Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nakte eli netti-etka
Collapse
X
-
Vanhat versiot pitää sisällään paljon käytöstä poistettuja osanumeroita mitä ei uudemmissa ole. Vanhojen autojen kunnostajille vanhempi on parempi tässä kohtaa.
-
ETKA 6:lla ei tee nykyään juuri yhtään mitään koska uusia päivityksiä siihen ei ole saanut asennettua enää pitkään pitkään aikaan. Toki jos haluaa ehdottomasti tietää/katsella mitä varaosa X maksoi vuonna 2012 laakkosella niin...
Leave a comment:
-
ETKA 6.0
Moro!
Olisiko jollakin antaa tietoa mistä löytäisin ETKA 6.0 ohjelman.
Itsellä oli yksi poltettu cd missä ohjelma oli mutta en saa sitä enään koneelle laitettua.
Leave a comment:
-
8E-6-233 001
Leave a comment:
-
Pullan selvitys oikein. Juoksevanumero on vuosimalleittain ja vuosimallitunnisteessa on myös kirjaimilla merkitty kun 0-9 ei riitä. Viivojrm kohdalla on muuta tietoa ja ei merkitystä tässä tapauksessa.
Leave a comment:
-
Näin epäilinkin, mutta eräs varaosakauppias oli erimieltä ja väitti viimeisten kuuden numeron olevan "määräävä". Eli noilla viivoilla ei ole merkitystä. Esimerkki tapauksessahan noita 6 viimeistä ei edes tarvitse katsoa koska jo 7:sta selviää että jälkimmäinen on oikea.
Kiitos Jerelle!Viimeksi muokannut dr_ink; 19.8.2013, 19:24.
Leave a comment:
-
Guest repliedJälkimmäiseen. Tässä tapauksessa viivat tarkoittaa E;n jälkeistä seiskaa ja seiskan jälkeistä A;ta. Rajauksessa tuo kutonen on vuosimallin kertova numero ja sitten perään juoksevanumero.
Leave a comment:
-
Yksi tyhmä kysymys etkasta ylipäätään...
Jos osalla on annettu rajauksena esim.
->8E-6-233000 (saakka)
tai
8E-6-233 001-> (Eteenpäin)
Niin kumpaan lokeroon kuuluu auto alustanumerolla ***8E77A086123
Tarkoittaako noi "-" mitä merkkiä tahansa ja vain nuo 6 viimeistä sanelee kumpi vai onko tuolla viivojen välissä olevalla merkillä väliä?
Leave a comment:
-
On kyllä loistava tuo CarProg2. Voipi unohtaa VagCatin työkoneella :) Täältä myös kiitos.
Leave a comment:
-
Loistavaa, Vagcat on vähän vajaa, tuolta löytyi heti esim. nokka-akselien laakepukkien pultit. Kiitän.
Leave a comment:
-
Kiitokset tuosta CarProg2:sta. Tuli tarpeeseen, olettaen että siellä olevat tiedot pitävät paikkansa.
Leave a comment:
-
Tämmöinen tuli bongattua tuolta vagarenan puolelta....
http://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php
--> Welcome -> Free Services -> CarProg2
Leave a comment:
-
tältä sivulta löytyy myös kohta missä saa valita kielen. Löytyy myös suomi, niin helpottaa kummasti etsimisiä :) http://autopartmaster.com/en/
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiLaillisesti ei mistään :( !!Viimeksi muokannut Killeri; 1.4.2024, 01:35.
Leave a comment:
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestipannaani: näyttää olevan 8E0863727A hinta about 20 cent.
Marmorilta kysyt vaan..
Leave a comment:
-
pannaani: näyttää olevan 8E0863727A hinta about 20 cent.
Marmorilta kysyt vaan..
Leave a comment:
-
Kenelläkään ideaa konepellissä olevan verhoilun mustista muovisista "kiinnitysnastoista"? Mun tapauksessa yksi tai useampi sellainen on kadoksissa ja sen vuoksi kangas vähän riippuu liian alhaalla, ottaen hieman kiinni moottorin pintaan asti (jättäen siihen myös vähän hölmön jäljen). Liekö osa pysynyt samanlaisena eri malleissa vai onkohan jopa malli-/vuosikohtainen?
Leave a comment:
-
Osaisko joku kattoa albumista saako -04 B6 avantiin erikseen takaluukun verhoiluun sitä varoituskolmioluukun kiinnitysruuvia? Ei oo ku reikä jäljellä ja luukku retajaa nyt aina auki. Itte en oikein kuvasta hahmottanu.
Leave a comment:
-
Audi A6:essa oli takauukun varoituskolmioluukun lukko oli pikalukituksella kun juuri vahdoin vm.2002.
Eli tarvi vain karkipihdit joilla ouristettiin kiinnokettä. lukko myytiin erikseen.
Leave a comment:
-
Osaisko joku kattoa albumista saako -04 B6 avantiin erikseen takaluukun verhoiluun sitä varoituskolmioluukun kiinnitysruuvia? Ei oo ku reikä jäljellä ja luukku retajaa nyt aina auki. Itte en oikein kuvasta hahmottanu.
Leave a comment:
Leave a comment: