Päätin hankkia jonkin käyttö-auton joka olisi hieman toimivampi kun kakkikset joita oli ollut jo useampi. Ensin haaveilin vanhemmasta A8:ista mutta sitten päädyin kumminki hieman pienempään:) TT löytyi lopulta ruotsista ja oli ihan hyvässä kunnossa, pari pientä lommoo löyty ja sisusta oli harmaa joka olisi maistunut mustana paremmalta.

No siinä aikani ajelin ja sitten päätin korjata lommot mitkä häiritsi. Joten ajoin auton maalaamolle ja rupesinpurkamaan..


No se sitten ihan totuttuun tapaan lähti lapasesta..

Loppujen lopuksi auto näytti uunista tullessaan tältä

Olin jo hetken aikaa ihastellu uusien audien päiväajovaloja, ja TT:seen kun ei saa minkään maailman tuuninki valoja niin päätin tehdä ne itse ja voin paljastaa ei ole ihan pikku rasti

Ala rivissä on 41kpl 5mm reikää ja ylhäällä on 81kpl. Alarivi on päiväajovaloille ja ylemmät rivit on vilkuille. Lopulta umpio näytti tältä..

Puskuri meni myös vaihtoon, ensin oli tarkotus hommata ppi:n tekele mutta sitä ei slamitilta enään saanut niin päädyin srs-tech nimisen valmistajan tekeleeseen. Olin ihan varma että puskuria saa muovata vaikka kuinka ja paljon ennenkun sen saa sopimaan koska kyseessä oli lasikuitu tekele. Mutta voisin kehua sen puskurin maasta taivaaseen, se oli kyllä lasikuitutyön aatelia. Joka paikassa oli kiinnikkeet valmiina ja puskuri sopi heittämällä, jopa lampunpesureille oli kiinnikkeet valmiina.

Takapäätä en kauheesti muuttanut, "diffuussorin" maalasin mustaks ja takavalot tummennettiin.

Sisustaa en oo pilannu muutakuin ahtopainemittarilla

Sitten kävin tossa Tampereella LMS:llä kun auto nukahtaa 3k ja 4,5k välillä niin siinä samalla huomattiin että molemmat takajouset oli poikki. ja ton vian minkä takia sinne menin aiheutti N75, bybass meni myös vaihtoon.
Mutta siis alustana toimii tällähetkellä KW variant3 ja talvella alla pyörii orkkisalut mustina.
Siinäpä se.
No siinä aikani ajelin ja sitten päätin korjata lommot mitkä häiritsi. Joten ajoin auton maalaamolle ja rupesinpurkamaan..
No se sitten ihan totuttuun tapaan lähti lapasesta..
Loppujen lopuksi auto näytti uunista tullessaan tältä
Olin jo hetken aikaa ihastellu uusien audien päiväajovaloja, ja TT:seen kun ei saa minkään maailman tuuninki valoja niin päätin tehdä ne itse ja voin paljastaa ei ole ihan pikku rasti
Ala rivissä on 41kpl 5mm reikää ja ylhäällä on 81kpl. Alarivi on päiväajovaloille ja ylemmät rivit on vilkuille. Lopulta umpio näytti tältä..
Puskuri meni myös vaihtoon, ensin oli tarkotus hommata ppi:n tekele mutta sitä ei slamitilta enään saanut niin päädyin srs-tech nimisen valmistajan tekeleeseen. Olin ihan varma että puskuria saa muovata vaikka kuinka ja paljon ennenkun sen saa sopimaan koska kyseessä oli lasikuitu tekele. Mutta voisin kehua sen puskurin maasta taivaaseen, se oli kyllä lasikuitutyön aatelia. Joka paikassa oli kiinnikkeet valmiina ja puskuri sopi heittämällä, jopa lampunpesureille oli kiinnikkeet valmiina.
Takapäätä en kauheesti muuttanut, "diffuussorin" maalasin mustaks ja takavalot tummennettiin.
Sisustaa en oo pilannu muutakuin ahtopainemittarilla
Sitten kävin tossa Tampereella LMS:llä kun auto nukahtaa 3k ja 4,5k välillä niin siinä samalla huomattiin että molemmat takajouset oli poikki. ja ton vian minkä takia sinne menin aiheutti N75, bybass meni myös vaihtoon.
Mutta siis alustana toimii tällähetkellä KW variant3 ja talvella alla pyörii orkkisalut mustina.
Siinäpä se.
Comment