Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sika halpa S6 nettiautossa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sika halpa S6 nettiautossa

    Siis meinasin persiilleen lentää. Oli ex autoni "arvo" hieman tipahtanut....

    www.nettiauto.com/582001

    Liekö sitten yllättänyt käyttökustannukset uuden omistajan!?

    Tuosta jollekin listalaiselle edullinen, ehjä peli? :)

    #2
    Tottunut tietenkin ajamaan jollain pensapihillä jappanilla... Mutta tuo hintahan on ihan pilkkahinta jos tuo tosiaan on kunnossa... Vaimon sanalta vaikuttaisi. "Audi lähtee tai minä" :)

    Comment


    • #3
      Vaimon sanalta vaikuttaisi. "Audi lähtee tai minä"
      Vaimohan tossa sit lähtis. =)

      Comment


      • #4
        Vaimohan tossa sit lähtis. =)
        Onneksi vaimojakin on monenlaisia ;))

        Comment


          #5
          No ei ole paha hinta ikäisekseen, täytyypä kysäistä oisko sillä kiinnostusta s2:sta kohtaan (tuskin, mutta pakko se on kysyä) . Paljo tuo 4.2 kone syö satasella?

          Comment


          • #6
            Itelläni vei maantiellä rauhallisella ajolla 10-12litraa. Kaupungissa haukkaa 20 litraa. Ja sitten kun lapsettaa niin luvut on jotain painokelvottomia! ;)

            Comment


              #7
              Tuo kulutus kyllä kuullostaa kovalta, mites lambdat on vaihdettu? Oma menee maantiellä perhevauhdilla n. 8-9l/100km, pahimmillaan on menny n. 16-17l/100km kun joka liikennevalosta ja mutkasta on pitäny lämä tiskissä lähtee. IMHO nuo 4.2 motit pesee kaikki vapari V6 motit joka alueella. Normaaliajossa pihimpiä ja kun tehoa käyttää niin soppaa menee, siitä kun ei pääse mihinkään.

              Mites esim b5 S4 haluaa bensaa? Quattro kelillä sekin haluaa varmasti osansa. Jos tehokkaan Audin haluaa niin...Elämä on... ;)

              Nämä saksantuliaiset on vääristäneet kulutustottumukset päälaelleen. Nyt on monilla varaa ostaa sellainen menopeli jonka käyttöön ei sitten olekkaan rahkeita. "Ennenvanhaan" kun ajeltiin 1.6 Golffeilla niin ei bensan hinta tuntunut missään ja varaosat melkeimpä ilmaisia...

              Comment


              • #8
                Mites esim b5 S4 haluaa bensaa?
                Oma kokemus on, että matka-ajossa pääsee helposti 8-9 litran välille, mutta nurkka-ajossa nousee 11-12 litran luokkaan. Pari litraa nousee hauskalla kelillä noista lukemista.

                Mut sehän on vain se huvivero jonka joutuu maksamaan :D

                Comment


                • #9
                  17 - 18 mailia/gallona = 13- 14 L/100 km näyttää ajotietokone yleensä keskikulutusta amerikkalaisessa kaupunkiajossa jossa nopeusvaihtelu on välillä 0 - 140 km/h. Todellista kulutusta en ole vaivautunut vielä tarkastamaan. (Bensa maksoi 0,51?/litra kun kävin äsken tankkaamassa).

                  Comment


                    #10
                    Oma S4 b5! vie sen 7-9l matka-ajossa riippuen ajonoeudesta! Työmatkalla (20 km) sekalaista ajoa pääosin kuitenkin motaria ja nopeus n. 120 km/h kuluttaa ton 10-11l Kaupunkiajossa ton 12l Harvemmin oon tankillisen keskikulutuksesksi saanut paljoa yli tota 12-13l vaikka auto on lämää saanutkin!
                    Sinällään kuitenkin nyt kun tuo oma auto on varikolla ja vuokra-autoksi sain A4 1.8Tq:n niin tankillisella ajelee suurinpiirtein saman kilsamäärän kuin omalla ässällä?! Ja kovin on laiskan oloinen auto... Muuten kyllä kivapeli!

                    Comment


                    • #11
                      Nyt kyllä edukkaan oloinen. Väitän, että noilla kilometreillä, jo veivatuilla, on se vaikutus että piakkoin uusitaan osaa ja/tai -kokonaisuuksia. Sitten yhteenlaskettu summa ei ole halpa. Paheiden summa on vakio. Aina. Hinta siis verrrallinen riskiin.
                      Niin; mähän oon vaan kade :)

                      Comment


                      • #12
                        hyvä verrata vaikka tähän.....
                        http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=16458

                        Comment


                        • #13
                          Onhan tuolla jo veivattu kyllä aika paljon 290tkm. Eli rahanmeno ei varmaan tuohon pääty...

                          Comment


                          • #14
                            Tommy: millä lailla tarkoitat verrata noita kahta?

                            Itseasiassa kävin eilen illalla tuota autoa kokeilemassa kun nykyinen omistaja haki multa vara-avaimen joka oli jäänyt mulle autoa liikkeeseen vaihtaessa.
                            Auto vaikutti ihan yhtä hyvältä kuin silloin kun siitä itse luovuin, jos ei jopa paremmalta, olihan siihen termostaatti ja toinen xenon uusittu! :)

                            S6-merkit siitä oil kyllä hävinnyt, liekö hinta sen takia noin alhainen..... ;-) <-- vitsi.

                            Harri: nuo kilometrit ei kyllä tuossa yksillössä näy missään, eli kaikki toimii ja auto on nuille kilometreille todella hienossa kunnossa.

                            Comment


                            • #15
                              Mun mittapuulla liki samoja vehkeitä fiiliksen ja mukavuuden vinkkelistä. Sedanin ottaisin ilman muuta. Molemmat on kalliita ajaa eikä kulje kuin painavalla jalalla, jos silloinkaan. Itte tottunu keveän hauskaan T5 20v menoon, jota ei v8 vapari voita kuin kulutuksessa. Automaatti on ankean janoinen laite. Siinä mun synnintunnustukset. Tuollainen S6 hakkaa reilusti mukavuudessa S2:n pidemmällä ajomatkalla. Eläköön valinnan vapaus !

                              Comment


                              • #16
                                perheeseen tarvitaan toinen auto kun muutetaan metroradan varresta Espooseen.... puhukaa minut pois harkitsemasta moista....:-)

                                Comment

                                Working...
                                X