Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S6 C4 4.2

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S6 C4 4.2

    Ruvetaampas pitämään pientä päivitystä kyseisestä projektista. Elikkäs tuli haettua tuommoinen kyseinen kikotin vuodenvaihteen kohdilla. Tarkoitus tätä olisi laittaa parempaan kuntoon kuin nykytila on. Aikalailla kiertopalkinto kyseinen laitos on ollut ainakin omistajahistorian perusteella :D .

    Nyt jo tehtyjä asioita:
    Mittariston taustavalojen tutkintaa
    Vika semmonen ,että taustavalot ei syty lainkaan. Kaikki polttimot ehjiä ja testattu ,että toimivat. Valoviiksen purin ja putsasin kaikki liitinpinnat yms ja nyt ainakin ajotietokoneen taustavalot syttyvät sekä lämönsäätöpaneelin valot tulee. Epäilen vieläkin tuota valoviikseä ,että vika olisi siinä kyseessä kuitenkin alkuperäinen viiksi kun valmistuvuosi leima on vuodelta 94. Uuden tähän kerkesin jo Saksan maalta tilaamaan mutta piru vie olikin väärä reijän halkasija ,että ei mahdu rattiakselin ympärille..... Paikkaa voi ehdotta mistä löytyisi sopiva.

    Patenttien korjaus ja tutkinta
    Tässä häärätessä löytyy mukavasti entisten omistajien patentteja ja niitä olisi tarkotus laittaa kuntoon. Kuvissa näkyykin mukavasti kuinka asiantunteva henkilö on jättänyt airbägin kokonaan kytkemättä syystä X ? Rattiakselin verhoilujen välistä löytyy lisää katkottuja johtoja ja muuta kivaa.... Imuilman putket on joku tehnyt kokonaan raudasta ja hyvin huono toteutus ei mene konepelti alas kun ottaa kaasujousi kiinni putkiin. Pakoputken joku amis rälläköinyt jättäen kokonaan viimisen äänenvaimentajan pois ja putken roikkumaan maatavasten melkein. Lisää löytyy aivan varmasti.....

    Moottorista tuleva pieni kolina?!
    Elikkääs oikenpuolimmaisesta lohkosta tuntuu pieni kolina tulevan tyhjäkäynnillä ja sitä tutkiessa paljastui ainakin tukikumi olevan aivan riekalina. Kyseessä siinä laturin päällä oleva moottorin kumi/tuki tyyny. Tutkinnan alla tällä hetkellä viellä kun uutta osaa löytyy saksanmaalta mikä pitäisi tähän hätään laittaa tilaukseen.

    Öljyvuotojen korjaus
    Venttiilikopan tiivisteet molemmin puolin vuotaa ikävästi virranjakajien päältä ainakin. Koneen pesin päältä ja alta joten lisää varmaankin löytyy.

    Lattiamaton läpi ja lattiaverhoiluun on joku kaivanut myös kivan pienen kolon mihin kantapää istuu aika nätisti :D

    Eiköhän tässä ole vähän tekemistä jo näin lopputalveen. Tarkoitus olisi kesäksi saada hyvään kuntoon jotta toimittaisi kesäauton virkaa.

    Linkkinä imguriin kuvia autosta kun ei kuvat mahtuneet foorumiin

    Post with 2 views. Audi S6 C4

    #2
    Siitähän se projekti lähtee liikkeelle. Jäsenenä saa liitettyä kuvia itse foorumiin (tiedoksi). Näistä tuppaa löytymään jos jonkin näköistä viritystä edellisten toimesta. Varsin hyvin tunnustaa sukuaan viosta. Omasta mielestä CupraR lippa puskurissa ei kyllä sovi yhtään, mutta onneksi lähtee varsin helposti lumipenkassa irti. Mittariston voisi vain uunittaa kertaalleen ja katsoa loppuuko kylmäjuotokset tai sitten vaan kolvata uusiksi. Ehkä tästä on jotain iloa

    Comment


    • #3
      Kiitoksia hyvästä vinkistä ! Tosiaan tätyypä käyttää viellä mittaristo irti ja tutkia nuo juotokset läpi. Ja tuo on CupraR:n lippa vai ? Itse en tiennyt sitä oletin vaan ,että onkohan joku S6 omaa lippaa.

      Comment


        #4
        Tuplaturbo kait tulee? :)

        Comment


        • #5
          Saa nähdä. Nälkä voi kasvaa syödessä :D Nyt sopivat kumityynyt löydetty kaikki 3kappaletta. Tässä osia odotellessa kerkesin jo venakopan tiivisteet jo laittamaan paikalleen ja ainakin näiltä osin olisi suurimmat öljyvuodot saatu kuriin.

          Comment


          • #6
            Hieman päivittelyä tässä mitä tullut tehtyä. Laittelin nuo venttiilikopan tiivisteet jo jonkin aikaa sitten nokkien ketjussa oli venymää n.4-5mm taitaapi olla normaalia ? ja tuo pusla mikä nokalla on siinä oikeallapuolella tipahti postiluukusta jo perjantaina ja päätin laittaa sen eilen paikalleen. Kolina hieman vähentyi mutta ei poistunut kokonaan. Siinä tutkiessa mitään suoraa paikkaa ei ole mistä ääni tulisi. Oikealta puolelta ja koneen etuosasta jakopääkotelon lähettyviltä? Olisiko mitään ideoita mistä tämä voisi pitää tätä kolinaa ?

            Comment


              #7
              Ootko kokeillu apulaitehihna irrotettuna?

              Comment


              • #8
                Se olisi seuraavaksi edessä nyt on vaan ollut aika senverran kortilla että harraste pelejä ei ole kerennyt laittelamaan.

                Comment


                • #9
                  Vika paikantui moniurahihnan värinänvaimentimeen oli niin kulunut että kun sitä painoi kasaan niin ei enää painautunut ulos. Lisäksi muutama ohjainrulla on vaihdettava hurisee ja on väljä. Välillä näköjään pääsee sitten pienemmällä :D

                  Comment

                  Working...
                  X