, ketjukiristimen puristin ja muutama muu työkalukin tuli tilattua, Saksasta löytyy kaikkea tarpeellista järjellisillä hinnoilla :D

                                    Comment


                                    • #48
                                      Mistä löysit noin kallit kiinaveivit? ;)

                                      Comment


                                      • #49
                                        haha :D, iibeistä nuo, halvemmallakin olisi varmaan löytyny, mutta päädyin helppoon saksasta tilaukseen.

                                        Riittävästi jo muutenkin tullialueen ulkopuolelta tulossa tavaroita.

                                        Comment


                                        • #50
                                          Mulle tuli tuurilla suoraan kiiinasta kotiovelle ilman extrakustannuksia. Hintaa en kehtaa sanoa ettei harmita ;)
                                          Viimeksi muokannut okkim; 14.3.2009, 22:33.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Missä vaiheessa tässä ollaan?

                                            Comment


                                            • #52
                                              Osia on haalittu ja teetetty. Pakosarjan putkut, dp:den tarpeet, välijäähy ja ahtoputkisto tarpeet pitää vielä keräillä, sitten aloitetaan oikeasti rakentamaan.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Jarrut päätyivät päivityslistalle :D Pikkubrembot rupesivat tuntumaan pieniltä, joten 342mm laikoilla oleva Mov'it paketti päätyi käsiin.

                                                Pakosarjatarpeet on saatu haalittua, laipat ja putket on siis olemassa.

                                                Kone on sittenkin päätymässä purku&kasaus operaation kohteeksi, veivit ja peruskunnostus tarpeet odottavat tallissa/duunissa.
                                                Attached Files

                                                Comment


                                                • #54
                                                  No niin. Mitäs jäi Mov'it sarjalle kustannuksia jos saa kysäistä?

                                                  Mites noissa urs käypäisissä jarruissa menee tuo järeystaso. Ensin on tietysti ufot / HP2, päivityksenä saa ainakin noita Cupran Bremboja ja B5 RS4 jarruja, Mov'it pakettia. Tuossa on tutulla RS4 setti ja siinä ne satulat näyttää suht pienille suhteessa esim noihin Brembon setteihin mutta levy taitaisi olla isompi (vaatii 18" vanteen?). Eli miten nuo menee hyvä-parempi-paras? Taakse ei taida olla edelleenkään tarjolla mitään?

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    b7rs4 365mm 8 mäntäiset varmaan kanssa kuuluu listaan?

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Cupran brembot saa alle tonnilla kannakkeineen. Ihan pätevät jarrut nämäkin, sellaiset oli vuoden verran ajossa. Oma setti vapautumassa noiden isompien tieltä, ylimääräinen kierros teräspunosjarruletkujakin löytyy ;) 314mm levyllä setti mahtuu vielä alkuperäisten 16" fuchs vanteiden sisään.

                                                      Ei nuo RS mallien jarrutkaan huonoja vaihtoehtoja ole, toki vanteiden kanssa rupeaa tulemaan aina vain enempi ongelmia. Ei nuo omatkaan enää ihan mihin tahansa vanteeseen mahdu sisään, olikohan 390mm sisähalkaisijan tarve. Tuolle tilantarpeelle löytyy vielä jopa 17" vanteita :)

                                                      Jos ei renkaiden halkaisijaa lähde kasvattamaan rupeaa 18" vanteen jälkeen loppumaan renkaasta sidewall korkeus ihan tyystin, jo 225/40R18 on rajalla sen suhteen (90mm teoriassa sivua).

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Asiallinen projekti ja jarrupäivitys. Jarrujen hinta kiinnostaa myös täällä.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          2402€ oli 40kg jarruapaketilla hintaa toimituskuluineen. Kallista? Ehkäpä, mutta eipä tuo tekniikkakaan lopuksi halpa ole...

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Köyhälle kallista, kaikille saman hintaista.

                                                            On se kuitenkin aika summa jarruista :) Tulee tästä melkoinen vessa valmistuttuaan.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Hintaa tosiaan noille kertyi, vastaavaan lopputulokseen olisi varmasti löytynyt myös muita reittejä ja varmasti halvempiakin. Etuna näen itse "pulttaa kiinni" paketin, aika kun rajoittunut viimeisen 3kk aikana...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X