Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S1:sten sijainnit ja omistajat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi S1:sten sijainnit ja omistajat

    http://audis1.no.sapo.pt/20carsonly.htm

    #2
    voi hitto kun tommoisen sais jostain tonnilla, huonompikin kelpais.

    Comment


      #3
      Tosta puuttuu yksi Ilmajoella majaileva yksilö, osti "sen" (Mikkolan vanhan) heti B-ryhmän lopettamisen jälkeen. Kuulemma henkilön eläkevuosien projekti. Miten niin olen kateellinen... Samassa perheessä on ollut urmaksiakin muutamia.

      Comment


      • #4
        "voi hitto kun tommoisen sais jostain tonnilla, huonompikin kelpais"

        Tonnilla ei taida saada muutakuin vilkaista S1:stä:)

        Comment


          #5
          Siis olisiko tuo num. 14 sitten Ilmajoella mahdollisesti?? Missä päin :) Onkohan se kuinka paloina ja onkohan toivoa nähdä sitä vielä joskus taipaleella? Tämä oli aivan uusi tieto minulle.

          Comment


            #6
            Eräällä pitkän linjan huonekalukauppiaallahan se. Oon jopa ajatellut että kehtaisiko käydä kameran kera hieman tsiigailemassa.. (äiteen tuttuja on) Ittellensä meinaa sitä vissiin entisöidä, kuitenkin kyseessä on ihan soiva ja ehjä peli.

            Comment


              #7
              luulempa että se ilmajoen peli on ns. iso quattro eli EI tynkä.

              eli kyseessä ilmeisesti tämä peli http://www.rallygallery.com/whole_ev...s_img_2223.jpg

              Comment


                #8
                Tonnilla ei taida saada muutakuin vilkaista S1:stä:)
                kyllä siitä melkein tonnilla jo moottorin saa.

                nimimerkillä: kokemusta on :)

                Comment


                  #9
                  Alkuperäinen kirjoittaja KH
                  uulempa että se ilmajoen peli on ns. iso quattro eli EI tynkä.
                  Onko niitä ollut B-ryhmäläisinä? On nimittäin juurikin Mikkolan B-ryhmän ralliauto, tuo on kuulemma ostettu Englannista 1987.

                  Comment


                    #10
                    Tai sit se o niitä siivettömiä tynkiä, sen olen kyllä kuullu että sieläpäin yksi tehokkaampi vanha beetulainen majailis

                    Comment


                      #11
                      Murtsi varmaan vitsailee... ;)

                      Olihan niitä B-ryhmässä Quattro (A1), A2 (=isoja Quattroja), sekä Sport Quattro ja Sport Quattro S1 välillä 80-86.

                      edit: Jos ihan tarkkoja ollaan niin B-ryhmä perustettiin -83, sitä ennen oli 2- ja 4-ryhmä.

                      Comment


                        #12
                        Aattelin lähipäivinä käydä kattoos että mikä perkeles siellä oikein jemmattuna onkaan.

                        Comment


                          #13
                          Nyt muistinkin, että nätti vihreä Urkkihan Lähdesmäellä tosiaan oli myytävänä joku aika sitten lehdessä, empä vaan arvannut että rajumpaakin versiota löytyisi häneltä omistuksessa. Oli sitten iso quattro taikka tynkä niin, varmasti tutustumisen arvoinen kohde. Jos vain Murtsi pääset paikan päälle katsastamaan ja saat luvan näpsiä vähän kuvia clubin sivuille, niin hieno homma.

                          Comment


                          • #14
                            http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=100009 siitä sitten ostamaan, pitäiskö laittaa kolehti pystyyn? :P

                            Comment


                            • #15
                              Siis sillä huonekalukauppiaalla joka itse yritti aikoinaan ajaa rallia, ja myös poikansa ajeli ainakin Mantalla?

                              Comment


                                #16
                                Joo eli kävin jutuus ja selvisi että kyseessä on A2, jolla on itse ajanut rallisprinttejä vuoteen '95 asti. Kovasti on kuulemma haluttua kamaa, sillä ulkomaita myöten sitä on yritetty ostaa. Sovittiin että käyn joskus tässä omistajalle parempana ajankohtana oikein katsomassa itse autoa.

                                Comment


                                • #17
                                  Joo, eli tuo on tullut nähtyä useinkin ko. herran "käskytettävänä" sprinteissä. Veikkailin silloin joskus, että onkohan kalliskin kun ei voi antaa mennä täysillä ;-)

                                  Comment


                                  • #18
                                    Alkuperäinen kirjoittaja Anttibo
                                    Tonnilla ei taida saada muutakuin vilkaista S1:stä:)
                                    Muutamalla eurolla(=rallisprint-kisan pääsylippu) olen näköjään päässyt jopa samaan kuvaan S1:n ja omistajan kanssa;-)

                                    Comment


                                    • #19
                                      Off-Topiccia:
                                      Tahkolla voi talvella päästä ajamaan noin 300hv pitkää quattroa jäälle. www.tahkomotorsport.com .

                                      Muistaakseni mökissä olleessa esitteessa komeili juuri S1, saatan muistaa väärinkin. Tietenkään siis auto ei ole s1 vaan "pelkkä" tq.

                                      Comment


                                        #20
                                        mikä toi audi tuolla on? ilmeisesti joku tehty peli?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X