Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Spareto.ee nettikauppa virossa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Edelliseen viestiin jatkoa. Maanantaina tuli sähköpostiin vastaus jossa kiittivät kun ilmoitin virheestä heidän tuotelistauksessaan ja pyysivät ilmoittamaan ajan ja paikan josta kuriiri voi noukkia palaututettavat tavarat. Tiistaina aamulla pakkasin osat laatikkoon ja torstaina DPD kuski haki aamulla yhdeksältä tästä työpaikalta paketin. Hetki sitten tuli Paypalilta viesti että Sparetolta on tullut maksusuoritus.

    Kerrassaan esimerkillistä toimintaa. Palautus ei maksanut asiakkaalle mitään, tavaroita ei tarvinnut itse rontata postiin vaan kuriiri haki paketin asiakkaalle sopivasta osoitteesta ja sopivana aikana. Yhteydenpito oli mutkatonta ja nopeaa.

    Laskin ostohistoriaa selaamalla että olen tuolta tilannut reilun kahden vuoden aikana 4969€ arvosta osia. Siihen peilaten ei tunnu pahalta että nyt tuli ensimmäisen kerran jotain väärin.

    Comment


      #62
      Taas jatkuu. Tilasin anopin Nissaniin jarrulevyt ja -palat. Palat osoittautuivat asennusvaiheessa väärän mallisiksi. Osat oli valittu käyttäen Spareton rekisteritunnuksella toimivaa hakua.

      Ilmoitin tuossa tunti sitten että heidän hakunsa tarjoaa vääriä osia ja pyysin noutoa palautettaville osille. Samaan viestiin laitoin tiedon että tarvitsisin edelleen jarrupalat autoon ja kerroin oikean palan mallin. Sanoin myös että jos teen uuden tilauksen paloista niin rahtikulujen osuus käytännössä tuplaa tavaran arvon. Hetki sitten tuli viesti jossa ilmoittivat lähettävänsä välittömästi veloituksetta uudet palat ja kuriiri noutaa vanhat pois.

      Comment


        #63
        Siihen hakuun ei kannata luottaa yhtään.

        PD-moottoriseen Passattiin ei tarjoa muuta kuin jakajapumpullisen osia.

        Comment


        • #64
          Tilasin perjantaina venakopan tiivisteet kyseisestä firmasta ja nyt soitti dpd:n mies ovikelloa paketin kera. Sanoisin että nopeeta on toiminta.

          Comment


          • #65
            Tuli kans vajaan tonnin setti tilattua, vauhtipyörää, kytkintä, jakopäätä ja suodattimia. Torstaina tilailin ja tänään tuli kotiin. Suht nopeeta toimintaa kyllä. Ja aika paljon suomen hintoja halvemmalla.

            Comment


            • #66
              Onko tuo spareto.fi sama pulju? Ja onko noilla osilla oikeasti noin pitkät toimitusajat, että 28 päivää suurimmalla osalla?

              EDIT: On se näköjään samaa puljua...

              Comment


                #67
                On siellä paljon osia mitkä tulee muutamassa päivässä.

                Comment


                  #68
                  Joo yleensä valitsen ne heti saatavat osat ja ne tulee todella nopeasti perille.

                  Comment


                  • #69
                    Tuo on kyllä näiden audien kans hankalaa, että noita osavaihtoehtoja on miljoona. Eihän esimerkiksi noista jarrulevyistä ja paloista ota susikaan selvää, että mitä sieltä pitäis tilata. Oliko näille nyt sellaista nettisivua/softaa, että saa jollakin alustanumerolla osanumerot? Tai no varmaan marmorilla on, mutta näin niinku kuluttajakäyttöön. Noita boschin lambdojakin tulee ties kuinka monta...onko noissa nyt vaan erona tuo johdon pituus?

                    Comment


                      #70
                      Tuolla varmaan pääset alkuun: http://www.partsbase.org/audi/eu/

                      Comment


                      • #71
                        Muutaman kerran olen tilannut, kaasuläppä oli hyllyssä ja tuli 3pv:ssä. Hintakin oli suoraan sanoen sopiva.
                        Toisessa tilauksessa oli alkuperäinen imusarja, ei ollut hyllyssä, mutta sanoin että asialla olisi kiire, niin päivittivät paketin DHLläksi ilmaiseksi ja kesti 4pv.
                        Loistavaa asiakaspalvelua vastauksista toimitukseen.
                        * * * * *

                        Comment


                        • #72
                          Miten olette ottaneet yhteyttä palautusten suhteen. Minulle tuli TAAS väärä vetonivel ja sunnuntaina 4.10 olen siitä reklamoinut ja kysynyt palautuksesta sähköpostilla. Kun mitään ei kuulunut laitoin torstaina vastauksena Sparetolta tulleeseen tilausilmitukseen, että haluan palauttaa tuotteen. Mitään ei ole kuulunut. Eniten ehkä harmittaa se, että edelleen autossa on rikkinäinen osa ja sillä ajetaan päivittäin.

                          Comment


                            #73
                            Ei kannata sähköpostiohjelmasta suoraan painaa "vastaa"-nappia niihin Sparetolta tulleisiin sähköpostiviesteihin. Jostain syystä ne ei mene perille. Sitten kun lähetät uuden viestin (oliko se nyt info@spareto.com tjms) niin vastaus tulee joka kerta puolessa tunnissa.

                            Comment


                            • #74
                              Mutta miten se into vastata reklamaation jälkeen häviää aivan täysin? Kirjoitin sen ensimmäisen viestin kuitenki samaan keskusteluketjuun johon Andrei minulle kertoi oikean osanumeron tuolle nivelelle jonka tilasin. En ole kuulemma ainut jolle vastataan vaihtelevasti

                              Comment


                                #75
                                En osaa sanoa mutta itsekin omakohtaisesti pari-kolme kertaa todennut että olemassaolevaan viestiin vastaamalla ei tule mitään kaikua.

                                Comment


                                • #76
                                  Sain lopulta yhteyden Andreihin ja hän hoiti kuriirin hakemaan osan. Jätin sen samassa paketissa oven eteen johon sen oli kuriiri nätisti jättänyt tuodessaan. Meni pari päivää ja paketti oli kadonnut. Rahat on vaan taas saamatta takaisin. Edellisen kerran vetoakselin kanssa sain odotella pari kuukautta. Kumma kun hirveän hyvä palvelu osia ostaessa, mutta palautusten kanssa lähentelee kotimaista palveluastetta

                                  Comment


                                  • #77
                                    Olivat palauttaneet rahat. Harmillisesti oli vain jäänyt palauttamatta minun maksamani toimituskulut. Sain takaisin siis vain pelkän osan hinnan. Osa on tilattu heidän oman ohjeen mukaan ja muka passelina heidän omaan vetoakseliin. No eihän se siihen passannut, kuten ei ne kaksi muutakaan. Pistin kuitenkin postia, että mielestäni ei ole minun virhe ja minun maksettava siitä, että kokeilen osaa minkä he itse minulle tarjoavat. Saa nähdä miten käy

                                    Comment


                                    • #78
                                      Olen tässä etsinyt S8 imusarjantiivisteitä ja Sparetolla näyttää olevan suht kilpailukykyinen hinta niille kun vajaat 12€ ovat kappaleelta.
                                      Victor Reinz on valmistaja.
                                      Samoja tiivisteitä löytyy eri nettisivuilta 20€ sekä 32€.
                                      Marmorilta kun kysyin niin hinta oli 87€ per kpl.
                                      Vielä kun löytäisi jostain edukkaan huohotinletkun. Tuppaavat olemaan hinnoissaan.

                                      Comment


                                        #79
                                        Odotas kun pääset saman koneen kannenpultteihin... Sparetolla 0.67€/kappale, marmorilla noin 11€/kpl.

                                        Huohotinletkuja ei juuri saa tarvikkeena, niissä ei auta kuin koittaa etsiä ehjä käytetty tai sitten vaan rykäisee sen alkuperäisen. Joskus voi hyvällä tuurilla saada metritavarasta, yleensä ei.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Itse kesällä rakensin koneen,alustan puslat ja jarrut uudelleen tuohon harrastelaitteeseen (Golf GTi G60), hintaerot alkoi olemaan sen verran törkeitä paikalliseen varaosaputkaan ja kotimaiseen perheyritykseen että ei jäänyt muita vaihtoehtoja kuin Spareto. Yksittäisillä osilla kun alkaa olemaan hintaeroa 40-90% ja Sparetolta vielä saa yleensä "merkkivaraosan" vs. nevöhöördmerkki varaosaputkasta.

                                          Joitain hintoja mitä jäi mieleen kun kävin pahoittaa mieleni paikallisella tiskillä/perheyrityksessä:
                                          laatikon perän stefat 2,40/kpl vs. mätänet 14,90/kpl
                                          vetarin kumi tarpeineen 3€ vs 15€
                                          vetonivelen hinta oli kolmasosan suomen hinnoista.

                                          Säästöä varmasti tuli 56-60% ellei enemmänkin, jossain mulla on koneella tarkat osalistat johon olen tehnyt myös hintavertailuakin.

                                          Aina tuli kaikki osat mitä tilasin, toimitus 3 päivässä. Ei autojen liikkeelläpito enää ainakaan osien hinnasta jää kiinni.

                                          Ai niin, emännän autoon tuli molemmat takaiskarit kuluineen halvemmalla kuin ois saanut Motonetistä yhden iskarin. Ja sitten joku vielä ihmettelee miksi ei osteta Suomesta...

                                          Comment


                                            #81
                                            Mulle tuli info@ osoitteesta vastaus samana päivänä. Tosin kyseessä oli pantillisten osien pantin palautus. Rahoja ei vielä ole tullut.

                                            Comment


                                              #82
                                              Kokeilin nyt itsekkin ekaa kertaa kyseistä varaosakauppaa... Eilen illalla tilausta tehdessäni tuli hiukan sekoiltua jarrupalojen kanssa ja tilasin vahingossa yhden ylimääräisen paketin. Tuota en itse huomannut, mutta äsken juuri Sparetolta soitti joku suomea ja eestiä hieman sekaisin puhuva kaveri ja kysyi onko tilaus varmasti oikein. No, ei ollut ja hän lupasi korjata asian. Alle 2 minuuttia tuosta menin sitten sähköpostin tsekkaamaan ja siellä oli jo tieto hyvityksestäkin. Eli asiakaspalvelu ainakin tuntuisi pelaavan mainiosti ensimmäisten kokemusten perusteella.

                                              Hintaakaan en pahana pysty pitämään... halvemmaksi tuli kokonaisuutena ihan merkki osilla kuin mitä olisi kuuluisasta Suomalaisesta perheyrityksestä saanut merkittömänä. Varmaan se lähes 50% säästi jos vertaa varaosaliikkeiden merkkituotteiden hintoihin.

                                              Ja näin sitten paketti toimitettiin kotiovelle. Tilattiin torstaina 19.11 ja paketti saapui keskiviikkona 25.11 elikkän päivän vajaa viikko meni ja kun vielä palvelukin oli hyvää niin suosittelen.
                                              Viimeksi muokannut Ronde79; 25.11.2015, 20:04. Perustelu: Paketin saapumisen lisäys

                                              Comment


                                                #83
                                                No en nyt tiiä kans. Tilasin eilen päivällä pienen nyssäkän osia, tänään soitteli yksi tuttu että onko jotain tilattavaa kun pitäisi yksi syyläri saada ja voisi rahtikuluja hiukan jakaa jos sattumalta on samaan aikaan tilattavaa.

                                                Laitoin Sparetolle pari tuntia sitten viestiä että onko tilaukselle mahdollista lisätä vielä tavaraa. Ei onnistunut kun paketti oli jo pakattu ja noudettu. Andrei oli tästä niin valtavan pahoillaan että lupasi lähettää syylärin erillisenä lähetyksenä jossa rahtikulut puoleen hintaan.

                                                Kukaan ei ollut tehnyt missään vaiheessa virhettä, jos aasiakas haluaa lisätä tavaraa olemassaolevalle tilaukselle (jonka ovat vieläpä varsin nopeasti saaneet lähtemään) niin tottakai myyjän pitää olla pahoillaan ja antaa seuraavan tilauksen rahdeista alennusta :)

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Mitä ne postikulut tuolta tapaa olla?

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    15-20€ pääsääntöisesti. Almeran kokonainen pakoputkisto esim. kotipihaan toimitettuna 17€. Joku kerta tilasin 100Ah akun ja jotain jarruosia, lähetyksen paino yli 40kg, siinä oli vissiin 20€. Ja tosiaan DPD pakettiraketti tuo ainakin täälläpäin kotiin asti.

                                                    Comment


                                                      #86
                                                      Ok, no ei pahat ollenkaan. Ei kannata mitään kimppaakaan järjestellä.

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Ensimmäinen tilaus Volvo osia saapui alle viikossa ja kaikki oli mitä pitikin. Toki valkkasin siihen osat jotka oli merkitty päivän sisään saatavilla oleviksi. Motonetin hintoihin verrattuna tuli n. 50% edullisemmaksi, ja ihan laatumerkkejäkin. Toista tilausta nyt odotellessa, pelkkiä "Audi" osia ja tuli kyllä semmonen sekaläjä et jännä nähä miten menee..? Osassa oli 4 viikkoa toimitusajaksi merkitty. Ihan kätevät noi sivutkin kaikessa yksinkertaisuudessaan ku näkee mitkä osat ovat ns. ok ja mitä vielä odotellaan. Niin ja 18e on rahti.

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Itse kun tilasin V8:n moniurahihnan ja siihen kuuluvat hilkkeet, niin siinäkin listassa kiristimen toimitusaika oli 4 viikkoa, ja muissa tyyliin muutama vuorokausi. Mietin jo että olisiko tuosta pitänyt erikseen sopia että lähettävät kaikki osat sitten kun tuo kiristinkin, mutta n. viikossa tuli kaikki. En tiedä sitten mistä ne tuon kiristimen saikin niin nopeasti, mutta oikein positiivinen asia oli.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Laitoinpa tulemaan takajarrut, öljyt ja suodattimen. 30-40e halvemmalla pääsi verrattuna mätänetin hintoihin ja kotia asti ilmeisesti toimittavat DPD:llä(?).

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              Onhan tuo spareto kyllä selkeästi edullisin paikka mistä olen osia löytänyt. Rexbo.eu myös toinen paikka missä edulliset hinnat välillä yllättää. Sparetosta ainoastaan pelkkää hyvää jo parin vuoden ajan! Kotiovelle asti tuovat.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X