Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ikuisuusprojekti RS4 B5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Massojen kaapiminen lastalla on kyllä herkkua. Omaan ykkösgolffiin verrattuna vaan se ero tuossa sun autossa, että ruostetta on vaan nimellisesti. Terapeuttista hommaa mutta vie aikaa.

Comment

Minä kyllä väittäisin että vesi on helpompi poistaa koteloista kuin hiekka. Vesi haihtuu, mutta hiekka ei ja hiekka tarttuu kotelojen sisällä olevaan vahaan.

Comment

Joo kieltämättä terapeuttista homma, varsinkin kun jostain aivan odottamattomasta paikasta paljastuu ruoste täysin ehjän näköisen massan alta, kuten esimerkiksi pyöränkaaren yläosasta mistä ohjausvarsi tulee nilkkaan.

No joo, totta tuokin. Ruosteet puhalletaan joka tapauksessa niin sitä hiekkaa kulkeutuu väkisinkin koteloihin. Tuon edellisen viestin viimeisin kuva on kuitenkin yli 6 kk vanha ja massojen kaapimista käsin on alle 1/3-osa jäljellä niin en lähde enää vaihtamaan taktiikkaa. Ja sen verran laiskaksi olen tullut että koko pohjan puhaltamalla saan samalla tarttumapinnan pohjamaalille.
        Attached Files

Comment

Omassa oli sellaisia kiveniskeymiä, mistä lähti massan ja maalin alla menemään ruostetta hämähäkin verkon tapaan. Alussa näytti että ei tarvitse koko pohjaa kaapia, mutta olin väärässä.

Comment

Tovi on edellisistä kuulumisista kulunut, mutta eipä ole oikein mitään mainitsemisen arvoista tapahtunutkaan. Ennen tätä viikkoa. Liikkuvat kuvat osaa kertoa enemmän kuin minä.

https://www.facebook.com/watch/?v=1464798735013960

https://www.facebook.com/watch/?v=2240733820025844

https://www.facebook.com/watch/?v=2768351326864116

Comment

Nyt tulee kyllä viimeisen päälle hyvä pohja! Toivottavasti nuo videot pysyy tuolla, eikä katoa muutaman vuoden päästä. Kannattaisi ottaa ne talteen ja laittaa vaikka youtubeen.

Comment

Hyvä vinkki, kiitos. Nappasin ne talteen. Annetaan noiden linkkien kuitenkin vielä olla paikallaan ja vaihdetaan sitten jos eivät tulevaisuudessa toimi.

Comment

Tuostahan saattaa saada inspiraatiota viedä oma koppa työstettäväksi. Minkähänlaisessa hintaluokassa tuommonen videoiden mukainen touhu on, puhutaan varmaan useammasta tonnista? Ihan karkea haitari riittää,kun kopat aina yksilöitä ja massan määrä jne vaikuttaa...

Comment

Itseasiassa en osaa vielä sanoa. Kysyin varovasti tällä viikolla hinta-arviota mutta Samppa tuumasi että ynnäillään sitten kun on valmista ja että eiköhän näistä selvitä. Mutta jos karkeasti laskeskellen ynnäilee niin eiköhän tässä jossain 3-4 k€:n hintahaarukassa liikuta. Puhaltamisen tuntihinta taitaa olla n. 150 €/h ja tässähän pelkästään puhaltamiseen meni 16 h vaikka olin kaapinut massat jo suurimmaksi osaksi pois.

Tässä vaiheessa on myös hyvä todeta että ihan täyttä idiotistismiahan tämä projekti on ollut. Olisi pitänyt vaan fiksata leimakuntoon ja nauttia. Kyllästymisiä on tähän mennessä tullut monia ja silloin on pakko ollut ottaa tauko. Samoiten kun muun perhe-elämän niin vaatiessa. Mutta jospa se innostus tästä taas pikkuhiljaa alkaisi tuottaa tulosta kun tiedostaa että nyt ollaan tultu "nollapisteen" paremmalle puolellle ja alkaa kasaaminen.

Comment

Jovain, ei tuo nyt työmäärään ja oletettuun korin kestoiän jatkumiseen nähden aivan kauhealta kuulosta

Comment

Working...
                      X