Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B4 Cabriolet, 1.8T swappi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Eilen saatiin lopultakin koneesta ensisavut cabrion keulilla. Ei se alkuperäinen bensapumppu suostunut tuottamaan muuta kuin ääntä, joten sovelsin tilalle jonkun Mersun pumpun joka varastosta löytyi. Aluksi kone suostui käymään vain sekunnin-pari kerrallaan ja aloin jo epäillä josko ajoneston poisto oli epäonnistunut. Lopulta tilanne korjautui vähän niinkuin itsestään, ja muistin tässä vaiheessa että ehkäpä olisi syytä kipata koneeseen myös jäähdytysnesteet ja tehostimen öljyt. Kaasupolkimeen ei kone vastannut ensiksi ollenkaan mutta löytyipä sitten yksi piuha jonka olin ilmeisesti epähuomiossa katkaissut kun aikoinaan erottelin johtosarjaa Passatista. Hiukan ihmetytti että kaasua painellessa kone hiukan röpötti tai aivasteli ikään kuin menisi liian laihalle. Voi olla että siellä on joku ilmavuoto kun huohotinjärjestelmään on pyritty hieman yksinkertaistamaan.

    Vikakoodit tulee seuraavista poistetusta osista: divertterin N249-venttiili, SAI-pumpun N112-venttiili, taaempi lambda-anturi B1 S2. Nuo kaksi ekaa saisi varmaan pois kun tökkää solenoidit takaisin pistokkeisiinsa, mutta aiheuttaako takalambdan puuttuminen jonkun tehorajoituksen? Lisäksi ECM kaipailee signaalia alkuperäiseltä mittaristolta ja airbagin ohjaimelta ja sellaisiahan ei nyt ole luvassa.

    Comment


    • #32
      Saadaan autettua sinua tämänkin kanssa Timon luona. Näihin vanhoihin autoihin olen ihan mieluusti koskenut edelleen, kun ei ole laittomuuksien puolella.

      Comment

      Working...
      X