Tästä projekti lähti liikkeelle. Kylki
Sieltähän ne ufot paljastu..Ufo
Wanhat lähti helposti irti, ainoastaan pari jarruputkea joutu uusimaan ku olivat päässeet jumimaan... Seuraavasta kuvasta näkee mihin tulee uusi satula kiinni. Vanha satula tuli kiinni 3:lla pultilla uusi 2:lla eli alimmalla ja toiseksi ylimmällä. Näitä reikiä joutuu myös suurentamaan 10mm:stä 15mm:iin. Tolppa riisuttuna
Siinä hieman kokoeroja.. Uudet jarrut ovat RS4:n 2.7 BiTurbosta kotoisin. Jarrulevyllä kokoa 360mm siihen päälle vielä satula niin vannekoko alkaa 18"--> Wanha vs. Uus
Kuten kuvasta näkyy satulan ylemmästä kiinnitysreiän ympäristöstä pitää pieni pala hioa pois jotta satula asettuu suoraan.. Ja eikun osat läjään.. Satulan operointi
Tässä vaiheessa projekti näytti hyvältä.. MUISTAKAA OTTAA VÄLILLÄ ASENNUSKALJAA! :) Jarru paikallaan
Samalla päätin laittaa alle myös teräspunosletkut.. Kuvassa odottavat kasausta...Letkut
Keskellä näyttää satula olevan jarrulevyyn nähden. HUOM! EI SPACEREITA!!!Keskellä on
Siinä uudet mankelit + jarrut alla ja hyvältä näyttää 19" rengastus. Sormet sopii justiinsa satulan ja vanteen väliin. Mankeli
Sitten pienet takaiskut. Edessä rengas tulee 3mm kaaren yli (ei paha kuitenkaan) Rengas 225/35/19" 8.5" leveä vanne. Ylitys edessä
Takana tilanne on pahempi rengas tulee kaaren yli 11mm rengas 265/30/19" ja vanne 9.5" leveä. Vaikka ylitys on raju niin silti rengas painuu kaaren sisälle pompuissa(ei osu mihinkään). Ylitys takana
Tämän näköinen siitä tuli.. Kiesi
P.S. Perjantaina pitäisi lähtä konttorille näyttämään saapa nähä miten käy..
Onko vinkkejä vanteiden suhteen? Esim. Sorvaus? Kaaren muokkaus? vai kylmästi renkaat ja vanteet myyntiin?
Kommentteja/kritiikkiä otetaan vastaan...
Sieltähän ne ufot paljastu..Ufo
Wanhat lähti helposti irti, ainoastaan pari jarruputkea joutu uusimaan ku olivat päässeet jumimaan... Seuraavasta kuvasta näkee mihin tulee uusi satula kiinni. Vanha satula tuli kiinni 3:lla pultilla uusi 2:lla eli alimmalla ja toiseksi ylimmällä. Näitä reikiä joutuu myös suurentamaan 10mm:stä 15mm:iin. Tolppa riisuttuna
Siinä hieman kokoeroja.. Uudet jarrut ovat RS4:n 2.7 BiTurbosta kotoisin. Jarrulevyllä kokoa 360mm siihen päälle vielä satula niin vannekoko alkaa 18"--> Wanha vs. Uus
Kuten kuvasta näkyy satulan ylemmästä kiinnitysreiän ympäristöstä pitää pieni pala hioa pois jotta satula asettuu suoraan.. Ja eikun osat läjään.. Satulan operointi
Tässä vaiheessa projekti näytti hyvältä.. MUISTAKAA OTTAA VÄLILLÄ ASENNUSKALJAA! :) Jarru paikallaan
Samalla päätin laittaa alle myös teräspunosletkut.. Kuvassa odottavat kasausta...Letkut
Keskellä näyttää satula olevan jarrulevyyn nähden. HUOM! EI SPACEREITA!!!Keskellä on
Siinä uudet mankelit + jarrut alla ja hyvältä näyttää 19" rengastus. Sormet sopii justiinsa satulan ja vanteen väliin. Mankeli
Sitten pienet takaiskut. Edessä rengas tulee 3mm kaaren yli (ei paha kuitenkaan) Rengas 225/35/19" 8.5" leveä vanne. Ylitys edessä
Takana tilanne on pahempi rengas tulee kaaren yli 11mm rengas 265/30/19" ja vanne 9.5" leveä. Vaikka ylitys on raju niin silti rengas painuu kaaren sisälle pompuissa(ei osu mihinkään). Ylitys takana
Tämän näköinen siitä tuli.. Kiesi
P.S. Perjantaina pitäisi lähtä konttorille näyttämään saapa nähä miten käy..
Onko vinkkejä vanteiden suhteen? Esim. Sorvaus? Kaaren muokkaus? vai kylmästi renkaat ja vanteet myyntiin?
Kommentteja/kritiikkiä otetaan vastaan...
Comment