Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
AVK tarjoaa..
Collapse
X
-
Oisko ns puskurin runko takana. Siinä vaan on luultavasti tavallista autoa enemmän heebeliä kiinnitettynä.
-
Mitähän tällä tarkoitetaan? "Korin alumiininen takapoikittaispalkki vaurioitunut palossa". Jos on joku runkopalkki voi olla aika vaikea saada enää hyvää. :D
Leave a comment:
-
No perhana, kaikkea sielläkin on. Mutta ei todellakaan edullisesti. On "lievää" ferrarilisää noissa pakosarjoissa, samanlaiset tekee melkein kuka tahansa kotona ;)
Leave a comment:
-
F430 vakio äänenvaimennin on sellainen laatikko, tuo paikalla oleva taitaa olla joku viri.
Nuo kiinnikkeet tuonne takapalkkiin(ei alkuperäiset) on ainakin tarpeeksi pitkillä pulteilla, monissa netin kuvissa siellä on välissä jouset jotka salliin lämpölaajenemisesta aiheutuvan liikkeen.
Leave a comment:
-
-
Nykyään AVK kertoo autoista paljon paremmin ja tarkemmin kuin ennen. Hyvä niin!
Mahtaa olla edullinen korjata tuollainen Ferrari, varaosia tuskin löytyy eBaysta :)
Leave a comment:
-
Niin tuollahan lukee lisätiedoissa: "Vaurioiden tarkennuksia: - Pakoputkisto irronnut äänenvaimentimista ja aiheuttanut palon."
Leave a comment:
-
Katsoin kanssa että yhdessä kuvassa putken liitos irronnut, mistä on voinut hönkästä vähän kuumaa ja google kertoi että pakosarjoissa muutenkin tyyppivikaa murtumisen suhteen. Ihan romu siis... :D
Leave a comment:
-
Harkitsemisen arvoinen jos ei olisi tilat täynnä. Sisustus sopii tuohon autoon täydellisesti.
Terollekin sopiva sisustus :)
Leave a comment:
-
Vähän tullu lämpöstä pierua.
https://www.avk.fi/Shop/Vehicle/Vehi...30-f1-scuderia
Koneen sähköjä ym. varmaan palanut myös. Pakoputki mennyt poikki ja siitä ottanut lämpöjä?Viimeksi muokannut vV8m5; 29.4.2015, 10:27.
Leave a comment:
-
Jos on autosta pätkää vielä kymppitonni jäljellä ja kaikki rahat on sen lyhentämisessä kiinni. Eihän se ensimmäinen auto olisi joka vakuutusyhtiölle on myyty.
Arvostaisin kyllä että tutkisivat, vakuutukset kuitenkin sen verran kalliita.
Leave a comment:
-
Uretaanihan tosissaan on kettumaista poistettavaa. Kuivuttuaan ei lähde kunnolla enää oikein mitenkään. Asetoni ja ksyleeni kai tuota liuottaa jonkun verran, molempi noista kyllä sisätiloille aika tuhoissa. Millaisia kustannuksia sitten tulee, jos vaihtaa noista uretaanimaalatuista palikoista näkyvimmät kokonaan pois? Yllättävän puhtaaksihan toi on jo saatu siihen alkutilanteeseen nähden.
Kuinkas muuten, jos/kun kyseessä on selvästi vakuutuspetostapaus. Kai tuosta vakuutusyhtiö sentään aloittaa tutkimaan tapausta? Voiko laitteessa olla muutakin vikaa kuin konevaurio, tuntuu aika radikaalilta hommata koko laite lunastukseen "pelkän" konerempan takia?
Leave a comment:
-
-
Emt. Provosoitumatta voin sanoa että ei tartteis ku toisesta luopua. Vaimon jetsonihan on AVK:lta pelastamani keulapusulaite, että ihan tuttu ostospaikka siinämielessä.
Uretaanihan liukenee asetoniin, painoittaen sanaa _varovasti_ töpöttelemällä voisi saada jälkiä pienemmäksi, sitten loppuosiin / jälkiin lie helpoin kun ei koitakaan poistaa vaan maalaa osat uudelleen sopivilla pinnotteilla. Aikaa vaatii kyl melko paljon.
Leave a comment:
-
Jos itsellä olis jetta ja bemari, niin pistäisin molemmat poistoon ja tuon ottaisin talliin.
Leave a comment:
-
Koneenhan sais ruottista varmaanki rahteineen ~3-4ke luokkaan ku vähä tinkii. Ehkäpä ei kannata vanhaa edes aukaista tuohon hintaan.
Mietin kyllä itsekin tuota ässää, mutta pitäs vaimon mukaan luopua joko penarista tai jetasta ennenkö saa tommosen hommata projektiksi.
Leave a comment:
-
Noita uretaanisotkuja ei ihan helpolla (jos ollenkaan) saa pois. Vai onko olemassa jotain liuotinta jolla se lähtee, mutta penkit jää? :)
Leave a comment:
-
Itekki tuota ässää mietin, jos kerta muuten suht hyväkuntonen niin koneen korjauskaan ei älyttömiä maksa. Sais tämän mersun ässän laittaa maailmallle..
Leave a comment:
Leave a comment: