Näyttää tuo S6+:n kaari yhtäkkiä katsoen aikalailla samalta kuin urS4:n kaari. UrS4:ssahan on tuota puskuria varten samanlainen irtokaarenpätkä, joka sopii yhteen sen ylemmän kaarenosan kanssa. Semmoinen voisi ehkä olla vaihtoehto lasikuidulle?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi -92 S4 ufot vaihtoon.
Collapse
X
-
Vähän kinkkinen asia mutta oliko inssillä oikeus tehdä tuota hylkäystä renkaiden kantavuudesta?
Sinähän olit näyttämässä, että renkaat on nyt kaarien sisällä.
Inssi löysi kuitenkin ihan eri "vian" ja hylkäsi uudemman kerran siitä. Eihän näin saa menetellä.
Nyt vaan kun se vika löytyi siitä kohteesta minkä takia oli aiemminkin hylätty... Mites toi sääntö nyt sitten menee?
Toki ne renkaat pitää vaihtaa mutta aloin vaan miettimään asiaa.
Comment
-
Joo ei todellakaan saa hylätä. Kyseessähän oli siis tämä kuukauden sisään suoritettava uusintakatsastus, eikös niin? Katselin vaan viestien päivistä että aika lähelle kuukausi on mennyt.
Itse nostaisin äläkän.
A6tonen: ei kannata ajatella asiaa noin monimutkaisesti :) Jos inssi ei ole vikaa kirjoittanut vikalistaan niin asia lienee sillä selvä, olipa sitten kyse "samasta kohteesta" tai ei.
Comment
-
Mutta jos inssi tulkitsee, että renkaat on vaihdettu, jotta saadaan apua tuohon aiemmin olleeseen ongelmaan, niin kyllähän ne silloin samaan vikaan voi laskea?
Eikös kuitenkin ollut parempi, että nyt inssi huomauttaa asiasta ja käskee vaihtamaan, antaen kuitenkin lopulta ajaa kotiin, kuin että sinivalkoiset olisi jossain ties miten kaukana kotoa päättäneet pistää ajon poikki?
Comment
-
Tilanne on kehittynyt siten, että kiesiä ei saa leimaan noilla renkailla, koska etu akseli massa on 1200kg ja eturenkaan (225/35 r19) painoluokka on 88 eli suomeksi, eturatas kestää 560kg/kpl. Muuten auto olisi laillinen kaikin puolin.
Vaihto ehto olisi vaihtaa eteen 235/35 r19, mutta sen jälkeen etu- ja takarenkaitten ulko halkaisian ero olisi liian suuri.
Vaihtoehdoksi jää vaihtaa kokonaan uudet renkaat ja vanteet. Esim. kokoa 235/35 r19 joka nurkkaan.
Comment
-
-
Mjaaha...
Nyt oikeat tietäjät vois paljastaa mistä erot tulee.
Voiko manuaali painaa enemmän kuin automaatti? Pitäis kait olla toisin päin.
Onko vuosimalleissa eroa?
Entäs kun mulla on ns. Suomi-auto, joka on ainakin tyypitetty varmaankin oikein?
Menee kyllä ohi aiheen mutta kiinnostaa mistä erot tulee. Voihan tämän eriyttää omaksi ketjuksikin jos katsotaan tarpeelliseksi.
Löysin datalehtiäkin mutta niissä ei akselipainoja ollut.
Comment
-
Todellakin, suurin työ oli ufojen pois saamisessa, kun pelkääjän puolen mäntä oli todella jumissa. Onneksi ei tarvinut sääliä yhtään, vaan pistin sitten vasaralla ruuvarin palan ja levyn väliin, niin sai palan pois ja purettua paikat :) Toki jarruputken pätkä oli myöskin "riittävän" jumissa, mutta kummaltakin puolelta saatiin paikat auki riittävää sopivasti kohdistettua väkivaltaa käyttäen.
Noh, huomenna jatkuu savotta, pitää muistaa ladata kameran akut, ja ottaa ne mukaankin :)
Comment
-
Ei ole vieläkään kuvaa, Tepon myynti-ilmoituksesta on parempi kuva paketista.
Ilmaa on vielä jarrupiireissä, poljin painuu hiiiitaasti pohjaan kun vain painaa, ja jarrut irroittavat pikkaisellakin nostolla. Huomenna on ohjelmassa täysi jarrunesteen vaihto, kun nuo vanhat ovat ihan järkyttävän vettyneet.
Comment
-
Ilmaus on mielenkiintoista. Itsellä sai jarrupäivityksen jälkeen ilmata kolmeen kertaan ja sitten kun alustaan tehtiin pieniä muutoksia, niin taas sai ilmata, muistaakseni pari kertaa lisää. B5 Ässän satulat vie kai enemmän nestettä sisälleen, johtuisiko siitä? Tai sitten vain uudet satulat piilottaa sitä ilmaa jonnekin ja se tulee vain ajan ja käytön kanssa ilmauksen saapuville.
Comment
-
Itsellä lisää varmaan ilmaa vielä sekin, että takasatulat tuli purettua kappaleiksi, lisättyä rasvanippa käsijarrulle ja tiivisteet tietysti vaihdettua. Jonnekin ilmaa vaan ilmeisesti pesiytyy ja se tulee sieltä sitten ajan mittaan "fataalimpaan" paikkaan pesimään.
Yritän saada edes jonkinlaisen kuvan tuosta tarvittavasta jarruputken pätkästä mikä paketista uupuu. Se ei todellakaan ole pitkä, vaan ihan kaikessa yksinkertaisuudessaan 90 asteen kulma.
Comment
-
Yritän saada edes jonkinlaisen kuvan tuosta tarvittavasta jarruputken pätkästä mikä paketista uupuu. Se ei todellakaan ole pitkä, vaan ihan kaikessa yksinkertaisuudessaan 90 asteen kulma.
Comment
Comment