Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Spareto.ee nettikauppa virossa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Spareto.ee nettikauppa virossa

    Laitetaanpa tännekin tiedoksi kun tuosta on kovin vähän infoa saatavilla.

    Itse olen tuolta nyt 2 kertaa tilannut ja aivan ensiluokkaista toimintaa. Jos tavarassa lukee, että on hyllyssä, on se ollut kotiovellani parin päivän päästä.

    Paypal toimii hyvin ja palautuskin tuli testattua kun otin väärän osan, lähettivät uuden osan ja lähetti otti vanhan mukaansa, sovittiin että olematon 50e hyvitys hinnasta jää heille tuossa tapauksessa, olisivat myös suostuneet ottamaan asiakkaan kustannuksella vanhan heille ensiksi ja sitten lähettämään uuden, jolloin hyvittävät erotuksen.

    Eräs osa jossa oli saatavuus heti, oli loppu... muut tavarat lähtivät ja sen jälkeen tuli viestiä, että osa saapunut, saan sen ilman postikuluja jos tahdon vielä.

    Suosittelen...

    Ai niin, ja ne hinnat osiin mitä olen itse ottanut, kaksoismassaa, hehkuja, tiivisteitä, vesipumppua jne., alle saksan eli halvimmat osat mitä olen löytänyt.

    Itse tähän asti tilannut kaiken saksasta mutta alkanut hiertää reklamaatioasiat, saksalainen kuin ei vastaa englantiin englanniksi, vaan saksaksi ja hommat kestää... eli tuolta tavara aina jos vain mahdollista. AHW-shop muisti minua juuri maksumuistutus kirjeellä, jossa muistuttavat maksamaan varaosan jonka lähettivät korvaamaan heidän omaa lähetysmokaa.. eli osa joka on maksettu ja vanha palautettu heille, mutta eivät näköjään ole sitä mihinkään kirjanneet... ja tämä kaikki jo 5kk tilauksesta.

  • #2
    Tuolta itsekkin tilannut ja tyytyväinen olen ollut, tosin osa osista ei ollut hyllyssä eikä edes missään varastossa, kiltisti tilasivat tehtaalta suoran. Alv vähennyskin onnistuu,tosin sillon piti tehdä tilaus sähköpostin välityksellä. Hinnoista esim. mahlen männänrengas setti 15€, ei kannata alkaa itse tekemään.

    Comment


      #3
      Joo tuolta olen ostanut usein kanssa, palvelu ensiluokkaista. Tavarat tulee usein samalla viikolla kotiovelle ja jos jostain syystä tavara loppunut yms. palautus tulee välittömästi. Kerran varastosaldo petti, kysyi heti perään sopiiko lähettää se tuote perästä saman viikon lauantaina ilman rahtikuluja ja sieltähän se maanantaina tuli kotiin ilman rahtikuluja.

      Comment


      • #4
        Kokemukset kyseisestä likkeestä erittäin positiiviset. Hinnatkin on varsin kilpailukykyiset.

        Comment


        • #5
          Kerran tilannut ja hyvin toimi. Tavarat olivat sitä mitä pitikin ja saapuivat vajaassa parissa viikossa tilauksesta.

          Comment


          • #6
            Homma toimii!Paypalilla maksoin ja paketti oli viikon sisällä kotiovelle toimitettuna.

            Comment


            • #7
              Toimii tosiaan, halvat hinnat ja nopeat toimitukset osille jotka ovat varastossa.

              Comment


              • #8
                Minäkin kokeilin tuota. Tilauksen tein torstaina ja maanantaina ennen yhdeksää oli kamat räpylässä.

                Jostain syystä jokainen osaboksi oli avattu.

                Postikulutkaan ei aivan kohtuuttomat ole, 17e maksaa kuljetus.

                Comment


                  #9
                  Minäkin kokeilin tätä. Tilasin 24.11.13 Kamat sain 27.01.14.

                  Comment


                    #10
                    Sama täällä, maanantaina tilaus sisään, torstaina kamat käsissä. Ei valittamista.

                    Comment


                    • #11
                      Useampaan otteeseen tilannut tuolta tavaraa, ei valittamista.

                      Comment


                      • #12
                        Tilasin takajarrusatulan jossa oli toimitusaika-kentässä 4 viikkoa, kesti n. viikon ja peruivat kaupat ja palauttivat rahat, ilmeisesti sitä satulaa ei ollut tulossa. Oli liian edullinen ollakseenkin totta. Siis homma pelaa :)
                        Viimeksi muokannut Icharus; 16.3.2014, 21:30.

                        Comment


                        • #13
                          Ole tyytyväinen että myyjä ilmoitti omasta puolestaan ettei toimitus ole mahdollinen peruen kaupat ja palauttaen rahat.. Minusta ei mikään huolen aihe.

                          Kyllä tuolta kaikkea on saanut sopivalla hinnalla ja 99% kaikkea on ollut saatavilla.

                          Comment


                            #14
                            Joo sen muutaman kerran kun olen tilannut usean viikon toimitusajalla olevaa ja sitä ei jostain syystä saa enää, niin ihan itse myyjä ottanut yhteyttä, että perutaanko tilaus vai otatko vastaavan x-tuotteen.

                            Tuo on erittäin hieno juttu, kun yleensä nettikaupat ei paljoa ilmoittele mitään tuossa tilanteessa ja rahoja saa itse periä takas.

                            Tuolta tosiaan tulee heti fyrkat takas ja kysyvät sitä jopa itse. Samoin olen muutaman kerran tehnyt virheellisen ostoslistan ja toki maksanut sen heti. Tuon huomattuaan, olen ottanut yhteyttä ja kertonut oikean osalistan, niin rahat on takaisin yleensä päivän sisällä.

                            Harvinaisen asiakaslähtöinen nettikauppa.

                            Comment


                              #15
                              Olen tosi tyytyväinen kyseisen kaupan toimintaan. Jarruosia tuli tilailtua muutamisen viikkoa sitten. Haluamani satuloita eivät pystyneet toimittamaan, mutta ottivat kuitenkin yhteyttä asian tiimoilta eri vaihtoehtoineen.

                              Lyhyesti kiteytettynä: Nopeaa ja luotettavaa kaupantekoa lyhyillä toimitusajoilla, kannatan ja tulen myös jatkossakin käyttämään kyseistä nettikauppaa.

                              Comment


                                #16
                                Saavat myös yhtä edukkaasti tuotteita joita ei löydy kaupan listoilta. Viime kesänä ostin ässään tuolta pannukakun vaikka koko osaa ei kaupassa olekaan. Kysyin sähköpostitse varaosanumerolla ja puolen tunnin päästä oli saatavuus ja hinta selvillä.

                                Comment


                                • #17
                                  Tilasin muutama viikko sitten levyt ja palat joka nurkkaan. Torstaina tilasin ja seuraavan viikon torstaina tuli, tosin niissä luki, että lähetys 4 päivän päästä. No yhdessä etupalassa oli sanomista, joku moka tehtaalla. Laitoin mailia ja liitteenä kuvat torstai iltana. Viestiin tuli vastaus nopeasti ja saatiin sovittua miten toimitaan. Seuraavan viikon tiistaina oli jo uudet palat kourassa. Asiallista ja nopeaa toimintaa.

                                  Comment


                                    #18
                                    Spareto pelasi omallakin kohdalla paremmin kuin hyvin! Tilasin hieman erikoisen tiivistesarjan, jolle Spareto kuten myös ko. tuotteen suomen maahantuoja lupasi neljän viikon toimitusajan.
                                    Toimitus tapahtui viikossa tilauksen tekemisestä. Puoleen hintaan vs. kotimainen.

                                    Comment


                                      #19
                                      Joskus se toimii noinkin päin. Minulle on käynyt niinkin, että neljän viikon jälkeen tuli ilmoitus ettei tavaraa ole toimittajalta tullut ja kysymys, että odotanko vai palautetaanko rahat. No odotetaan. Sama juttu uudelleen neljän viikon odotuksen jälkeen ja silloin rahat tuli samantien takaisin kun ilmoitin, että antaa olla. Ei valittamista asiakaspalvelun laadussa.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Kehuja tulee täältäkin kaupalle.
                                        NG:n bensanpaineenvaraaja tupsahti tänään lähetin mukana kotiin.
                                        Toimituksen piti kestää 4+ viikkoa, tuli kuitenkin jo kahdessa.
                                        Hintakin oli ihan sopiva 71 €.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Ylistykset jatkuu...

                                          Urssiin pommi. 177€ ja toimitus tuli kahdessa viikossa maksimi neljän sijaan. Eli hyvin toimi!

                                          Comment


                                            #22
                                            Minä tilasin yli kk sitten pommin, eikä ole vielä kuulunut mitään

                                            Comment


                                              #23
                                              Ensimmäistä kertaa itelläkin pahaa sanottavaa Sparetosta.
                                              • 14.2. tilasin parinsadan euron tilauksen jossa lähes kaikki tavara oli 4 viikon toimitusajalla. Sen tiedostaen tein tilauksen ja jäin odottamaan.
                                              • 17.3. kysyin sähköpostilla tilauksen tilanteesta.
                                              • 17.3. tuli vastaus että kaikki paitsi yksi artikkeli on heillä, pitäisi saapua vielä saman viikon aikana. Jäätiin odottamaan.
                                              • 28.3. kysyin taas sähköpostilla tilauksen perään.
                                              • 28.3. vastattiin että edelleen se yksi tavara puuttuu. Kysyttiin sopiiko jos toimittavat heti ne tavarat jotka varastosta löytyy ja ilman eri kustannuksia jälkitoimituksena puuttuvan osan kun se saapuu. Tähän suostuin. Minkäänlaista kuittausta ei kuitenkaan tullut.
                                              • 7.4. kyselin taas jo hieman tiukempaan sävyyn tilauksen perään, ei vastausta.
                                              • 11.4. kysyin jo tosissani ja huomautin perään että olen tottunut huomattavasti parempaan palvelun tasoon heidän kanssaan asioidessani.


                                              Jäädään seurailemaan, sähköpostiin on aina aiemmin vastattu hyvin nopeasti, yleensä noin tunnin sisällä. Nyt on joku tökännyt.

                                              Comment


                                                #24
                                                Vastaus tuli alle puolen tunnin:

                                                Hello Mikko,

                                                We are very sorry for delay with shipping of your order and poor communication.

                                                This is our fault and we will try to improve our e-mails and order´s monitoring system. We will do our best to keep our customer and technical services on high level.

                                                Regarding your order. It will be shipped today without missing part form FEBI. We will proceed with partly refund for this item via PayPal system. Because FEBI can not confirm us the precise delivery date of it. In case it will be available again, I will let you know.

                                                We apologize for the inconvenience this issue has caused you and appreciate your patience and understanding.

                                                Youth sincerely,
                                                Andrei Zabello
                                                Customer Service
                                                Spareto OÜ
                                                Pari minuuttia tämän jälkeen tuli vahvistus lähetyksestä sähköpostiin. Ihan asiallisesti hoidettu lopulta.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Onko moni tilannut tuolta lambdoja? Tuli tilattua tuolta pari kipaletta boschilaisia (0 258 006 287), ja yhteishinta rahteineen alle satasen, joten oikein edukasta mielestäni. Eli tuleeko sieltä just mitä pitäisikin?

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Lambdaa en ole tilannut mutta kaikkea muuta vissiin 2-3000 eurolla reilun vuoden aikana. Aina ollut kaikki just oikein.

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Taisi olla spareton sivuilla väärä hinta (liian halpa) tai jotain muuta feelua noissa mun tilaamissa lambdoissa, koska nyt oli tullut ilmoitus, että tilaus on peruutettu. Laitoin kyselyä takaisin että miksi, mutta melkeinpä tuo hinta saattaa olla se todellinen syy.

                                                      Onko muilla tullut rahat nopeasti takaisin, jos on tullut peruutuksia? Vähän kyllä harmittaa, mutta hinta oli kyllä hieman "liian hyvä ollakseen totta"...

                                                      E: Ei se syy peruuntumiseen kai hinnassa ollutkaan, vaan että boschilta ei enää saa tuolla numerolla (0 258 006 287) antureita. Korvaava tuote olisi kuulemma (onko oikeasti??) 0 258 010 073.
                                                      Viimeksi muokannut T.Hell; 2.6.2014, 14:27. Perustelu: Korjauksia / päivitystä

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Asiakaspalvelun ainakin osaavat.

                                                        Viimeisimmän tilauksen jälkeen oli tilausvahvistuksessa linkki johonkin asiakaspalautekyselyyn. Vapaamuotoiseen kenttään laitoin viestiksi että olisi nättiä jos voisi perustaa asiakastilin josta näkisi oman ostohistoriansa.

                                                        Meni muutama tunti niin oli tullut vastaus jossa kerrottiin tämän olevan jo mahdollista, pyysi ilmoittamaan kun olen perustanut tilin jotta saavat jälkikäteen käsipelin lisättyä minun aiemmat ostokseni näkymään tilillä. Tämä palvelu tuli täysin pyytämättä ja ilmaiseksi. Kuinka moni kotimainen kauppias tekisi samalla tavalla? En minä ainakaan.

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Juurikin tämä minkä hopsis viimeisessä virkkeessä toi esille, on vikana suomalaisessa palvelutasossa.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Tilasin kesällä B6 1.9tdiq etuvetarit. Toinen oli oikeanlainen ja toinen vääränlainen. Oma syy oli tuo väärän tilaaminen. Sovittiin kaupan kanssa, että lähetän väärän osan takaisin Itellan pakettiautomaatilla. Asiaa selvittelin ja tulin siihen lopputulokseen, etten saa alkuperäistä pakettia mahtumaan automaatin lokeroon. Muokkasin pakettia niin, että se meni lokeroon. Lähetys lähti Tallinnaan ja seurantakoodin mukaan lepäsi sikäläisessä pakettilokerossa ainakin viikon. Noin kuukauteen ei mitään kuulunut ja aloin kyselemään että missä luvattu hyvitys viipyy.

                                                            25.8 kysyin missä hyvitys viipyy,
                                                            26.8 VASTAUS
                                                            Hi Anssi,

                                                            Usually, it takes up to 14 days to handle returned goods. We please you for a patience.

                                                            Thank you in advance.
                                                            7.9 kysyin uudestaan hieman tuohtuneena missä hyvitys viipyy
                                                            8.9 VASTAUS
                                                            Dear Anssi,

                                                            We are sorry for delay with refund. The problem is that you have used tape that have damaged the exterior look of the package. Also genuine manufacturer´s sticker with logo and part number was damaged.

                                                            According to this fact we need some time to clarify this issue with manufacturer.

                                                            We promised, that will do our best to solve this problem as soon as possible. We appreciate your patience and understanding.
                                                            26.9 Kysyin taas ja mainitsin, että pitäneekö tässä ottaa yhteys poliisiin kun ei rahoja näy. Tämä jälkeen ei ole kuulunut mitään.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X