Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AVK tarjoaa..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • vV8m5
    vastasi
    No voi pers... ei sille tuollaista loppua ajatellut. Vai vieläköhän tuosta parsittaisiin takapääkin kasaan, kun jo keula on kertaalleen?

    Leave a comment:


  • Killeri
    vastasi
    Wisan wanha S6:
    https://www.avk.fi/ajoneuvot/audi/a6...ro-s6-4-2e-4x4

    Leave a comment:


  • Killeri
    vastasi
    Kun lukee Audi 80,90 1987-1991. Ajattelin että kanta-auto varmasti ollut 90 sedan '87. Ja siitä tehty Cabrio. Ilmeisesti on aito Cabrio kun 2006 tuottu Suomeen.

    Leave a comment:


  • TDIq
    vastasi
    Kuvissa ainakin tyyppikilpi jossa valmistenumero sama kuin rekisterinumerolla, millä perusteella korinvaihto?

    Jos autoon onkin kori yms vaihdettu niin samat osat saa vaihtaa uudestaankin ilman prosenttien muutosta.

    Leave a comment:


  • Killeri
    vastasi
    Korinvaihtoi/prosenttihirviö se on. Yleensä niissä prosentit luokkaa 45-47. Miten käy kun myydään korjattavaksi?

    Leave a comment:


  • TDIq
    vastasi
    Näyttää kuvissa joltain keinonahalta, jälkikäteen verhoiltu?

    Kyllä on pitänyt taas tuhota kaikki kalliit komponentit, eihän tuosta saa kuin (viallisen) tekniikan.

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Nyt on tyylikkäät penkit :D

    https://www.avk.fi/ajoneuvot/audi/80...cabriolet-2300

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Ohjainlaitteet ja korkit kelpaavat? :D

    https://www.avk.fi/ajoneuvot/saab/9-...0tid-v6-vector

    Leave a comment:


  • LauriJT
    vastasi
    Tuon porschen oikominen näytti ihan hyvin tehdyltä. Ei paljon varmaan tarvinnut kittiä leipoa, kun oikoi pintapellin noin hartaudella. Se taka-aisan oikominen kuumalla oli vähän kyseenalainen, mutta jos ohjeet antaa tehdä noin niin mikäpä siinä. Ei tosin tainnut olla suurlujuusterästä kun jaksoi oieta noinkin lussulla puomilla.
    Viimeksi muokannut LauriJT; 17.5.2016, 09:37.

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Joo, ei siihen aina tarvita viimeisintä huutoa olevia työkaluja. Tietty ne auttaa kovasti, mutta tuollakin tavalla onnistuu jos osaa käyttää mielikuvitusta. Tietty jotain uusia suurlujuusteräksiä on vaikeampi oikoa ja uusissa autoissa on paljon tarkemmat säännöt korjausten suhteen. Mutta vanhempia voi korjata "helposti" noin.

    Leave a comment:


  • Jari74
    vastasi
    Näin videon kautta niin jälkihän näyttää hyvältä ja jos joku laittaa vanhan C4:n kuntoon laikkakoneella ja ruuvimeisselillä kolarin jälkeen niin ei voi muuta kuin peukuttaa =)

    Leave a comment:


  • hopsis
    vastasi
    Ei tuu, vaan tämän :)

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja vV8m5 Näytä viesti
    Tuosta pahasti rutatusta A8 langista:


    Saas nähdä kiertääkö auto itä-euroopan kautta takaisin Suomeen.
    Tämän ukon kautta varmaan tulee takaisin :D

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja elexter Näytä viesti
    Runkonumeroa on myös tallenettu eri ohjainlaitteiden muisteihin, joten kyllä näiden kanssa vähän saa puuhailla jos meinaa täysin vanhan historian kadottaa.
    Niin saa puuhailla, mutta normijamppa ne saa muutettua.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Tuosta pahasti rutatusta A8 langista:
    Veroton hinta 31935,48 €

    *Korkein tarjous: 36650,00 €

    Tuotteesta annettu tarjous on hyväksytty
    Saas nähdä kiertääkö auto itä-euroopan kautta takaisin Suomeen.

    Leave a comment:


  • elexter
    vastasi
    Ei taida riittää vain kilvistä poisto, vaan ymmärtääkseni verojen takaisinmaksu vaatii ihan oikeast auotn viemisen pois Suomesta.

    Purettavaksi merkittyjä autoja ei saa ostaa kuin viralliset purkaamot. Tuolla halutaan varmistaa, etät purettavien autojen romuosat kierrätetään asiallisesti.

    Leave a comment:


  • koirra
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
    Latvialaiset on muuten yksi isoimpia ostajia AVK-autoille.
    Niin.. eikös se ollut niin, että noista jonkun tietyn päivämäärän jälkeen verotetuista autoista sai autoveronkin takaisin jos ottaa auton pois Suomen kilvistä?!?

    Jos, niin sitenhän tuollaisesta voisi saada ok varaosia ihan järkihintaan. Vai onkos tässäkin joku erikoisjippo lunariin menneistä?!

    Leave a comment:


  • Paranormalix
    vastasi
    Tarjous noihin AVK:n hintoihin tulee olla vähintään puolet pyyntihinnasta, tuurillaan saattaa jopa saada silläkin... Alempia tarjouksia ei oteta huomioon.

    Leave a comment:


  • elexter
    vastasi
    Nykyautoissa itseasiassa alkaa olemaan vähän mallista riippuen runkonumeroa useammassakin paikassa. Osa näkyviä ja osa piilotettuja. Esim. Yhdessä puretussa 4F A6:ssa näkyi olevan runkonumero Oikeanpuoeln helmakotelon sisällä piilossa.

    Runkonumeroa on myös tallenettu eri ohjainlaitteiden muisteihin, joten kyllä näiden kanssa vähän saa puuhailla jos meinaa täysin vanhan historian kadottaa.

    Eikä noita pyyntihintoja kannata ihan hirveästi kummaksua. Hinta lähtee kyllä laskemaan kunnes sopiva ostaja löytyy. Tuossa autossa on kuitenkin vielä melko paljon kaikkea ehjää osaa, joten siitä saa purettunakin jonkin verran takaisin. Eli AVK:lle ei ole kovinkaan järkevää aloittaa hintaa kovin alhaalta, kun luultavasti tuokin auto haetaan melko nopeasti ulkomaille purettavaksi (tai sitten kasataan ehjäksi toisen sopivan aihion kanssa).

    Leave a comment:


  • Sebastian
    vastasi
    Jos miettii vaikka 2000-luvun audeja niin onko runkonumero rungossa monessakin kohdin?

    Mietin että montako neliösenttiä Latvian pojat joutuu vaihtaa autoihin.

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Latvialaiset on muuten yksi isoimpia ostajia AVK-autoille.

    Leave a comment:


  • Mike Beuf
    vastasi
    Eiköhän ton langin joku latvialainen naputtelis vielä kasaan ihan kivasti.

    Leave a comment:


  • LauriJT
    vastasi
    Kyllä tuon korjaamaan pystyy, mutta ei siinä mitään järkeä ole. Ei tuo takasuojakaan näyttäisi ihan älyttämän syvällä olevan. Osien hinta tekee itsessään tuosta järjetöntä, lisäksi tarvitaan tuon alumiinikorin paneelien vaihtoon laitteet.

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    AVK on nykyään alkanut kuvaamaan autojen viat paljon paremmin ja tarkemmin kuin ennen.

    Leave a comment:


  • NiGeRi
    vastasi
    Eikö tuo A8L ole aika tekemätön paikka. Vai? Ei taida nykyajan autoihin olla mikään yksinkertainen homma vaihtaa mitään korin osia, ainakaan niin että siitä tulisi lähekkään uudenveroinen...

    Leave a comment:


  • Sebastian
    vastasi
    Vastaavan Langin hinnat 100k€ ja viittä vaille paalauskuntoisesta pyydetään 46k€?

    Tuskin sitä maksetaan mutta paljonko tommosen niputtaminen leimakuntoon vaatisi?
    Onkos muissa "nyky-Audeissa" tuommoset keulakuulerit?

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Siitä vähän ajettu Lang.

    Leave a comment:


  • Killeri
    vastasi
    Varmasti peräkolaoitu ja etupala tuotu, ehkä Ruotsista.
    Nähnyt etupalan UrSista Mäntsälässä, leikattu yhtä siististi.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Jaa sielläkös se keula onkin :D
    https://i.ytimg.com/vi/L_PnD2ZOKSM/hqdefault.jpg

    Leave a comment:


  • mäkikärry
    vastasi
    Ei nyt suoraan avk, mutta mitäs tälle on mahtanut käydä?

    Leave a comment:

Working...
X