Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät TV-sarja
Collapse
X
-
Nyt rupee kuullostamaan oikeesti hyvältä. Saapa nähdä kuinka onnistuu, mutta lähtökohta näyttäis todella hyvältä verrattuna aikaisempiin kausiin.
Comment
-
Hakuaikaa on näköjään jatkettu 25.5.2012 saakka: http://www.autotoday.fi/page.php?pag...s_id=201204070
Comment
-
-
Kesällä heinäkuus kuvattu. 12 autoa fb sivuilta laskin. Jotai 400 ehkä oli voimaa. Oli kiire saada auto nippuun, kun se kone leipo just ennen ratakuvauksia. Kolmelta yöllä oltiin hotellis Loimaalla ja radalle klo 7. Edellis päivänä tultiin gatebilistä, kun oli inserttikuvaus=jätkä väsyksis siis koko shown :)
Comment
-
Kuvan kottikärrin renkailla veikkaan että pitoja löytyy...Jakso 6. Tuomas Kuurne, 26, (ti 16.4. klo 21.00)
Tämän päivän jaksosta ei voimaa puutu kun Mika Salon haastaa kisaan Tuomas Kuurne 1000 heppaisella bemarilla.
AUTON MERKKI, MALLI JA VUOSIMALLI:
BMW E30 M3/M5 Turbo Evolution
TEKNISET TIEDOT:
Teho 972 Hv/ 1.2 bar, 1190 Hv/ 2 bar
Vääntö 1220 Nm
Huippunopeus 330 km/h
Kiihtyvyys (0-100) 2,3 s
Comment
-
Voin uskoa. Kiihtyvyys varmaan teoreettisesti laskettu. Joskus siipi-lehdessä oli samankaltainen mörkömoottori E30, jossa toli tehoa omistajan mukaan +1000hv. Mut penkissä ei ikinä oltu saatu niin paljoa, ku ei pito riittänyt, ei penkissä eikä tiellä. Joten ainoa tapa saada tuottamaan yli 1000hv ois laittaa moottori penkkkiin. Eli käytännössä se ei ikinä tuota niin paljoa tehoa:) Varmaan liimaradalla ja renkailla mahdollista hyödyntää koko reserviä. Tai maililla. Radalla vaan hidaste.Oli samana päivänä, voin kertoa...
Comment
-
Kaikki osallistujat
http://www.facebook.com/media/set/?s...5001514&type=1
Ihmettelin kun mm. tuota pikkufiudea ei ollut tuossa toisessa linkissä. Mielenkiinnolla odotan miten on tälle kaudelle ohjelma kehittynyt. Rata varmasti sopii paremmin "katuautoille" kun ei mikroautosyheröä tarvi kiertää.
Comment
-
meinasitko tätä e30?
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=NQZ7hEzwAzA&list=UUW90A3k6qxAH5EDE4dI4jBA& index=1[/ame]
Tuo mukana ollut musta bemari tais olla ihan kiihdyttelyä silmälläpitäen tehty. Autossa oli suurin näkemäni turbo ikinä :)
Ja kyllä tuotanto ottanut jotain palautetta tosissaan, kun kalustoksi on vähän fiksumpaa vehjettä valittu mukaan, eikä niitä vitsejä. Mikä hauskuus on edes katsoa kun Mika ajaa 10m ja ja tuumaa et joo..tämmönen. Tai enhän minä itsekään tiedä mitä mieltä se tuosta omasta ruoskastakaan oli.
Ratakin on parempi, Ahvenistolle en ois uskaltanut lähteä mukaan.
Ihan vitsillä ilmottauduin, niinkuin varmaan kaikki sanoo, mut ihan lepponen kokemus kaikenkaikkiaan. Eikä se Mikakaan niin jäykkä ollut miltä näyttää. Vitsiniekka. Kaikki kuvaukset tosin otettiin kerralla purkkiin, että mitään ei korjattu tai otettu uusiks. Jännitys varmaan näkyy ja kuuluu. Kauhulla odotan tota omaa jaksoa..
Comment
-
Tätä en jaksa ymmärtää. Mimmosista rahoista mahtaa olla kiinni, ettei tuota voisi tehdä muutamalla otolla? Taatusti tulis luontevampaa olemista ja katsottavampaa materiaalia. Siihen vain jää helposti semmonen amatöörileima, kun sutastaan vaan kerralla...Kaikki kuvaukset tosin otettiin kerralla purkkiin, että mitään ei korjattu tai otettu uusiks. Jännitys varmaan näkyy ja kuuluu. Kauhulla odotan tota omaa jaksoa..
Comment
-
Se on sitä tosi-teeveetä. Tuohan se osaltaan siihen tiettyä tunnetta, mutta osa meistä vaan on sellaisia, että kameran edessä olemistakin täytyisi harjoitella hetken, jotta se olisi luontevaa. Jos ei muuten, niin potkittaisiin hetken vaikka renkaita tai pikkukiviä kevyitä jutellen kameroiden edessä ilman että nauha pyörii, niin tilanne rentoutuisi.
Comment

Comment