Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AVK tarjoaa..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • LauriJT
    vastasi
    Oisko ns puskurin runko takana. Siinä vaan on luultavasti tavallista autoa enemmän heebeliä kiinnitettynä.

    Leave a comment:


  • NiGeRi
    vastasi
    Mitähän tällä tarkoitetaan? "Korin alumiininen takapoikittaispalkki vaurioitunut palossa". Jos on joku runkopalkki voi olla aika vaikea saada enää hyvää. :D

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    No perhana, kaikkea sielläkin on. Mutta ei todellakaan edullisesti. On "lievää" ferrarilisää noissa pakosarjoissa, samanlaiset tekee melkein kuka tahansa kotona ;)

    Leave a comment:


  • Jumi
    vastasi
    F430 vakio äänenvaimennin on sellainen laatikko, tuo paikalla oleva taitaa olla joku viri.
    Nuo kiinnikkeet tuonne takapalkkiin(ei alkuperäiset) on ainakin tarpeeksi pitkillä pulteilla, monissa netin kuvissa siellä on välissä jouset jotka salliin lämpölaajenemisesta aiheutuvan liikkeen.

    Leave a comment:


  • jaolpi
    vastasi
    Joo, mutta täyttyykö tuo eka kriteeri (edullisesti) ;)

    Leave a comment:


  • hopsis
    vastasi
    Höpön pöpön :)

    http://www.ebay.com/itm/Factory-new-...37eee5&vxp=mtr

    http://www.ebay.com/itm/Fabspeed-Fer...e38a85&vxp=mtr

    http://www.ebay.co.uk/itm/FERRARI-F4...item19f3b7334f

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Nykyään AVK kertoo autoista paljon paremmin ja tarkemmin kuin ennen. Hyvä niin!

    Mahtaa olla edullinen korjata tuollainen Ferrari, varaosia tuskin löytyy eBaysta :)

    Leave a comment:


  • hauno
    vastasi
    Niin tuollahan lukee lisätiedoissa: "Vaurioiden tarkennuksia: - Pakoputkisto irronnut äänenvaimentimista ja aiheuttanut palon."

    Leave a comment:


  • Buuhiz-
    vastasi
    Niinhän siinä lukeekin että pakoputki irronnut ja siitä lähtenyt.

    Leave a comment:


  • T.Hell
    vastasi
    Katsoin kanssa että yhdessä kuvassa putken liitos irronnut, mistä on voinut hönkästä vähän kuumaa ja google kertoi että pakosarjoissa muutenkin tyyppivikaa murtumisen suhteen. Ihan romu siis... :D

    Leave a comment:


  • Matts
    vastasi
    Harkitsemisen arvoinen jos ei olisi tilat täynnä. Sisustus sopii tuohon autoon täydellisesti.
    Terollekin sopiva sisustus :)

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Vähän tullu lämpöstä pierua.
    https://www.avk.fi/Shop/Vehicle/Vehi...30-f1-scuderia
    Koneen sähköjä ym. varmaan palanut myös. Pakoputki mennyt poikki ja siitä ottanut lämpöjä?
    Viimeksi muokannut vV8m5; 29.4.2015, 10:27.

    Leave a comment:


  • hopsis
    vastasi
    Jos on autosta pätkää vielä kymppitonni jäljellä ja kaikki rahat on sen lyhentämisessä kiinni. Eihän se ensimmäinen auto olisi joka vakuutusyhtiölle on myyty.

    Arvostaisin kyllä että tutkisivat, vakuutukset kuitenkin sen verran kalliita.

    Leave a comment:


  • Ghido
    vastasi
    Uretaanihan tosissaan on kettumaista poistettavaa. Kuivuttuaan ei lähde kunnolla enää oikein mitenkään. Asetoni ja ksyleeni kai tuota liuottaa jonkun verran, molempi noista kyllä sisätiloille aika tuhoissa. Millaisia kustannuksia sitten tulee, jos vaihtaa noista uretaanimaalatuista palikoista näkyvimmät kokonaan pois? Yllättävän puhtaaksihan toi on jo saatu siihen alkutilanteeseen nähden.

    Kuinkas muuten, jos/kun kyseessä on selvästi vakuutuspetostapaus. Kai tuosta vakuutusyhtiö sentään aloittaa tutkimaan tapausta? Voiko laitteessa olla muutakin vikaa kuin konevaurio, tuntuu aika radikaalilta hommata koko laite lunastukseen "pelkän" konerempan takia?

    Leave a comment:


  • RS2
    vastasi
    https://www.avk.fi/Shop/Vehicle/Vehicle/437003 Onpa osattu upeet vanteet valita.

    Leave a comment:


  • repsa
    vastasi
    Emt. Provosoitumatta voin sanoa että ei tartteis ku toisesta luopua. Vaimon jetsonihan on AVK:lta pelastamani keulapusulaite, että ihan tuttu ostospaikka siinämielessä.

    Uretaanihan liukenee asetoniin, painoittaen sanaa _varovasti_ töpöttelemällä voisi saada jälkiä pienemmäksi, sitten loppuosiin / jälkiin lie helpoin kun ei koitakaan poistaa vaan maalaa osat uudelleen sopivilla pinnotteilla. Aikaa vaatii kyl melko paljon.

    Leave a comment:


  • jta
    vastasi
    Jos itsellä olis jetta ja bemari, niin pistäisin molemmat poistoon ja tuon ottaisin talliin.

    Leave a comment:


  • repsa
    vastasi
    Koneenhan sais ruottista varmaanki rahteineen ~3-4ke luokkaan ku vähä tinkii. Ehkäpä ei kannata vanhaa edes aukaista tuohon hintaan.
    Mietin kyllä itsekin tuota ässää, mutta pitäs vaimon mukaan luopua joko penarista tai jetasta ennenkö saa tommosen hommata projektiksi.

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Noita uretaanisotkuja ei ihan helpolla (jos ollenkaan) saa pois. Vai onko olemassa jotain liuotinta jolla se lähtee, mutta penkit jää? :)

    Leave a comment:


  • matiasq
    vastasi
    Itekki tuota ässää mietin, jos kerta muuten suht hyväkuntonen niin koneen korjauskaan ei älyttömiä maksa. Sais tämän mersun ässän laittaa maailmallle..

    Leave a comment:

Working...
X